lees de ervaringen

volgende > >>
Pagina 1 van 7

07-10-2015

COPD

Ik kreeg zo ontzettend veel bijwerkingen tijdens het gebruik van deze puffer! Ik was doodmoe, kon niet meer hardlopen of fietsen vanwege de duizeligheid. Alle spier deden zeer. Dit werd met de dag erger.
04-09-2015

Bronchitis

Werkte vooral in het begin goed. Momenteel vooral s'morgens vroeg erg veel kuchen om de keel en bronchiën vrij te krijgen. s'Morgens uur na de eerste inhaalring zijn de keel en bronchiën weer vrij. Veel last van spierkramp m.n in de benen en handen. Vocht en magnesium, kalk helpt. Ik voel me minder energiek en heb de indruk dat ik minder sterk ben m.n in benen en hand[lees meer...]en.
29-07-2015

COPD

Ik gebruik dit middel al sinds bekend is dat ik COPD heb, maar al eigenlijk sinds het begin had ik last van heesheid en tot op heden ben ik erg schor. Ik heb nog gedacht dat ik het middel verkeerd gebruikte, maar wat ik ook probeer de schorheid neemt steeds meer toe, dus ik ga vanaf nu dat ik dit schrijf eens een tijdje stoppen met dit medicijn, eens kijken of mijn stem[lees meer...] weer op een normale manier weer terugkeert en kan er dan vanuit gaan dat het door de seretide komt. Overigens lijkt de kortademigheid wel te zijn afgenomen.
30-04-2015

Astma

Na 3 maanden ernstige benauwdheid na griep en bronchitis ('s nachts niet kunnen liggen, dus alleen zittend een beetje dutten!) kreeg ik Ventolin en Prednison. Ventolin hielp 2 weken, maar daarna moest ik de dosis enorm verhogen. Na een stootkuur Prednison kwam de benauwdheid binnen 2 dagen terug. Met Seritide houd ik het onder controle. Werkte binnen een dag en gaf mijn lo[lees meer...]ngen eindelijk rust! Merk eigenlijk niets van bijwerkingen.
25-03-2015

Astma

last van trillen, niet lekker, snel uitgeput, buikpijn
12-03-2015

Astma

Ik heb spierpijn door mij hele lichaam en dusdanig dat ik er niet van slapen kan. Van mijn apotheek kreeg ik een uitdraai/print waar de meest voorkomende bijwerkingen staan vermeld. Die spierpijn valt onder de zeldzame bijwerkingen en kwam ik te weten door op internet te kijken.
08-03-2015

Astma

Dit middel werkte bij mij zeer effectief tegen benauwdheid, maar had op den duur bij mij heel veel bijwerkingen. In eerste instantie ging ik heel slecht slapen. Ik sliep ongeveer 3 uur per nacht en lag dan de rest klaar wakker. Ik lag niet te piekeren, maar sliep gewoon niet. Ook kreeg ik steeds zwakkere spieren, kon geen trap meer op en kon niet eens meer piano spelen. '[lees meer...]S avonds kreeg ik heel rusteloze benen, ik kon ze niet meer stil houden. En voor het slapen gaan had ik vaak spierspasmen in armen en benen. Ik heb het middel ongeveer 9 maanden gebruikt. Toen ik met de seretide stopte heeft het ongeveer twee weken geduurd voor de ergste klachten over waren.
24-02-2015

Astma

Ik gebruik nu zo'n 6 jaar seretide en de aantal ontstekingen van mijn luchtwegen is sterk afgenomen. Sinds twee jaar hebben we de dosis kunnen verlagen en tot nu toe blijft het goed gaan. Ik combineer het medicijn met ventolin en singulair. Bijwerkingen zijn voor mij: hoofdpijn, dunne huid, sneller blauwe plekken, heesheid in het begin, maar door het gebruik van een voorze[lees meer...]tkamer heb ik hier bijna geen last meer van.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (705) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (353) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (323) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (271) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (256) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over
medicijngebruik en maak kans op
het boek de POWER Patiënt!

Hoe word je sneller beter?
Hoe krijg je de best passende behandeling?
Hoe krijg je minder last van bij-effecten?
Lees het in dit boek!

Als je meer wilt weten over dit boek, klik dan hier.

de Power Patiënt

Geschreven door Wil Konings.