lees de ervaringen

Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Astma (54 meningen)
  • COPD (26 meningen)
  • Benauwdheid (3 meningen)
  • ...

Pagina 1 van 2

05-12-2013
Vrouw (59) - COPD

Tevredenheid over:
Spiriva ..niet leuk.. ernstige bijwerkingen, zoals duizelig, verwardheid, en toenemende benauwdheid. Nu weer terug naar Symbicort.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

30-11-2013
Vrouw (15)

Tevredenheid over:
Bij mij hielp dit helemaal niets, later overgestapt op flixotide en ventolin! Dit ging stukken beter

21-11-2013
Man (58) - Astma

Tevredenheid over:
Ik ben zeer tevreden over Symbicort. Sinds ik het gebruik kan ik mijn dagelijkse werkzaamheden weer verrichten zonder benauwd te worden. Ook kan ik weer fietsen in mijn heuvelachtige omgeving. De vervelende bijwerking van krampen in voeten en benen (tweewekelijks) staat in de schaduw van de voor mij positieve werking.

17-10-2013
Vrouw (49) - COPD

01-07-2013
Vrouw (71) - Borstkanker

Tevredenheid over:
KEEL EN MONDHOLTE ZEER PRIKKELBAAR HEEL VEEL HOESTEN EN KUCHEN NU MET DEZE PUF AANZIENLIJK MINDER.

30-05-2013
Man (48) - Hoest

15-05-2013
Man (28) - Astma

Tevredenheid over:
Sinds enkele weken heb ik astma- achtige symptomen, het pollenseizoen is laat begonnen dit jaar, maar zeer intens, hierdoor heb ik veel last op de luchtwegen, een benauwd gevoel en een steekt het bij het diep inademen. Na enkele dagen merkte ik reeds een verschil, de pijn bij het diep inademen was quasi verdwenen, wel merk ik enkele bijwerkingen: hartkloppingen en gejaagd[lees meer...]heid, ook ben ik scherper naar mensen toe

19-04-2013
Vrouw (50)

Tevredenheid over:
sinds een paar weken aan de symbicort vanwege langdurig hoesten . bijwerkingen :droge tong/keel . heesheid

13-04-2013
Vrouw (46) - Astma

11-04-2013
Vrouw (46) - Astma

Tevredenheid over:
Na Pericarditis eind vorig jaar en allerlei onderzoeken kwam ook astma naar boven. Longarts schrijft 2x 2puffen voor, na 3 weken meld ik dat ik niet veel verbetering merk, nu zit ik op 3x 2puffen en nog steeds twijfel ik. Ik houd druk op mijn borst en ben zeer vermoeid. Kortademigheid is ook niet weg. Kramp in mijn voetzolen en trillende handen is nieuw en kan alleen door [lees meer...]dit medicijn komen want ik gebruik niets anders. heb ook een brandende plek op mijn rug...voel ik mijn longen?

05-04-2013
Vrouw (47) - Astma

Tevredenheid over:
Mijn ervaring met Symbicort zijn goed, maar ik lees nu hier pas over de spierkrampen. Ik heb er al jaren last van, m.n. 's nachts, soms wel op 3 plekken tegelijk in mijn been. Blijkbaar ben ik dus niet de enige. Daarnaast heb ik steeds slijm in mijn keel en dat is heel vervelend als je veel in het openbaar moet spreken. Als iemand daar een goede oplossing voor zou hebben, [lees meer...]zou ik die graag horen.
1 Reactie

Reactie:

Ik gebruik Symbicort al jaren en dat gaat goed. Sinds een flinke verkoudheid vorige zomer heb ik ook veel last van taai slijm gehad. Ik werd er 's nachts wakker van. Ook had ik door het taai slijm constant de behoefte om te kuchen wat grote irritatie opwekte bij mijn partner. Sinds enkele maanden gebruik ik naast de Symbicort ook een Budesonide neusspray. ik heb nu geen last meer van taai slijm. Wellicht kunt u dit overleggen met uw arts?

Datum 06-06-2013 18:55

30-03-2013
Man (80) - COPD

14-03-2013
Vrouw (49) - Astma

Tevredenheid over:
Gebruik het al jaren. Heel blij ermee, eindelijk geen ademhalingsproblemen meer en bovendien is dat vervelende kuchje ook verdwenen. Veel minder last van verkoudheden, die gepaard gingen met ademhalingsproblemen.

14-01-2013
Man (35) - Astma

Tevredenheid over:
Na een verloop van tijd met het gebruik van symbicort krijg ik een heel opgejaagd en agressief gevoel. Ben gewoon mezelf niet meer. Kan niks hebben. Als ik dan stop, wordt het na een aantal dagen weer normaal. Het werkt wel goed, maar de bijwerkingen zijn mij te heftig. Nu op zoek naar een alternatief. Alleen nog Ventolin voor noodgevallen.

04-01-2013
Man (55) - Astma

Tevredenheid over:
sinds een aantal maanden gebruik ik symbicort en krijg hoe langer ik het gebruik meer klachten. ik heb behoorlijk last van kramp in mijn enkels en tenen. ook licht duizelig en af en toe lichte hoofdpijn. de kramp in mijn enkels en benen neemt toe waardoor ik ben gestopt met symbicort.

19-12-2012
Vrouw (50) - Astma

Tevredenheid over:
Werkt heel goed. Wel last van hartkloppingen en druk op de borst gehad bij een hogere dosis. Nu neem ik het in combinatie met Pulmicort. Ook last gehad van kramp in de benen: dat is ook verdwenen. Belangrijkste is dat ik nu weer energie heb om te bewegen. Denk dat mijn longfunctie door Symbicort en bewegen tussen de 5 en 10% vooruit is gegaan.

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (349) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum