Ervaringen met Erythrocine-ES

erytromycine

Infectie (wond) (1 mening)

19-07-2010 | Vrouw
erytromycine
Voorkomen van een onsteking na een operatie
ik heb na de kuur evengoed nog een ontsteking gekregen dus hij heeft bij een week gebruik niet voldoende prefentief gewerkt.

07-06-2016 | Man | 21
erytromycine (50mg/ml)
Vertraagde maaglediging
Heb het gekregen want ik heb een verstoorde maaglediging, dit medicijn stimuleert de maag, en inderdaad het werkt wel, moest eerst 3x 5mg pd, maar kreeg pijn op de borst, licht in me hoofd, gestopt en toch weer begonnen, want het medicijn werkte wel voor me maag, nu na 5 dagen, weer volop pijn op de borst, misselijk en licht in me hoofd. Weten niet of het aan het medicijn [lees meer...]ligt, want de pijn begon 4 uur nadat ik het ingenomen, dus ik slik nog even door om te kijken hoe gaat, en of ik het iedere dag terug krijg. Dus wordt vervolgt.

04-09-2015 | Vrouw | 62
erytromycine (500mg)
Antibioticum gebruikt tegen ontsteking van wondvocht na borstamputatie i.v.m. borstkanker

28-11-2009 | Man
Opgezet gezicht
ik ben ze pas 2 dagen aan het gebruiken, maar had graag van andere gehoord of die 't ook voor een opgezet gezicht hebben gekregen, en hoe dat is ontstaan. ik heb vochtblazen onderde ogen en hamsterwangen die uitlopen tot naast de mond. deze zijn rood en branderig, en ik voel mijn hartslag in 't gezicht

24-06-2013 | Man | 65
erytromycine
ik heb bijna alle bij werkingen die er zijn ik zal hem afmaken maar nooit meer ben misselijk blijf hoesten dag en nacht dus fijn voor mijn partner mijn eigen dokter is er niet of heeft geen tijd krijg je weer een vervanger wordt er een beetje moedeloos van heb ook erge spierpijn al ben ik gestop mijn cloresterol pil

27-06-2012 | Vrouw | 29
erytromycine
Heb deze antibiotica gekregen vanwege een ontsteking na een baarmoederverwijdering. Vind de tabletten aardig aan de grote kant wat voor mij het doorslikken erg moeilijk maakt. Ook heb ik na een paar dagen gebruik last continue last van diarree , veel hoofdpijn en een schimmelinfectie gekregen. Dit is voor mij tot nu toe de enigste antibiotica met bijwerkingen terwijl ik[lees meer...] toch vrij veel antibiotica kuren geslikt heb.

16-06-2012 | Vrouw | 31
erytromycine
Deze medicijnen heb ik van de tandarts gekregen omdat ik een vermoedelijke kaakontsteking heb. Na een dag slikken werd ik vreselijk moe en voelt mijn lichaam of ik net uren heb gesport.

13-05-2018 | Vrouw | 31
erytromycine (500mg)
Longontsteking
Ik ga morgen me eigenhuisarts bellen om te vragen of ik dit middel door moet gebruiken.