Ervaringen met Isosorbidedinitraatvaselinecreme

Isosorbidedinitraatvaseli...

02-09-2013 | Vrouw | 67
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik ben in de tijd dat ik de creme gebruikte, ruim 3 kg. afgevallen. Haalde na 5 weken de 56 kg. niet eens. Ik was daar niet blij mee. De creme gierde door mijn lichaam en deed op alle kwetsbare plekken pijn. De creme zelf veroorzaakte ook pijn.

26-04-2013 | Vrouw | 45
isosorbidedinitraat / vaseline
Werkt zeer verkoelend en ontspannend. Lastig vind ik het 6x aanbrengen dus dat je de crème altijd bij je moet hebben en het is zo'n grote tube. Eerste keer was het helaas niet afdoende en dus toch geopereerd aan mijn fissuur. Helaas blijf ik gevoelig voor fissuren, gebruik het nu zodra ik de klachten voel opkomen.

18-12-2012 | Vrouw | 50
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik het nu 5 dagen en heb sinds de 2de dag hoofdpijn en de 3de dag heel erg duizelig, ga morgen de dokter bellen, dit is niet te doen.

23-11-2012 | Vrouw | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Al enkele jaren gebruik ik Lidocainevaseline creme. Eigen merk van mijn apotheek, ik smeer 1x p/d of indien nodig 2x p/d. Geen bijwerkingen.

14-07-2012 | Vrouw | 50
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik de zalf nu zeven weken,lichtelijke hoofdpijn maar valt allemaal wel mee elke 3 uur smeren,alleen tot nu toe helpt het niet.Is er ook iemand die een pijnlijke en ruwe tong heeft als bijwerking?

19-02-2012 | Vrouw | 39
isosorbidedinitraat / vaseline
Ik heb al een 2-tal jaar last van een kloofje in de anus en pijn/bloed bij de stoelgang. Deze klachten gaan op en af maar door een recente verergering ben ik op voorschrift van de arts begonnen met desbetreffende zalf. Na de eerste dag had ik lichte hoofdpijn, iboprufen verlichtte deze voor ik ze liet doorbreken. Ik voelde me grieperig. De zalf gaf een koud gevoel in de an[lees meer...]us na enkele minuten. De 2de dag had ik schouder en nek-spierpijn en een toenemende gevoelige aars en een soort nijpende pijn daarrond. Niet overdreven pijnlijk maar vervelend ook omdat je wacht op verlichting van de aanvankelijke aandoening. De 3de dag zie ik, na het nemen van een bad, dat mijn nu algeheel gevoelige anusstreek een aambei vertoond, klein halve centimeter maar gevoelig. Die stond er eerst niet! Ik besluit te stoppen met de zalf op de 3de dag. Dat was deze ochtend en ook nu nog in de namiddag voelt mijn anus branderig en geïrriteerd. Dat had ik niet voor ik met de zalf begon. Morgen bel ik de huisarts!

29-12-2011 | Vrouw | 42
isosorbidedinitraat / vaseline
hoi allemaal, ik heb deze creme gehad van een vaatchirurg voor de ziekte van raynaud omdat ik wit/blauwe tenen had en geen goede doorbloeding heb..... heel gek dat er alleen te lezen is voor anus hahha moest het ook effe checken bij de apotheek!! ik heb niet meer zo'n dikke en pijnlijke voeten meer wel jeuk en niet echt bijwerkingen ..

05-12-2011 | Vrouw | 47
isosorbidedinitraat / vaseline
Was ik maar van te voren op deze site gaan lezen dan was ik er nooit mee begonnen! Vandaag bij de huisarts geweest waarna ik met 2 tubes van dit gif naar huis ging. Van de huisarts geen woord over mogelijke (heftige) bijwerkingen terwijl ik nadrukkelijk vroeg wat voor stoffen er in die crème zitten…. De bijwerkingverschijnselen op de bijsluiter deden me niet laten terugdei[lees meer...]nzen want daar staan al te vaak dingen waarvan ik nooit geen last heb….niet dus! Ondragelijke hoofdpin die met 4 x 500 mg Aspirine niet verdwenen en er nog steeds zijn, kotsmisselijk (sorry), hartkloppen, duizelig, noem het maar en ik heb of had het! Ben echt geen kneusje maar dit gaat me duidelijk te ver! Ik raak die crème nooit meer aan. Dan maar pijn bij het poepen en andere middelen uitproberen! Hier word ik echt bang van!

18-10-2011 | Vrouw | 47
Anale fissuur
Na een zware langdurige antibioticakuur vanwege longontsteking, kreeg ik problemen met mijn slijmvliezen. Ook die in de endeldarm/anus. Met als resultaat een anale fissuur. Sinds vrijdag gebruik ik de creme i.o.m. mijn huisarts. Het verkoelt direct en vermindert de pijn. Alleen sinds ik ben begonnen heb ik hoofdpijn en voel ik mij allesbehalve fit. Vanwege de last die ik [lees meer...]van de fissuur heb en vanwege mijn bewustzijn wat de consequensties kunnen zijn als ik er niets aan doe, smeer ik toch maar braaf door. Tip: zorg dat je iedere dag afhankelijk van je acticiteiten een schema maakt waarin je tijd vrijhoudt om de creme 5 keer iedere 3 uur aan te brengen, gewoon meenemen naar je werk. Nog een tip: na de stoelgang even navegen met een ph-neutraal babydoekje, dat verzacht en reinigt veiliger dan vochtig toiletpapier waar vaak irriterende stoffen in zitten.

16-09-2011 | Vrouw | 50
Hoefijzerfistel/fissuur/drains
Bij de EHBO de iso creme gekregen, erge pijn bij hele endeldarm. irritatie door drains. Goed ingesmeerd s avonds. NIET kunnen slapen van de migraine. Zelden zo'n koppijn gehad. Apotheek gebeld; ja, dat kan. Opgezocht op internet ; door de nitraat die de creme bevat. Dan heb ik dus n nitraatvergiftiging gehad. Nog steeds koppijn. Wat 'n vergif................

02-08-2011 | Vrouw | 26
Scheurtje in anus
Elke 3 uur smeren (5x per dag). Eerste dag na 2de keer smeren hoofdpijn, 2de dag na 3 keer smeren. 3e dag pas na de 4de keer smeren een klein beetje het idee hoofdpijn te krijgen. Hoofdpijn is goed onder controle te houden met paracetamol. In het verleden al vaker gebruikt. Na een week 6 moet het probleem opgelost zijn. (PS: Breng een klein beetje aan op mijn vinger, geen[lees meer...] idee hoeveel het is)

27-07-2011 | Vrouw | 48
Anuskloofjes
Ik ben ervan af! ik heb hier onder al eerder gepost, die natural klovenzalf help bij mij dus super. succes ermee!

22-07-2011 | Vrouw | 21
Kloven
mijn huisarts vertelde mij dat ik de creme een paar dagen moet gebruiken en dan stoppen. De klacht komt steeds terug. Maar als ik het hier lees moet je het blijven gebruiken wil het echt werken. Verder veel last van bijwerkingen, zware hoofdpijn, ik neem al in de ochtend een ibuprofen dan blijft t goed onder controle.

09-05-2011 | Vrouw | 20
Vaatscheurtjes
Voelt alsof je een pepermuntje in je hol hebt gestopt.Verder geen enkele bijwerkingen gehad. 5x per dag is praktisch onhaalbaar dus gebruik het alleen 's ochtends en 's avonds. Klachten zijn aanzienlijk verminderd. Ik gebruik het samen met "metamucil", een vezelproduct verkrijgbaar bij apotheek.

26-04-2011 | Vrouw | 35
Kloven in anus
Helpt goed. Geen bijwerkingen gehad. In het begin voelt het koel aan, erg prettig. Ik kan er alleen niet mee stoppen, meteen weer pijn en bloedverlies.

08-04-2011 | Vrouw | 48
Anuskloofjes
Vandaag begonnen met klovenzalf van gulden naturals verkrijgbaar bij gezondheidswinkel, en.............. het verlicht al een heel stuk dus minder pijn! Zou dit dan de oplossing zijn????