methylprednisolon/lidocaine

Slijmbeursontsteking (2 meningen)

01-08-2021 | Vrouw | 57
Allergische reactie
Eenmalige infiltratie in de heup. Ik heb een hoge pijngrens maar zo een algemene intense pijn heb ik nog nooit ervaren . Op een gegeven moment contacteerde ik het antigifcentum om te vragen of dit normaal was. Mijn zoon wou me naar het ziekenhuis brengen maar ik zei tegen hem. Nee ik wil geen geknoei meer als mijn tijd er is so be it. Zo voelen dieren zich[lees meer...] dus bij medische experimenten. Ik had 11 maanden ervoor een Chirurgische ingreep voor endometriose gehad welk volledig verwijderd was. Een paar maanden na de infiltratie had ik weer endometriose in een veel zwaardere vorm. Gevolg, 2de operatie en verwijdering van de eierstok. Vandaag, reageert mijn lichaam allergisch op elk medicijn dat ik neem dus rest maar ėėn oplossing de pijn verbijten. Dit laat ik nooit meer toe . Dit product heeft mijn gezondheid ernstig en onherstelbaar beschadigd.

20-05-2019 | Man | 63
Anesthesie (lokaal)
Injectie gekregen voor meralgia paraesthetica, een aandoening van een huidzenuw in dijbeen. Geen complicaties bij inspuiten; hielp ook tegen beschreven huidzenuwpijn. Gevolg was echter wel een totale hormonale ontregeling m.b.t. bijnieren en schildklier. Klachten o.a. : aanval boezemfibrilleren, perioden met te hoge hartslag, gejaagdheid, regelmatig perioden met (vee[lees meer...]l) te lage bloeddruk, duizeligheid, maagpijn , hypoglykemie, veel behoefte aan eten etc. Voor mij geen tweede keer meer....

13-07-2018 | Vrouw | 70
Slijmbeursontsteking
Periodiek terugkerende slijmbeursontstekingen linker en rechter heup. Door het injecteren van Depo-Medrol +Lidocaïne verdwijnt de pijn voor ca. 80%. Na drie à vier maanden komt de pijn helaas weer terug, ondanks fysiotherapie.

01-05-2017 | Vrouw | 74
Slijmbeursontsteking
Pijn in heup is door de injectie verminderd, hercontrole bij orthopeed over 6 weken. Bijwerkingen: Benauwd, druk op borst, hartkloppingen, misselijk, hoofdpijn, paars gezicht, erg moe, stuwing beide borsten.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum