Ervaringen met Duac Acne gel

Acne/puistjes (18 meningen)

10-04-2019 | Vrouw | 27
Acne/puistjes
Wauw! Dit is echt een wonderzalf. Ik had plotseling in mijn twintiger jaren 3 jaar last gekregen van acne. Voornamelijk op mijn wangen en kin. Het werd van kwaad tot erger totdat ik hulp zocht en via de huisarts naar een dermatoloog ging. Sinds ik deze gel 1 x savonds opbreng heb ik werkelijk zelden last meer van acne. Ik ben nu al ruim 2 maanden acnevrij en na van alles g[lees meer...]eprobeerd te hebben is dit eindelijk mijn oplossing. Ik denk dat deze gel ook voor vele anderen zeer geschikt kan zijn. De enige bijwerking wat ik had was dat ik na een paar dagen last had van een droge schilverige huid op bepaalde gebieden rondom mijn kin. Smeer daarom je huid dan ook smorgens goed in met een vochtinbrengende hydraterende creme. Ook ben ik overgestapt op een betere schoonmaak- verzorgings gezichtsroutine dmv La roche Posay. Je kunt je via je apotheek laten informeren wat past bij jouw huid. Het is goed betaalbaar en je hebt niet veel nodig. De kunst is om het gewoon basic te houden. Heb je last van rode vlekjes/ rest acne littekens waar je vanaf wilt? Bezoek dan via je dermatoloog een huid zorg kliniek. Zij bieden diversen behandelingen aan waarmee heel veel te verhelpen is. Denk aan peelings/ microdermabrasie of laser. Ik hoop dat ik iemand met mijn verhaal kan helpen. Ik begrijp heel goed wat je doormaakt maar er is dus echt een oplossing! ♡

26-02-2013 | Vrouw | 11
Acne/puistjes
Hoi, mijn dochter van 10jaar had veel acne op voorhoofd, neus en kin. Ik heb zwaar acne gehad tot mijn 35tigste en wou mijn dochter dit niet aandoen. (Het enige dat mijn geholpen heeft was Isotretinoïne.) Volgens de dokters was ze nog te jong voor medicatie. Ze werdt gepest door haar aandoening, ik moest iets doen. Daarmee kocht ik Duac gel, super product. Ze gebuikt dit n[lees meer...]u elke dag (elke avond voor het slapen gaan) en ze heeft al veeeeeel minder uitslag. Ze gebruikt dit nu 2 weken en ik sta versteld van het resultaat. Een echte aanrader.

08-01-2012 | Vrouw | 21
Acne/puistjes
Geniaal spul ! Ik gebruik het nu voor de 2de keer. Ik heb echt al heel veel geprobeerd en niks werkte, totdat ik naar de dokter ging en de Duac Acme Gel kreeg. Na 1 week zag ik al resultaat en na 4 weken was het helemaal weg. Mijn gel was toen op. 2 maanden later kwam het weer net zo erg als in het begin terug. Dus dat is eigenlijk het enigste negatieve punt, ik moet bli[lees meer...]jven smeren. Maar dat heb ik er wel voor over ! Echt degene die dit heeft uitgevonden is geniaal.

29-09-2019 | Man | 31
Folliculitis
Eerst Duac acné gel voorgeschreven gekregen wat in de eerste instantie goed werkte. Op een bepaald moment brak de huiduitslag er door heen en bleek uiteindelijk het folliculitis (ontsteking van de haarzakjes) te zijn, waar het middel niet voor helpt.

12-06-2019 | Vrouw | 20
Acne/puistjes
Ik heb dit medicijn ongeveer 1,5 jaar gebruikt tegen acne. In het begin was het zeer effectief, later (na een jaar ongeveer) kreeg ik het idee dat ik er resistent voor werd. Na nog een half jaar doorsmeren ben ik geswitched naar isotretinoïne.

11-04-2019 | Vrouw | 34
Ik gebruik hem nu 3 weken ik zie geen verschil