ketanserine

Pijn (algemeen) (1 mening)

Clonidine (62 meningen)
Doxazosine (18 meningen)
Methyldopa Tabletten (16 meningen)
Cardura (7 meningen)
Aldomet (5 meningen)

02-06-2021 | Vrouw | 73
ketanserine (20mg)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)
Weet niet of wat ik heb ingevuld goed is. Maar ik had ontstoken bloedvaatjes onder mijn nagels, vingertoppen waren wit en doof. En o.a. verschijnsel van de ziekte van Raunaud. Ben helemaal van slag dat dit middel nu uit de handel is, van apotheek geen alternatief gekregen, moet nu contact opnemen met mijn reumatoloog

16-05-2021 | Vrouw | 51
ketanserine (20mg)
Onrustige benen
Mijn huisarts concludeerde een slechte doorbloeding in mijn bovenbenen, en schreef ketensin voor. Na een aantal dagen, sliep ik eindelijk de nacht door, zonder onrustige benen, eindelijk na jaren een oplossing. Nu wordt Ketensin niet meer gemaakt door de farmaceut Janssen, en is het niet meer te verkrijgen, ik betreur dit enorm, aangezien ketensin weinig bijwerkingen [lees meer...]had, en het alternatief wat mij is geboden, enorm veel bijwerkingen heeft.

26-11-2009 | Vrouw
ketanserine
CRPS-1
Ik heb CRPS-1 in beide handen. Ik heb Ketensin samen met Carnitene gekregen om van het vervelende zweten van de handen en de temperatuurwisselingen (van door en door koud naar enorm heet) af te komen. Gelukkig helpt het heel goed en heb ik vooral van het zweten nog maar weinig last. De temperatuur wisselingen zijn er wel nog maar een stuk minder extreem. Ik slik dit midde[lees meer...]l nu bijna 2 jaar.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (523) - Antibiotica - penicillines breedspectrum