lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

24-01-2017

COPD

Jaren geleden ook Symbicort gebruikt in combi met Oxis en nu weer geprobeerd.....maar nu met Spiriva maar nog steeds benauwd. Na 4 prednisonkuren in korte tijd moet ik op zoek naar een andere combi.
24-12-2016

Astma

Heb van de specialist symbicort aerosol gekregen. Werkt uitstekend en geen last meer. Van foster kreeg ik knallende koppijn. Op symbicort zit een teller die ik bij foster heb gemist. Weet nu tenminste of er nog wat in zit.
29-10-2016

Astma

Ik heb al jaren last van Astma maar wilde tot heden niet aan de dagelijkse medicatie. Echter steeds vaker ontsteking van de luchtwegen dus sinds deze week besloten de komende winter toch maar eens dagelijks symbicort te gaan gebruiken op advies van de huisarts. Ik ben er echter niet blij mee en vraag me altijd af of er andere natuurlijke middelen zijn want uiteindelijk is [lees meer...]het altijd maar symptoom bestrijding. Ik kan nog geen ervaring delen maar wordt niet blij van alles wat ik hier lees. Nu heb ik sinds kort een aantal keren gelezen over dry salt therapie. Het lijkt hele goede resultaten te leveren en is 100% natuurlijk heeft iemand daar al ervaring mee??
22-08-2016

Astma

Nadat dit jaar mijn astma niet meer onder controle te krijgen, was qvar naast symbicort erbij gekregen begin van het jaar. Ik knapte na twee weken enorm op. Gebruik ook cetirizine. Symbicort alleen werkte niet meer voor mij.
25-07-2016

COPD

ben wel blij met symbicort. Lees hier ook dat de bijwerkingen veel krampen geven, ik heb daar ook veel last van. Soms heel de dag door overdags in me handen en ´s nachts vooral in me benen en voeten. Daar heb ik eigenlijk nooit van de arts iets van gehoord als bijwerking, die zei zelfs misschien kom je vitamine d te kort en magnesium, dus ik maar weer kopen, vind het dan w[lees meer...]el erg dat ik weer geld uit moet geven (uitkerings gerechtige) terwijl het gewoon van de symbicort kan komen. Nu heb ik ook de laatste tijd dat af en toe mijn symbicort in een keer naar zeep smaakt, mij is verteld dat in het inhalator een ook een poeder zit om de symbicort droog te houden. Ben vanmorgen vanwege de smaak even naar de apotheek gegaan, die zei de bijwerking is dat je smaakverstoring kan hebben, ik zei ja ik heb mijn vriend ook even laten proeven en die zegt het smaakt heel erg naar zeep, dus het ligt niet aan mij. Vraag me dan wel af of het schadelijk is wat ik proef en hebben jullie er ook wel eens last van gehad van die smaak?

Astma

Ik heb vanaf mijn geboorte al astma. Heb alle nodige middelen gebruikt. Ventolin heb ik nu nog steeds voor nood... daarnaast krijg ik singulair (montelukast) tegen de longontstekingen en infecties. Heb eigenlijk nooit problemen gehad met deze middelen, maar sinds een half jaar zit ik onder de blauwe plekken. Het begint ook enorm vervelend te worden. Volgens mijn arts kan h[lees meer...]et van de symbicort wezen ook terwijl ik het al jaren gebruik. Dat vind ik wel Raar.

Bronchitis

Bronchitis

Pagina 1 van 7

Mirena (1944) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (786) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (402) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (394) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (337) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!