Blaasontsteking (40 meningen)
Urineweginfectie (3 meningen)

11-04-2012 | Vrouw | 43
Blaasontsteking
Bij een eerdere blaasontsteking Nitrofurantoine van de huisarts gekregen. Bijwerkingen (down en opgeblazen buik) en het bloed plassen ging even weg, maar kwam terug. Toen trimethoprimkuur gekregen. 1 pil per dag, 3 dagen lang. 1 pil = 300mg. Werkte op de eerste dag al. Deze week wederom een blaastontsteking, nu direct trimethoprimkuur gekregen. Werkt weer op de eerste[lees meer...] dag, wel wat down gevoel en wiebelig/onvast, maar morgen laatste pil en het is hopelijk weer klaar! Ik snap niet dat dit middel dan niet als eerste kuur wordt voorgeschreven. Het is ook zoveel gebruiksvriendelijker.

14-02-2012 | Vrouw | 39
Blaasontsteking
Direct na gebruik van dit medicijn kreeg ik enorme jeuk over mijn gehele lichaam, dit ging gepaard met enorme bulten die je letterlijk op zag komen. Heb direct contact opgenomen met huisarts en moest per direct stoppen met dit medicijn. Kreeg tegen de bulten een methol gel wat de jeuk deed verminderen maar het heeft dagen gedurd voordat ik bult- en jeuk vrij was. had de b[lees meer...]ulten dus echt overal ,geizch, armen, buik, maar vooral op mijn rug. Mag dit medicijn nooit meer gebruiken.

18-01-2012 | Vrouw | 36
Blaasontsteking
it seems not work for me at all. it's already the forth day with pain an extrem discomfort.

09-01-2012 | Vrouw | 77
trimethoprim
ik heb dit medicijn voor blaasontsteking maar slaap per nacht nog maar 3 uurtjes, ben heel misselijhk en duizelig heb de neiging om flauw te vallen moet nu nog 1x een tablet innemen zal blij zijn als dat niet meer hoeft ,ben alleen thuis dus dat voelt angstig sara

27-10-2011 | Vrouw | 51
Blaasontsteking
Ik ben in de overgang en werd ziek van dit middel. Ik kreeg koorts, hoofdpijn enz.. Het was echt van dit middel omdat de klachten begonnen na het begin van de kuur en vrijwel meteen over waren na de kuur. Ik heb ook van andere overgangers vernomen dat er heftig op antibiotica voor blaasontsteking kan worden gereageerd. De blaasontsteking was wel weg na vijf dagen.

17-04-2011 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
Ik heb nu voor de 2e keer een kuur van deze medicijnen. Na de eerste kuur meende ik dat de ontsteking over was. Na 14 dagen kwam de ontsteking terug. Ik heb nu het gevoel dat het alleen maar erger wordt. Dus morgen weer naar de huisarts.

27-03-2011 | Vrouw | 30
Blaasontsteking
Gisterenavond mijn eerste tablet geslikt tegen blaasontsteking en sinds vannacht heb ik echt vreselijke jeuk! (dus nu al meer dan 12 uur) Ook werd ik misselijk en had ik diarree, dat is inmiddels over maar die jeuk niet, gek word ik er van!

22-01-2011 | Vrouw | 38
Urineweginfectie
3 daagse kuur gehad, al na de eerste dag rook mijn urine al niet meer sterk en waren de klachten een heel stuk afgenomen. Nu ben ik alleen benieuwd of er in de urine nog iets te zien is, dat weet ik maandag pas. Maar voor mijn gevoel heeft het effect gehad.

16-03-2010 | Vrouw

05-01-2010 | Vrouw
Blaasontsteking
Gekregen als 5 daagse kuur bij een urineweginfectie. Er zat steeds veel bloed bij m'n urine, bloed werd na een paar dagen minder. Helaas bleven de andere klachten, daarnaast veel rugpijn. Kuur afgemaakt, en hierna nog steeds afwijkende urine. Inmiddels een zwaardere kuur gekregen.

12-12-2009 | Vrouw
Blaasontsteking
Dit medicijn nooit meer! Ik had een blaasonsteking en kreeg dit medicijn. Na 2 dagen zat mijn gezicht vol pusserige uitslag. Ben direct gestopt.

18-09-2009 | Vrouw
Blaasontsteking
De blaasontsteking ging niet over en kroop op zodat ik een nierbekkenontsteking kreeg. Daarnaast kreeg ik heel vervelende jeukende uitslag van dit medicijn.

24-04-2008 | Vrouw
Blaasontsteking
Na een kuur nitrofurantoine die niet goed gewerkt had kreeg ik dit van de huisarts. Ik merkte na 1 capsule al dat het bgon te werken en na 2 dagen was ik er al bijna vanaf. Hel effectiefe en ik heb geen bijwerkingen gehad. Ook erg makkelijk dat het maar 3 dagen 1 capsule is. die kun je moeilijk vergeten. Ze zijn wel vies en plakkerig om door te slikken.

24-05-2017 | Man | 65
trimethoprim (100mg)
Urineweginfectie
Dit medicijn gebruikte ik voor onderhoud. Mijn arts heeft mij nu gevraagd te stoppen om te zien of dit medicijn nog relevant is.

13-11-2010 | Man
Recidief blaasontsteking
wanneer ik het tablet innam juist vóór het slapen gaan ,hield dit me zeker twee uren wakker ! Dat ging beter met het tablet nemen, enige uren vóór het naar bed gaan.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum