Ervaringen met Clindamycine gel/ lotion

28-08-2022 | Vrouw | 25
Acne/puistjes
Ik had sinds puberteit last van milde acne. Na de lotion twee weken te hebben aangebracht werd de acne al veel minder. Nu een paar maanden later blijf ik een rustige huid houden met dit middel, erg tevreden!

06-07-2022 | Vrouw | 27
Acne/puistjes
Ik had al maanden een bult in mijn liezen. Ik dacht dat het een ingegroeide haar was, maar het bleek een ontstoken zweetklier te zijn. Dit middel voorgeschreven gekregen twee maal daags aanbrengen en binnen 3 dagen begon het snel te slinken!

10-08-2021 | Vrouw | 24
Acne/puistjes
Ik gebruik dit nu een aantal maanden voor milde acne. Na twee weken is verandering al zichtbaar zonder dat mijn huid eerst onrustiger werd. Na een maand had ik een rustige huid zonder onzuiverheden, erg tevreden!

10-03-2021 | Vrouw | 23
Acne/puistjes
Beste oplossing bij hidradenitis. Na 3 weken gebruik veel verschil. De lotion is als water dus lastig aan te brengen op liezen en oksels. Ik vind de lotion wel erg prijzig, mijn gehele eigen risico gaat er van op.

23-10-2020 | Vrouw | 18

14-03-2019 | Vrouw | 51
Acne/puistjes
Altijd naar volle tevredenheid de lotion van TEVA gebruikt. Als ik een ontstoken puist voelde opkomen ging ik 2x daags deppen met succes. Nu gaat de apotheek ineens over op deze gel. Het effect: acne, in de vorm van pijnlijke ontstekingen, weer terug van weggeweest.

12-03-2019 | Vrouw | 22
Acne/puistjes
Sinds mijn 19e heb ik last van milde acne op mijn gezicht. Vooral veel acne bij elkaar op bepaalde plekken. Het heeft bij mij wel een tijdje geduurd tot ik echt verbetering zag, maar het is lang niet meer zo erg als dat het was. Af en toe en puistje her en der, maar daar heb ik geen problemen mee. Ik gebruik dit middel samen met benzoylperoxide en zonnebrand en dat houdt d[lees meer...]e acne onder controle.

24-07-2017 | Vrouw | 28
clindamycine (10mg/g)
Acne/puistjes
Goedendag Ik heb dit middel in lotion vorm gekregen, en ik moet toegeven dat er duidelijk verschil is Sinds mijn 13e had ik hier last van en ben inmiddels 28 en ben blij dat er toch nog iets aanslaat. ik heb bijna geen puistjes of onsteking meer in mn gezicht ik gebruik het in combinatie benzoylperoxide 5%. Ik zou zeggen probeer het ook eens uit ,als je al andere dingen[lees meer...] hebd geprobeerd. Succes 😉

17-12-2014 | Vrouw | 25
Acne/puistjes
Na het stoppen met de Yasmin pil last gekregen van matige acne. Vooral last van onderhuidse ontstekingen rond de kin, kaak en wangen. Erg storend. Flink wat rode bulten en daar kon ik helaas niet vanaf blijven. Mijn gezicht was een groot slagveld, ik durfde bijna de deur niet meer uit. Na een goed gesprek met de HA deze antibiotica crème gekregen. Smeer nu precies een[lees meer...] week elke dag voor het slapen gaan. Begin nu al verbetering te zien. Er zijn sinds die dag geen grote ontstekingen meer bijgekomen. De kleine puistjes zijn ook aanzienlijk minder geworden, maar zijn er nog wel. Optimaal resultaat is v.a. 4 weken. Ben benieuwd. Ik heb geen bijwerkingen gekregen van deze gel, kan het jullie allemaal aanbevelen.

27-09-2012 | Man | 27
Acne/puistjes
Ik heb al vanaf mijn 15de last van acne, alhoewel nooit echt ernstig. Sinds 2 jaar sinds mijn acne erger geworden. Veel diepe onderhuidse ontstekingen naast de vele 'normale' puistjes. Op aanraden van mij broer ben ik 2 weken terug naar de huisarts geweest en dit middel in combinatie met benzoyl peroxide 5% voorgeschreven gekregen. Vanaf dag 2 merkte ik al een werel[lees meer...]d van verschil, er kwamen namelijk geen nieuwe puisten en ontstekingen bij. Nu 2 weken verder ben ik zo goed als verlost van de acne. Af en toe komt er nog wel eens een klein puistje bij, wel minder groot en minder rood. Het spul droogt een beetje uit maar dat is simpel te verhelpen door een dagcremetje.