doxazosine

Prostaathyperplasie (1 mening)

20-11-2013 | Man | 53
doxazosine
Hypertensie
soms een warm gevoel verder prima werkzaam. Heb dit geneesmiddel al eerder gehad maar de specialist dacht dat cyress 10 beter zou werken. nee dus en weer als een gek terug op de doxazosine

14-07-2018 | Vrouw | 52
doxazosine (4mg)
Hypertensie
Dit middel er bij gekregen als 3e medicijn tegen de hoge bloeddruk naast enalaprilmaleaat en tychloordyazide. Na de eerste keer innemen 's ovonds, 's morgens een paar uurtjes werken; maar dat ging haast niet; dodelijk vermoeid, verhoogde hartslag en pijn tussen de schouderbladen. Kwam de dagen door als een zombie. Een vrouw van 98 ipv 52! Na3 dagen na overleg gestopt.

10-04-2015 | Man | 50
doxazosine (4mg)
Hypertensie
Ik heb een erfelijke vorm van ernstige Hypertensie. Naast het gebruik van Raziles, Inspra en chloortalidon (welke eigenlijk steeds minder effect hadden op mijn bloeddruk) en een Renale dernervatie van de nier aterieeen verder, heb ik sinds kort ook doxazosine voorgeschreven gekregen. De eerste twee dagen na gebruik was ik erg moe, veel hoofdpijn en last van verkrampte spie[lees meer...]ren en een verhoogde hartslag. Nu de derde dag, is mijn bloeddruk behoorlijk gedaald, waardoor ik last hebvanduizelingen bij opstaan en snelle bewegingen. Maar het doel, mijn bloeddruk omlaag krijgen is gelukt. Nog 5,5 week voor de eerste evaluatie.