Ervaringen met Tetracycline

Acne/puistjes (2 meningen)

05-04-2021 | Man | 37
Aangezichtspijn
Aangezichtspijn en huiduitslag op de wangen

11-03-2019 | Man | 32
Hidradenitis suppurativa
Voor hidratentis genomen. Overal spierpijn en veel hoofdpijn en kortademig. In overleg met arts 7 dagen ipv 10 dagen gedaan.

05-04-2015 | Man | 70
COPD
Als copd patient heb ik dit jaar al weer een paar keer een longontsteking gehad en steeds een kuur van prednisolon (30 mgr) en een antibioticakuur gehad , steeds kwam de longontsteking weer. Heb nu van de longarts Azitromycine gehad en heb zo goed als geen last meer van de longen, natuurlijk blijf ik als copd patient kortademig, maar de longontsteking is over. Moet deze [lees meer...]kuur voor 6 weken (drie keer in de week) af maken, geen probleem, ben alleen erg slaperig, denk dat dit van dit medicijn komt

13-08-2012 | Man | 70
Maagklachten
Gebruik dit middel, samen met Pantoprazol, (2x per dag) nu een week tegen de Helicobacter bacterie in de maag. Ik heb vanaf de tweede dag dat ik het gebruik last van een vervelend gevoel in maag en darmstreek, niet constant, ook wel eens een dag niet, maar toch heel vervelend ! Soms is het zo vervelend dat ik licht in mijn hoofd word en dreig flauw te vallen ! Ik vraag m[lees meer...]ij af of dit de bijwerkingen zijn van dit middel of komt dit nog van de Helicobacter bacterie ? Vandaag de laatste dag van de kuur !

09-04-2021 | Vrouw | 25
tetracycline (300)
Aangezichtspijn
Door het gebruik van een nieuw schoonheidsproduct had ik een allergische reactie in mijn gezicht gekregen. Deze was zo heftig dat mijn huid volledig geïnfecteerd was. Ik heb dan gedurende een maand diverse zalfjes van de dokter gekregen maar niets hielp. Uiteindelijk naar een dermatoloog doorverwezen geweest. Deze schreef Tetracycline voor. Na 2 dagen was mijn huid niet e[lees meer...]nkel geïnfecteerd, maar stond ik ineens ook vol puisten! Direct contact opgenomen met de dermatoloog maar deze gaf aan dat dit niet kon. Maar mijn reactie in mijn gezicht liegt niet. Uiteindelijk heb ik dit nog 3 weken volgehouden, maar ik ben dan erna gewoon gestopt met het vergif. Puistjes trokken stilletjes aan ook terug weg en de huidinfectie heb ik kunnen genezen mbv een stamcel cerium. 1 woord: vergif!!! Daarnaast had ik ook bijwerkingen zoals duizeligheid, wazig zien soms, misselijkheid, pijnlijke slokdarm en schimmel in mijn mond.

01-02-2013 | Vrouw | 44
Acne/puistjes
Laatste tijd opgezwollen buik,het gevoel dat een band om mijn maag zit. Misselijk gevoel. Het gevoel dat ik continue moet eten anders ga ik trillen.dus geen verminderde eetlust maar het tegenovergestelde .

16-11-2011 | Vrouw | 29
Rocasea
Gebruik dit middel nu enkele dagen en het geeft meteen verlichting! Wat een uitkomst!

15-12-2010 | Vrouw
Soort acne
Werkt werkelijk prima, huid is na gebruik helemaal egaal. Maar helaas zodra ik stopte was het er weer. Nu weer met een nieuwe kuur gestart maar vraag me af hoelang ik dit moet blijven slikken. Geen voorstander van. Zijn er ook nadelen aan het slikken van dit medicijn verbonden? Weet iemand dat. Huisarts was daar wat onduidelijk over.

31-10-2009 | Vrouw
Arosa