This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

24-02-2015
Vrouw, 27 jaar

Astma

Ik gebruik nu zo'n 6 jaar seretide en de aantal ontstekingen van mijn luchtwegen is sterk afgenomen. Sinds twee jaar hebben we de dosis kunnen verlagen en tot nu toe blijft het goed gaan. Ik combineer het medicijn met ventolin en singulair. Bijwerkingen zijn voor mij: hoofdpijn, dunne huid, sneller blauwe plekken, heesheid in het begin, maar door het gebruik van een voorze[lees meer...]tkamer heb ik hier bijna geen last meer van.
16-02-2015
Vrouw, 53 jaar

Astma

Bijwerkingen waren onderhuidse bloedinkjes. Op armen en benen. Erg zichtbaar. Seretide helpt erg goed tegen ontstekingen in de longen Gebruikte dit samen met een luchtweg verwijderaar in vernevelapparaat.
05-02-2015
Vrouw, 63 jaar

COPD

ik had erg maagpijn. heel veel krampen in mijn lijf. benen en handen overal. mijn ogen klopten alsof ze uit de kasten wilden. een ontstoken mond. het kaakbeen wat bij mij kunstmatig was, liet los van de inplantaten. voor dat ik in de gaten had waar ik dit allemaal van had. ben ik steeds onder een roesje onderzocht, 2 keer aan stembanden. 1 keer aan maag. tot ik dacht stop [lees meer...]eens met de seretide. na een week waren alle klachten weg. jammer dat ik dit zelf moest ontdekken. moest eerst maagtabletten betalen. daktarin voor mijn mond betalen. mondwater ook voor mijn mond. alles betalen vitamine d ook betalen. dokter meende dat ik die krampen door mijn vitaminegebrek had. meer elend als genezing. dus eind resultaat. ik stop met alles ben bang voor elke medicijn.
01-01-2015
Vrouw, 21 jaar

Astma

Ik gebruik dit medicijn nu bijna een half jaar en ik ben er zeer over te spreken! Hiervoor gebruikte ik de symbicort turbuhaler (jaren gebruikt), maar had altijd zeer veel bijwerkingen. De werking leek redelijk, maar achteraf was dit ook maar half. Sinds ik de seretide aerosol met vzk gebruik heb ik weinig bijwerkingen meer, geen kramp meer gehad, veel minder vaak hee[lees meer...]s (is in ieder geval nog niet gebeurd), noem maar op. De enigste bijwerkingen die ik nog echt ervaar zijn de blauwe plekken (gevoelig voor) en wat sneller keelpijn, maar dat heb ik meestal aan mijzelf te danken (onvoldoende spoelen). De werking van dit medicijn is voor mij heel goed. Ik heb met verkoudheden veel minder last van benauwdheid, hoesten etc. Ik heb echt het idee dat mijn longen veel beter beschermd zijn en dat ik veel meer lucht heb dan toen ik de symbicort gebruikte. Hoe het op de langere termijn gaat zijn weet ik natuurlijk nog niet, maar voor mij is dit tot nu toe het perfecte medicijn!
12-10-2014
Vrouw, 20 jaar

Astma

Ik ben absoluut tevreden over dit medicijn! Sinds juli dit jaar gebruik ik het en voor mij is het een enorme vooruitgang ten op zichte van de symbicort die ik ervoor had! Ik heb weinig bijwerkingen, op nr 1 staat blauwe plekken bij mij. Ik hoef maar amper ergens tegenaan de komen en ik heb een blauwe plek die er 2 weken later nog zit. Verder geen noemenswaardige dinge[lees meer...]n. De werking is t.o.v. de symicort enorm goed, ik heb de aerosol en inhaleer met de aerochamber. Is even wat meer gedoe, maar sinds ik de seretide gebruik heb ik nauwelijks exra moeten puffen! Het enigste minpunt is, maar dat vind ik met alle puffers, er staat op 120 inhalaties, maar hoe verder je naar het eind komt, hoe minder de werking. Onder de 20 hoef je hem in ieder geval niet te laten komen.
11-10-2014
Vrouw, 20 jaar

Astma

Na veel last van duizeligheid, benauwdheid dan eindelijk een Seretide (2x daags) voorgeschreven gekregen. (en ook ventolin voor zo nodig). Maar merkte het al snel dat het effect had. Toch blijf ik nog wel last van benauwheid en duizeligheid te hebben, maar als ik dan ventolin gebruik wordt dat ook wel weer minder.
05-10-2014
Vrouw, 16 jaar

Bronchitis

Gebruik het smorgens en savonds Maar merk er weinig tot niks van.. Vraag me af of het kwaad kan om het vaker dan 2 x per dag te gebruiken En of het dan mischien wel werkt.. aangezien ik geen last heb van bijwerkingen
02-10-2014
Vrouw, 49 jaar

COPD

ik vind het rotzooi! sinds een jaar of 3 eczeem in handpalmen /tintelingen in armen en kramp in rechterbeen... ik zoek naar een alternatief!
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (608) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica