Ervaringen met Trimbow

Salmeterol/Fluticason (38 meningen)
Bufoler (28 meningen)

20-11-2019 | Vrouw | 56
COPD
Werkt binnen 5 min. Heb geen longaanvallen ( deze had ik 1x per 2 weken. Sliep 2uur en werd dan wakker door kortaden=mighedi, nu bij gebruik van Trimbow slaap ik s nachts 5-6u aan een stuk door. Ben beter uitgerust. Gebruik geen bruistablet voor slijm meer, doordat smorgens slijm ineens kan worden opgehoest. Hoef niet meer 6x perdag te vernevelen met Atrovent, nu nog 2x p[lees meer...]er dag. Hoef niet meer met Pulmicort te vernevelen. Ik gebruik geen Spiolto meer. Geen prednison meer!! Voel me een stuk beter. Perfect medicijn voor mij, kan weer iets doen ( ik voel me niet kortademig!!

17-08-2019 | Vrouw | 57
COPD
Heb nu sinds 3 weken Trimbow. Merk duidelijk dat ik meer lucht heb. Kortom voor mij is dit een goed medicijn. Kan ook 2 andere medicijnen laten vervallen. Blij mee

07-04-2023 | Vrouw | 58
COPD
Trimbow werkt heel erg goed voor t ademhalen maar de bijwerkingen en t prednison gehalte is dusdanig dat t voor mij niet goed werkt. Voordeel werkt niet op tegen nadelen. Ik hoop dat ze prednison nog eens kunnen vervangen voor een minder heftig alternatief

20-08-2018 | Vrouw | 59
Astma
klachten benauwdheid bij inspanning en prikkels als luchtjes, rook, hoge luchtvochtigheid waren toegenomen en is met de trimbow beter onder controle.

11-10-2018 | Vrouw | 60
Ademhalingsproblemen
Ik heb Trimbow maar twee dagen gebruikt en ben gestopt omdat ik wel héél erg kortademig werd, ik kon geen stap meer verzetten. Dit was voor mij geen verbetering en ben terug gegaan naar Foster en Spiriva Respimat. Ik had Trimbow gekregen in de revalidatiekliniek om te proberen of dit beter hiep bij luchtwegklachten en kortademigheid, in mijn geval verergerden de klachten[lees meer...].

28-05-2022 | Vrouw | 61
COPD
in het begin leek het hetzelfde te werken al andere , maar dat werd langzaam minder.al tijdens inhalatie krijg ik hoestbuien en voor de halve dag om is ben ik enorm benauwd, snachts zoveel krampen dat ik geen goede nachtrust meer heb. ook aantal kg erbij, terwijl ik niet meer ben gaan eten. vaak een hoestbui die pas overgaat als ik meer ventolin neem dan voorgeschreven[lees meer...] anders blijf ik doorhoesten

03-11-2023 | Vrouw | 62
COPD
zonder heb ik het verschrikkelijk benauwd

01-04-2022 | Vrouw | 62
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (8759)
COPD
Geen longontstekingen meer. Echter bij 2 x daags 2 pufs houd ik een opgejaagd gevoel.

17-08-2023 | Vrouw | 63
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (1)
Werkt wel heel goed maar bij mij veel bijwerkingen zie hier boven.hiervoor had ik bevespi.

15-02-2023 | Vrouw | 63
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium
Na vele pufjes gebruikt te hebben, schreef de longarts mij dit middel voor. In de eerste instantie 2 x daags 2 pufjes maar dat hielp niet genoeg omdat ik 's avonds werk. Dit verhoogd naar 3 x daags 2. Ben benauwd na een poosje lopen, stel de pufjes wel wat langer uit, ben wat bewuster mijn snelheid aan gaan passen. Werk in de zorg, je loopt dus al snel te hard. Ben heel[lees meer...] tevreden over dit medicijn

31-03-2022 | Man | 63
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (88)
COPD
had eerst spiriva en foster en ventolin jaar of 8 gebruikt nu tribow het tuitje is zeer klein en het poeder komt meer in de keel dan in de longen trimbow is alles in een foster en spiriva dacht ga ik proberen advies van de longarts, rode keel en blaren op het gehemelte veel last gebruik nu weer spiriva en foster en ventolin

12-02-2019 | Vrouw | 63
COPD
Ben een 63 jarige vrouw met COPD gold 3. Gebruikte hiervoor Seretide, 2 x daags 2 pufjes en Spiriva, 1 x daags 2 pufjes. Hierbij gebruik ik dan Ventolin zo nodig, maar niet meer dan 6 x 2 pufjes per dag. Na een periode van benauwdheid door een hardnekkige ontsteking in mijn longen, heeft de longarts mijn puffers seretide an Spiriva verandert in 2 x daags Trimbow. Mijn erva[lees meer...]ring is dat ik van dit nieuwe medicijn benauwder wordt en sneller kortademig ben. Ik moet vaker Ventolin puffen en ben tot veel minder in staat. Na 4 dagen Trimbow gepuft te hebben besloot ik ermee te stoppen en weer terug te gaan naar mijn Seretide en Spiriva.

02-09-2020 | Vrouw | 65
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (9)
COPD
Super tevreden over Trimbow. Gebruik het al een aantal jaar. Het werkt zeer snel en alles in 1 inhalation. Ik ben zeer tevreden en er erg blij mee.

03-08-2019 | Man | 65
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (87/5/9)
omdat ik nog al last had van veel keel ontstekingen kreeg ik van de longarts dit middel voorgeschreven,mijn vrouw had het al eerder en had ook veel bijwerkingen. na 2 dagen gebruik kreeg k al last van oorsuizen,een week later kreeg ik s,nachts ontzettende krampen in de onder benen en hoofdpijn,gezien het aantal klachten snap ik niet dat dit middel op de markt gebracht is,[lees meer...]ik ben daar zeer verbaasd over.

30-07-2023 | Man | 66
beclometason/​formoterol/​glycopyrronium (95)
COPD
Werkt goed , nu even gestopt exceem op benen .. Saturatie nu 100 , hartslag is minder evren aankijken

08-02-2020 | Vrouw | 66
COPD
Bij mijn opname bij Ciro in Horn gelijk van de Foster naar de Trimbow, moest eerder ook 4 keer per dag vernevelen, hoeft ook niet meer. Super tevreden!!!