Verlaagde hartslag

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor verlaagde hartslag

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Perindopril 1 2
Metoprolol 1 4
Xarelto 1 4
Pradaxa 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: verlaagde hartslag

Metoprolol

30-05-2022 | Vrouw | 68
metoprolol
pacemaker geplaats 2015

Pradaxa

04-10-2018 | Man | 69
dabigatran etexilaat
Verlaagde hartslag
nog geen ervaring genoeg daar ik pas twee dagen het gebruik

Xarelto

10-08-2017 | Man | 59
rivaroxaban
Verlaagde hartslag
Dit medicijn kreeg ik in 2012 en was net op de markt. Mijn specialist was er op gebrand dat mijn hartslag binnen bepaalde grenzen bleef agv. een open hartoperatie en 6 bypasses. Werkt blijkbaar ongemerkt. Alleen bij inspanning (revalidatie) blijft mijn hartslag achter waardoor er minder zuurstof naar de spieren gaat en ik hierdoor eerder vermoeid ben en over verhit raak[lees meer...]. Oppassen bij inspanningen dus !

Perindopril

09-03-2016 | Man | 56
perindopril
Verlaagde hartslag
Droge keel, trillende onderlip, uhm.. spanning op algemene lichaamsbeweging, oorsuizen. Deze dingen zijn nu wel iets rustiger. Maar de bijwerkingen zijn bij de specialist bekend. Wat ik enorm naar vind, is dat hier niet eerlijk van te voren over wordt gesproken. Je moet het als gebruiker maar uitzoeken. Sterker nog ze laten je veelal tobben met nog 3 tot 4 medicatie. Welk[lees meer...]e is nu zo vervelend dominant... Jammer het zo normaal overkomt. Maar de gebruiker wordt gewoon niet in dit verband juist behandeld. Erg jammer.