Keelontsteking (3 meningen)
Bacteriële infectie (3 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Tandvleesontsteking (0 meningen)
Amandelontsteking (0 meningen)

06-12-2012 | Vrouw | 30
Blaasontsteking
Enkele uur na de eeste inname meteen een branderig gevoel tussen de benen en pijn bij het water laten. Volgende dag werd dit begelijdt door wit vloed en erge jeuk; resultaat weer een schimmelinfektie!!! Is nu al de 3 keer en elke keer weer het zelfde, wat maakt het voor een zin als een medicijn je ergens anders ziek maakt in plaats van beter??? Voor mij hoort het man de [lees meer...]markt genommen te worden

23-03-2012 | Vrouw | 31
Blaasontsteking
Na 3 eerdere kuren in 2 weken bleek mijn bacterie resistent tegen alle 3 de kuren. Amoxicilline/clavulaanzuur moest de oplossing zijn. En eindelijk voel ik de klachten verminderen. Vind het een prettig medicijn! Enige bijwerking waar ik last van heb is een onrust in mijn lichaam die gedurende de dag erger wordt.

31-12-2011 | Vrouw | 46
Blaasontsteking
Na de eerste tablet kreeg ik na een half uurtje een vreemd gevoel in mijn mond en tong, alsof je een tandartsverdoving hebt gehad die uitwerkte. Vlak daarop volgend heel erg jeukende handen en voeten, die werden ook heel erg rood. Daarna werd ik spaans benauwd, mijn luchtpijp ging dichter en dichter. Misselijk werd ik ook, net als veel last van maag en darmkrampen. Intus[lees meer...]sen ambulance gebeld die ook vrij snel kwamen. Van hem adrenaline en nog 2 andere dingen gekregen maar het duurde erg lang eer dat dit alles aansloeg. Een behoorlijke anafalactische shock dus. Ik had deze antibiotica dus al eens eerder gehad en toen weinig tot geen bijwerkingen gehad, maar het schijnt dat je er pas bij de volgende kuur zo extreem veel last van kan krijgen. Heb ondertussen van de SEH een nieuw recept gekregen voor mijn urineweginfectie, maar ook daar lees ik weinig goeds van en ondanks de epi pen die in nu heb om, mocht dit nog eens gebeuren, durf ik niet goed weer te beginnen aan deze antibioticakuur... Wil eerst even bijkomen van deze aanval, want 2 van deze kan ik niet echt goed aan, heb maar 1 lijf.

Thyrax Duotab (862) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (573) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (526) - Antibiotica - penicillines breedspectrum