Norvasc

amlodipine

Syndroom van Raynaud (0 meningen)

29-10-2017

Norvasc (amlodipine)

heeft niet bewerkt dat er van verwacht werd. bleef hoge bloeddruk en andere uitval houden. waarop specialist een nieuw medicijn heeft voor geschreven.
25-07-2012

Hartinfarct

Tja, eigenlijk wilde ik melden dat de inmiddels geprobeerde Generieke vervangende medicijnen allerlei bijverschijnselen gaven. Nu gebruik ik dus weer Norvasc 10; prima zou je zeggen. Het probleem dat zich nu helaas voordoet is dat de fabrikant de Norvasc 10 niet meer blijkt te kunnen leveren. Voor patienten die van de Generieke middelen bijverschijnselen krijgen natuurl[lees meer...]ijk heel vervelend. Waarom vraagt de fabrikant nu niet dezelfde prijs als de anderen, nu hun monopolie vervallen is ??? En waarom zitten in de Generieke medicijnen niet precies dezelfde stoffen als in Norvasc zitten ??? Hoop hier ooit antwoord op te krijgen.
18-02-2011

Hart-Vaat klachten

Gebruik medicijn in combinatie met 3 andere en doe dit nu al 16 jaar naar alle tevredenheid.
30-10-2010
Vrouw

Norvasc (amlodipine)

Na 6 wken gebruik van Norvasc werd ik 's morgens ineens vreselijk duizelig, kreeg zwakke benen, hartkloppingen en moest regelmatig naar het toilet voor stoelgang en urineren. Dit duurde 4 weken en diverse bezoeken aan de huisarts voordast er werd besloten te stoppen met het medicijn NORVASC. Ik was vreslijk ziek, kon niets meer, de klachten werden steeds erger. ik was te[lees meer...]n einde raad. Toen ik was gestopt met dit medicijn heeft het nog 2 weken geduurd voordat alle verschijnselen waren verdwenen. oorzaak was dus inderdaad dit medicijn. Nooit wil ik zoiets nog eens meemaken 6 weken ellende.
15-12-2009
Vrouw

Norvasc (amlodipine)

Ook ik slik dit medicijn na gebruik van Renitec voor mijn hoge bloeddruk sinds mijn 14 ongeveer. Heb veel last gehad van duizeligheid, vermoeidheid en koude handne en voeten. Aangezien ik ook andere medcijnen heb, is het lastig te zeggen of alle bijwerken door dit medicijn komt.
13-03-2009
Man

Verhoogde bloeddruk

Norvasc voorgeschreven na gebruik Renitec. Voor verhoogde bloeddruk,gezien onvoldoende resultaat, na inspanningstest.resultaat na enkele dagen: zeer lage bloeddruk,herhaalde malen ernstig evenwichtsverlies, problemen met voeten wegens gevoelszenuwuitval. Via afgedwongen cardiologisch onderzoek werd medicatie volledig afgekeurd. Terug naar corenitec leverde verbetering op d[lees meer...]och de problemen met gevoelszenuwen zijn niet verdwenen maar verergerd tot op heden. Gemeld aan bijwerkingenlijn blijkt Norvasc deze verschijnselen te kunnen veroorzaken. Onderzoek naar mogelijke genezing van deze aandoening in universitair ziekenhuis leverde geen resultaat op. Geen duidelijke oorzaak,geen oplossing.
11-02-2009
Man