This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure.

lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

29-07-2015
Man, 61 jaar

COPD

Ik gebruik dit middel al sinds bekend is dat ik COPD heb, maar al eigenlijk sinds het begin had ik last van heesheid en tot op heden ben ik erg schor. Ik heb nog gedacht dat ik het middel verkeerd gebruikte, maar wat ik ook probeer de schorheid neemt steeds meer toe, dus ik ga vanaf nu dat ik dit schrijf eens een tijdje stoppen met dit medicijn, eens kijken of mijn stem[lees meer...] weer op een normale manier weer terugkeert en kan er dan vanuit gaan dat het door de seretide komt. Overigens lijkt de kortademigheid wel te zijn afgenomen.
30-04-2015
Vrouw, 46 jaar

Astma

Na 3 maanden ernstige benauwdheid na griep en bronchitis ('s nachts niet kunnen liggen, dus alleen zittend een beetje dutten!) kreeg ik Ventolin en Prednison. Ventolin hielp 2 weken, maar daarna moest ik de dosis enorm verhogen. Na een stootkuur Prednison kwam de benauwdheid binnen 2 dagen terug. Met Seritide houd ik het onder controle. Werkte binnen een dag en gaf mijn lo[lees meer...]ngen eindelijk rust! Merk eigenlijk niets van bijwerkingen.
25-03-2015
Vrouw, 56 jaar

Astma

last van trillen, niet lekker, snel uitgeput, buikpijn
12-03-2015
Vrouw, 57 jaar

Astma

Ik heb spierpijn door mij hele lichaam en dusdanig dat ik er niet van slapen kan. Van mijn apotheek kreeg ik een uitdraai/print waar de meest voorkomende bijwerkingen staan vermeld. Die spierpijn valt onder de zeldzame bijwerkingen en kwam ik te weten door op internet te kijken.
08-03-2015
Vrouw, 47 jaar

Astma

Dit middel werkte bij mij zeer effectief tegen benauwdheid, maar had op den duur bij mij heel veel bijwerkingen. In eerste instantie ging ik heel slecht slapen. Ik sliep ongeveer 3 uur per nacht en lag dan de rest klaar wakker. Ik lag niet te piekeren, maar sliep gewoon niet. Ook kreeg ik steeds zwakkere spieren, kon geen trap meer op en kon niet eens meer piano spelen. '[lees meer...]S avonds kreeg ik heel rusteloze benen, ik kon ze niet meer stil houden. En voor het slapen gaan had ik vaak spierspasmen in armen en benen. Ik heb het middel ongeveer 9 maanden gebruikt. Toen ik met de seretide stopte heeft het ongeveer twee weken geduurd voor de ergste klachten over waren.
24-02-2015
Vrouw, 27 jaar

Astma

Ik gebruik nu zo'n 6 jaar seretide en de aantal ontstekingen van mijn luchtwegen is sterk afgenomen. Sinds twee jaar hebben we de dosis kunnen verlagen en tot nu toe blijft het goed gaan. Ik combineer het medicijn met ventolin en singulair. Bijwerkingen zijn voor mij: hoofdpijn, dunne huid, sneller blauwe plekken, heesheid in het begin, maar door het gebruik van een voorze[lees meer...]tkamer heb ik hier bijna geen last meer van.
16-02-2015
Vrouw, 53 jaar

Astma

Bijwerkingen waren onderhuidse bloedinkjes. Op armen en benen. Erg zichtbaar. Seretide helpt erg goed tegen ontstekingen in de longen Gebruikte dit samen met een luchtweg verwijderaar in vernevelapparaat.
05-02-2015
Vrouw, 63 jaar

COPD

ik had erg maagpijn. heel veel krampen in mijn lijf. benen en handen overal. mijn ogen klopten alsof ze uit de kasten wilden. een ontstoken mond. het kaakbeen wat bij mij kunstmatig was, liet los van de inplantaten. voor dat ik in de gaten had waar ik dit allemaal van had. ben ik steeds onder een roesje onderzocht, 2 keer aan stembanden. 1 keer aan maag. tot ik dacht stop [lees meer...]eens met de seretide. na een week waren alle klachten weg. jammer dat ik dit zelf moest ontdekken. moest eerst maagtabletten betalen. daktarin voor mijn mond betalen. mondwater ook voor mijn mond. alles betalen vitamine d ook betalen. dokter meende dat ik die krampen door mijn vitaminegebrek had. meer elend als genezing. dus eind resultaat. ik stop met alles ben bang voor elke medicijn.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (671) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (335) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely