Lerdip

lercanidipine

10-08-2017

Lerdip (lercanidipine)

Het effect was nauwelijks merkbaar zo helemaal niet. Na 1,5 maand slikken met ambulance in ziekenhuis terechtgekomen door pijn op linkerborst en uitstraling naar linkerarm en snel uitgeput zijn. Niets gevonden in hartfilmpje en bloed. Geen tip gekregen te stoppen met tabletten. 2 dagen later zelfde symptomen na innemen tablet! Protocol is stoppen met werken en 112 bellen. [lees meer...]Moet dat elke dag weer??? Daarom gestopt met tablet.
24-11-2012

Hypertensie

Mijn bloeddruk was 210 om 115, dus veel te hoog. 3 maanden 8 mg perindopril voorgeschreven gekregen. Na 3 maanden bloeddruk gezakt naar 170 om 98. nog te hoog. Toen 1 x extra erbij Lercanidipine 20 mg. medicijn ingenomen, twee uur later in rust een hartslag van 175. Pijn in de borst , pijn in het hart, pijn in de linker arm. Met spoed naar het ziekenhuis. In ziekenhuis we[lees meer...]er redelijk stabiel geworden. Maar nog steeds een onrustig hart. fribreren. Ik hoop dat dat wel weer over gaat. Ben erg geschrokken van dit middel.
17-04-2012

Hypertensie

Door het gebruik van lerdip heb ik opgezette voeten en benen gekregen. Nu slik ik furosemide om vocht af te drijven, maar mijn opgezette benen worden niet meer normaal. Ik heb er nu zelfs een open wond bij gekregen. De lerdip heeft de bloedvaten in mijn benen beschadigd.
04-03-2012

Lerdip (lercanidipine)

Ik heb een ernstige hypertensie en ik heb al 3 soorten bloeddrukverlagende middelen gehad. Zanidip 20mg was meteen effectief, maar vanaf de derde maand, heb ik gezwollen en pijnlijke enkels, rechts erger dan links. Dus, gestopt na de vierde maand na een arts geraadpleegd te hebben. Ik weet niet of mijn enkels weer normaal worden!
06-08-2011

Lerdip (lercanidipine)

Lerdip 10 mg houdt mijn bloeddruk goed op pijl, bijwerkingen niet merkbaar. Gebruik ook Lyrica 300 2x daags met Cymbalta 30mg dit tegen fantoom pijnen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum