Prothiaden

dosulepine

10-05-2019

Prothiaden (dosulepine)

Hoi, 18 maart begonnen met prothiaden 75 mg.( angsten + continue beklemming op mijn borstkas)Daarvoor verschillende AD genomen zonder resultaten. Na 4 weken begon ik verbetering te voelen. Jammer genoeg na een goede week kwamen er weer slechte dagen. Toen heeft mijn psychiater beslist om de dosis te vergohen naar 150 mg. Ben al bijna tweede week verder met hogere dosis en[lees meer...] steeds geen verbetering. De goede dagen willen precies niet terug komen.Continue een angstgevoel en beklemming op mijn borstkas. Iemand ervaring, is het normaal ,? Graag jullie ervaring bij opbouwing.
16-09-2018

Prothiaden (dosulepine)

Na het proberen van antipsychotica, dit middel voorgeschreven gekregen. Werkte al snel in op mij, na ongeveer 2 weken. Mijn lust om te werken nam toe, dingen doen werd weer interessant. Over het algemeen heeft deze medicatie een zeer goede werking. Ben nu reeds ong. 4 maand dit aan het nemen. Hopelijk kan naar de toekomst toe de de medicatie/dosis stopgezet/verminderd word[lees meer...]en. Antidepressiva is een goede (tijdelijke) oplossing als je in een moeilijke situatie zit, maar naar mijn mening is geen medicatie nog altijd beter.
05-05-2012

Depressief

Ik pak al sinds mei 1994prodiaden maar heb nog steeds last van depessief te zijn.Ik heb al dikwijls geprobeerd om af te bouwen maar dat gaat helemaal niet. sinds vorig jaar mei is er reuma sjorgen vast gesteld en had de huis dokter voor gesteld om prodiaden af te bouwen en een ander antidepresia middel te te nemen de naam weet ik helaas niet meer . Om dat hij voorstelde om[lees meer...] plakenil te nemen voor reuma. Ik was een vrak en ben na een week terug begonnen met prodiaden .Ik heb dit middel blijkbaar nodig maar toch geeft het mij niet voldoende resultaatWie heeft deze ervaring ook.
15-03-2010
Vrouw

Prothiaden (dosulepine)

De eerste drie weken last van bijwerkingen (duf, moe, slaperig etc.) gehad en daarna niet meer. Ikzelf ben allergisch voor de verbindingsstof maar dat geeft verder geen problemen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum