Venoruton

hydroxyethylrutosiden

Beenkrampen (4 meningen)
Etalagebenen (1 mening)
Aambeien en vaatscheurtjes (0 meningen)

01-05-2018

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)

Ik ben 33 jaar en heb vorig jaar een pittige tromboflebitis (aderontsteking) gehad. Sindsdien ging het bergafwaarts met mijn benen. Elke dag zware, vermoeide benen en ook vele kleine spatadertjes. Ik kon niet langdurig zitten, maar ook lopen en sporten werd steeds lastiger. Door de internist werd chronische veneuze insufficiëntie vastgesteld en ik kreeg twee steunkousen vo[lees meer...]orgeschreven. Ik heb deze 10 maanden lang trouw iedere dag gedragen, maar de klachten werden eigenlijk niet echt beter. Met de zomer in aantocht ben ik gaan zoeken op internet of er echt geen andere oplossingen bestaan. Zo kwam ik via de recensies op deze site op het medicijn Venoruton. Ik heb de apotheek het laten bestellen. Ik slik nu al een aantal maanden 3 tabletten per dag en de resultaten zijn verbluffend! De steunkousen zijn niet meer nodig, de pijnlijke benen zijn verdwenen en ik kan mijn leven gewoon weer oppakken zoals voorheen. Voor mij is Venoruton een cadeautje, alleen jammer dat het niet wordt vergoed door de verzekering.
05-11-2017

Etalagebenen

Het zwellen van enkels en benen en pijnlijke benen. Diepe veneuze insufficientie. Ondanks mijn steunkousen die ik draag. En ressent lek er ader die dicht gemaakt wordt binnenkort. Is het vocht toch weer wat afgenomen. Soms heb ik bij extra vocht meer tabletten gebruikt.
01-07-2016

Beenkrampen

Regelmatig last van hele erge krampen in mijn been en voet . Alles geprobeerd en niets hielp . Een kennis tipte venoruton en dat hielp dus gewoon!!
12-03-2015

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)

Ik ben er heel gelukkig mee!
19-04-2013

Beenkrampen

Ik ben al bij diverse artsen geweest maar niemand kon wat aan mijn klachten doen. Na gebruik van Venoruton is mijn vermoeidheid in de benen aanzienlijk verbetert. Echt waar voor mijn geld
02-12-2012

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)

Na een jaar hebben lopen tobben met heel pijnlijke benen en vooral enkels door vochtophoping , na alle medicijnen hiervoor te hebben gebruikt en niets hielp, steunkousen heel pijnlijk waren, was ik ten einde raad, ik kon nog geen 200 m meer lopen. Toen kreeg ik een tip van iemand voor Venoruton, en het wonder geschiedde, na een week van drie x inname per dag was de[lees meer...] pijn al een stuk minder en werden de enkels al minder dik. Onbegrijpelijk dat dit medicijn niet wordt vergoed, 30 tabletten zijn 14 euro, ga nu maar 100 tegelijk bestellen dan is het iets goedkoper, want blijf nog maar even 3x per dag gebruiken, daarna dan minderen en kijken hoe het gaat.
05-10-2012

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)

Had last van pijnlijke vermoeide benen en vochtophoping enkels. Na twee maanden gebruik alle problemen bijna opgelost. Wel last van een opgezette maag nu, waardoor ik nu even 2 weken moet stoppen met venoruton om te kijken of het daar door komt. Volgens huisarts is er sprake van inwendige spataderen bij de enkels en daar helpt alleen de steunkousen bij. Ga ik ook aanvragen[lees meer...].
23-09-2010
Vrouw

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)
Vermoeide, pijnlijke en zware benen

Na jaren pijnlijke benen te hebben gehad, was normaal functioneren bijna niet meer mogelijk. Spataderen heb ik niet en de huisarts wist ook niet wat het was. Uiteindelijk Venoruton geprobeerd en al na 2 dagen resultaat! Het pijnlijke en vermoeiende gevoel was weg. Ik moest wel 3 tabletten per dag slikken. Als ik 2 wilde proberen ging het weer slechter. Toen ik zwanger raak[lees meer...]te, moest ik ermee stoppen en ben ik overgestapt op steunkousen, wat mij ook erg goed helpt. Op dit moment slik ik geen venoruton meer, omdat het niet vergoedt wordt en deze medicijnen al snel € 25,- per maand kosten. Ik gebruik nu alleen nog steunkousen en soms venoruton ter ondersteuning. Ik heb geen bijwerkingen ondervonden.
08-08-2017

18-07-2015

Beenkrampen

3 jaar kampen met ondraaglijke kuit/beenkrampen waarbij geen enkele dokter, specialist, kinesist, ... mij kon helpen. Na zelf op onderzoek te gaan, ben ik terecht gekomen bij veneuze insufficiëntie en Venoruton. Deze medicatie werkte onmiddellijk! Ik heb eindelijk mijn nachtrust terug en kan eindelijk terug sporten zonder enige problemen te ondervinden. Een hele verademing[lees meer...] die Venoruton!
21-06-2010
Man

Venoruton (hydroxyethylrutosiden)
Pijn in de benen bij het lopen

goed werkend middel ! na ongeveer 14 dagen merkte ik dat ik weer gewoon kon wandelen zonder pijn in mijn benen te krijgen het enige minpuntje is het veroorzaakt wel maagklachten nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een gevoelige maag heb dus neem ik het middel in na eerst maagbeschermers te hebben ingenomen dan geen maagklachten

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (501) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum