Ervaringen met Isosorbidedinitraatvaselinecreme

Isosorbidedinitraatvaseli...

05-04-2011 | Vrouw | 48
Kloofjes rond anus
1e dag 3x gesmeerd vreselijke hoofdpijn na 3e keer smeren, hele nacht opgezeten en niet geslapen, vreselijk zeg, Raar hoor maar klopte volgens apotheek! nu andere creme met pijnstilling, We zullen zien, sterkte allemaal

02-04-2011 | Vrouw | 40
isosorbidedinitraat / vaseline
Pijnlijke aambeien en scheurtje anus
Ik heb de creme 2 dagen gebruikt en heb vreselijke hoofdpijn gekregen. Ik kon niet meer functioneren, het was te vergelijken met migraine zo erg. Zelfs mijn pijnstillers (ibubrofen en Paracetamol) hielpen niet. Daardoor op doktersadvies gestopt met de creme. Na onthouding van een uur of 14 begon ik op te knappen van de hoofdpijn. Nooit meer!

21-03-2011 | Vrouw | 32
Aambeien
Dit is de 4e week dat ik last heb van aambeien, gepaard met pijn bij het zitten. Vorige week heb ik deze zalf gekregen, met het advies deze 5x op een dag te gebruiken. Enige nadeel volgens de huisarts; veel hoofdpijn. Nou, dit is dus werkelijk iets waar je rekening moet mee houden. De hoofdpijn was de eerste paar dagen ondraaglijk. Nu valt het wel mee. Zalf geeft opzich [lees meer...]een lichtelijk gevoel rond de anus, maar de pijn houdt nog aan.

25-02-2011 | Vrouw | 42
isosorbidedinitraat / vaseline
Snee in de anus door harde ontlasting
Ik heb ontzettende hoofdpijn en paracetamols helpen niet. Ik ben van 5 keer per dag naar 3 keer gegaan maar hoofdpijn is niet minder geworden. De verkoeling voelt prettig aan.

31-01-2011 | Vrouw | 58
isosorbidedinitraat / vaseline
Scheurtjes en kloofjes bij anus
Ik gebruik dit middel sinds 1 week. De bijwerking begon eigenlijk meteen, heel de dag last van hoofdpijn. De pijn zit ook in mijn nek en trekt dan naar boven naar mijn hoofd. Ibrufen en paracetamol helpen nauwelijks. Ik blijf positief en probeer het vol te houden hoop dat ik van mijn hoofdpijn en kwaal af kom........ brrrr!!

30-01-2011 | Vrouw | 60
Pijnlijke ontlasting met bloed
de eerste dagen hoofdpijn en later af en toe een keer hoofdpijn, die vanzelf wegging of met paracetamol. Heb het bijna 3 maanden gebruikt. Echt heel constant. Zelfs in de trein en in het vliegtuig. Ik lette altijd op de tijd van 3 uurtjes. 14 dagen geleden afgeboud naar 2 x per dag. En sinds een week niet meer. Elke dag zemelen en 2 lepeltjes lijnzaad. En volkorenbrood. Ma[lees meer...]ar sinds gisteren weer pijn bij ontlasting en een beetje bloed. Dus ben ik maar weer langzaam begonnen met 2 keer. Misschien moet dit wel mijn leven lang. Ik weet het ook niet meer. Maar het spul helpt goed en is goed te doen.

04-12-2010 | Vrouw
Aambeien
ik vind dus dat het niet werkt..heb geen last ervan maar ik schaam me ontzettend voor mijn partner..ik heb ze meer binnen en maar een klein beetje buiten.. kan iemand mij raad geven hoe ik ervan afkomt...chirurg wil ze niet weg halen omdat het minimaal is.maar het is zeer onhygienisch....

14-11-2010 | Vrouw
Frisuur anaal
Een paar uur na inname vreselijke hoofdpijn, die nauwelijks afneemt met pcm, volgende dag idem de derde dag zelfs piijnlijke nek die vastzit en schouders, misselijk, duizelig etc morgen overleg chirurg, De zalf helpt wel als een speer geen pijn meer geen branderig gevoel, en dit na 3 maanden, weet niet wat te doen, dus ga overleggen.

05-11-2010 | Vrouw
Fissuur
Door de creme erge huiduitslag tussen de billen gekregen. wat leek op een doorlig plek daarvoor moest ik met spoed naar de huidarts en heb een andere zalf gekregen.

05-11-2010 | Vrouw
Pijn rond de anus
Al een aantal jaren heb ik last van pijn rond de anus.Aambeien zijn al door middel van elastiekjes verwijderd.Vooral met zitten en op de rug slapen veel last.Na een bezoek aan de Proctoskliniek te Bilthoven ben ik deze creme gaan gebruiken.De klachten zijn ongeveer de helft minder na bijna twee weken gebruik.Bijwerkingen nauwelijks.Dus ik heb goede hoop dat ik voorgoed va[lees meer...]n mijn klachten afben!

07-10-2010 | Vrouw
Anusfisuur
Ik gebruik het middel al enkele maanden na jaren van pijn bij de ontlasting gepaard met bloedverlies. In combinatie met botox inspuitingen en de zalf is de klacht aanzienlijk verminderd. Alleen het in dagelijks enorme hoofdpijn, die ik niet weg krijg met paracetamol of ibuprofen. Durf echter niet te stoppen uit angst dat de klacht terug komt

23-09-2010 | Vrouw

13-07-2010 | Vrouw
Anale kloven

10-06-2010 | Vrouw
Scheurtje rondom anus
Veel last van de bijwerkingen gekregen, daardoor na overleg met huisarts gebruik voorlopig moeten staken. De bijwerkingen waar ik last van had was (voorheen geen enkel klacht mee gehad): -extreme aanhoudende hoofdpijn, die niet weg te krijgen was met paracetamol en ibuprofen. - Spierverkramping rondom nek (volgens huisarts komt dit mogelijk doordat ik hms heb, waar[lees meer...]door mijn spieren snel heftig reageren) - misselijk, niet meer in staat om eten binnen te houden, nog geeneens droge liga of banaan. - duizeligheid - continu vermoeid

11-12-2009 | Vrouw
Anale kloven

22-11-2009 | Vrouw
Kloofjes
Meteen na gebruik heftige hoofdpijn, misselijk en afwezig down gevoel. Met paracetamol en ibuprofen probeer ik het. Ik vind het een heftig middel.