Ervaringen met Trimethoprim

Blaasontsteking (49 meningen)
Urineweginfectie (5 meningen)

12-02-2013 | Vrouw | 48
Blaasontsteking
Na 5 dagen vreselijke jeuk en helemaal daas te zijn geweest heb ik nog steeds blaasontsteking. Dat schiet dus niet op.

22-11-2012 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
na 2 dagen nitrofurantoine antibiotica moest ik stoppen ivm bijwerkingen zenuwstelsel, 3 dagen trimethoprim, 2 dagen na deze kuur ernstige klachten, pijnlijke zware linkerarm en schouder, pijn in hartstreek, hartkloppingen, ademnood, duizelig, niet goed kunnen denken en concentreren, nu en dan bloedneus, ik dacht aan hartaanval of beroerte, ik nam wat asperine en tabacum ([lees meer...]homeopathisch dr. vogel) tegen angina pectoris, na ca. een uur ging het wat beter, vlg. dag naar de dokter, herkende het niet als bijwerking ik ook niet. Metoprolol voor zuurstof hart gekregen, dit hielp maar veroorzaakt lage bloeddruk, later weer een kuur trimethprim, de 4 e dag na inname, niet kunnen denken e.d en de andere klachten volgden, toen wist ik dat het bijwerkingen waren,De klachten kwamen wekenlang als aanvallen terug, wordt langzaam minder heftig Moest stoppen, Dan ciprofloxine recept gekregen, waar dezelfde bijwerkingen opstonden, dat durfde ik niet te slikken, om Monuril gevraagd 1 poeder innemen, weinig bijwerkingen, alleen kans op darm en maagklachten, heb ik niet gekregen, bij deze moet je 3,- bij betalen maar dat vond ik niet erg. g

14-02-2012 | Vrouw | 39
Blaasontsteking
Direct na gebruik van dit medicijn kreeg ik enorme jeuk over mijn gehele lichaam, dit ging gepaard met enorme bulten die je letterlijk op zag komen. Heb direct contact opgenomen met huisarts en moest per direct stoppen met dit medicijn. Kreeg tegen de bulten een methol gel wat de jeuk deed verminderen maar het heeft dagen gedurd voordat ik bult- en jeuk vrij was. had de b[lees meer...]ulten dus echt overal ,geizch, armen, buik, maar vooral op mijn rug. Mag dit medicijn nooit meer gebruiken.

18-01-2012 | Vrouw | 36
Blaasontsteking
it seems not work for me at all. it's already the forth day with pain an extrem discomfort.

17-04-2011 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
Ik heb nu voor de 2e keer een kuur van deze medicijnen. Na de eerste kuur meende ik dat de ontsteking over was. Na 14 dagen kwam de ontsteking terug. Ik heb nu het gevoel dat het alleen maar erger wordt. Dus morgen weer naar de huisarts.

27-03-2011 | Vrouw | 30
Blaasontsteking
Gisterenavond mijn eerste tablet geslikt tegen blaasontsteking en sinds vannacht heb ik echt vreselijke jeuk! (dus nu al meer dan 12 uur) Ook werd ik misselijk en had ik diarree, dat is inmiddels over maar die jeuk niet, gek word ik er van!

16-03-2010 | Vrouw

05-01-2010 | Vrouw
Blaasontsteking
Gekregen als 5 daagse kuur bij een urineweginfectie. Er zat steeds veel bloed bij m'n urine, bloed werd na een paar dagen minder. Helaas bleven de andere klachten, daarnaast veel rugpijn. Kuur afgemaakt, en hierna nog steeds afwijkende urine. Inmiddels een zwaardere kuur gekregen.

12-12-2009 | Vrouw
Blaasontsteking
Dit medicijn nooit meer! Ik had een blaasonsteking en kreeg dit medicijn. Na 2 dagen zat mijn gezicht vol pusserige uitslag. Ben direct gestopt.

18-09-2009 | Vrouw
Blaasontsteking
De blaasontsteking ging niet over en kroop op zodat ik een nierbekkenontsteking kreeg. Daarnaast kreeg ik heel vervelende jeukende uitslag van dit medicijn.

16-09-2020 | Vrouw | 76
Blaasontsteking
Veelvuldig blaasontsteking in 2018. Daarna 2 jaar geen KRAAN WATER meer gedronken, maar bronwater ( Bar le Duc) en Geen blaasontsteking meer gehad die twee jaar. Nu helaas weer de derde keer. Tot op heden antibiotica nitrofurantoïne 4x d 50 mg voor 7 dagen. Nu heftige bijwerkingen van nitro. Misselijk, braken, hoofdpijn en algeheel onwelkome gevoel. In overleg huisarts[lees meer...] gisteren overgegaan naar trimethoprim 7 dagen 1x d van 300 gram. Hoop dat ik daar goed op ga reageren.

08-07-2018 | Vrouw | 49
Blaasontsteking
Kuur van vijf dagen voorgeschreven gekregen. Enkele uren na inname onstonden jeukende blaasjes op mijn gezicht, de jeuk in de schaamstreek was licht. Drie uur na inname van de tweede tablet verergerden de blaasjes en de jeuk zich. Schaamlippen en clitoris opgezet en erge jeuk. Durf de derde tablet niet meer te nemen. Ook jeuk bij de neusvleugels. Blaasontsteking volgens mi[lees meer...]j wel weg.

18-05-2016 | Vrouw | 61
Blaasontsteking
Het heeft een zeer pijnlijke blaasontstekigg met veel bloed en pijn de eerste dag al een stuk beter gemaakt. Bijwerkingen heftig. Misselijk, algeheel ziek gevoel. Veel hoofdpijn en moe. Voor mij teveel bijwerkingen.

11-10-2015 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
Niet al te veel bijwerkingen van gehad. Helaas was de bacterie resistent en kwam de blaasontsteking er gewoon doorheen.

14-12-2014 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
ik vind het een vreselijk medicijn, ik heb ook veel antitbiotica gehad, dit is echt naar

29-09-2014 | Vrouw | 35
Blaasontsteking
sinds een aantal dagen slik ik trimethoprim en ik merk geen verschil, eerder dat het erger wordt. De bijwerkingen zijn bij mij: behoorlijke duizeligheid en heel erg moe. Vandaag naar de huisarts om te bespreken of er ook iets anders is. Al met al is het voor mij niet het middeltje.