ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-11-2017

Stoppen met roken

Ik gebruikte champix om van het roken af te komen en daar raakte ik helemaal van over de rooie en wilde zelfmoord plegen, toen heb ik nortilen gekregen, ben er heel blij mee.
05-11-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Bij mij helpt geen enkele antidepressiva.De depressies blijven op visite komen welk medicijn ik ook gebruik. Nortrilen zou volgens mijn specialist "het" middel zijn. Voor mij is het bagger. Het enige dat werkt bij anti-depressiva zijn de bijwerkingen, dus ook bij Nortrilen. Wat voor mij, maar ik denk ook voor anderen, geldt dat je nooit werkelijk kan vaststellen of de klac[lees meer...]hten werkelijk door het medicijn veroorzaakt worden. De enige optie om daar achter te komen is te stoppen met het medicijn, maar dat houdt ook weer risico's in. Ik slik ze eigenlijk alleen maar omdat ik dan het idee heb nog iets aan mijn depressies te doen. Bestaat er wel een werkend antidepressiva middel?
04-11-2017

Chronische depressie

05-10-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Ik heb niet echt een idee dat het tegen de zenuwpijn helpt? Aangezien het van huis een antidepressivum is kan het wel helpen tegen het gevoel van somberheid van 24/7 pijn, voor al meer dan 25 jaar...
29-09-2017

Stoppen met roken

Ter ondersteuning bij stoppen met roken. ik rookte ruim 30 shagjes per dag. Ruim 2 weken voor het starten met instellen van nortriptyline heb ik het roken al verminderd naar maximaal 8 per dag. Dit was knap moeilijk. Toen ik van 25mg naar 50 mg opbouwde na 3 dagen, begon ik te merken dat de drang en onrust om te roken al afgenomen was. nu 2 dagen op 75mg, rook er nog [lees meer...]enkele en overmorgen helemaal stoppen. Nortriptyline werkt goed en onderdrukt de drang om te roken en helpt bij het "gemis" van Nicotine. Dit zal van mens tot mens kunnen veranderen. Het belangrijkste blijft toch de wil en motivatie om niet meer te roken. Het medicijn helpt daar zeker bij, maar het is geen wondermiddel. De bijwerkingen zijn geregeld pittig. Maar als je dat wegzet tegen de ernstige gevolgen van het roken, is de keuze niet moeilijk.
20-09-2017

Nortrilen (nortriptyline)

20 september 2017. Ben in februari 2017 begonnen met het slikken van nortrilene 50 mg en is toen in een paar weken verhoogd naar 200mg en al vanaf het begin van gebruik begon de ellende. had geen eetlust meer, ging vreselijk zweten, klammen handen, hele lichaam jeuk en ben toen 15 kilo afgevallen, maar dit zou vanzelf overgaan werd gezegd. dat neem je dan aan maar het wer[lees meer...]d steeds erger en uiteindelijk de nortrilene afgebouwd in overleg met behandelaar en volgens de voorschriften en dan zouden de klachten vanzelf verdwijnen, maar de ellende bleef. En werd steeds erger. het is nu september en ben begin september afgevoerd naar het ziekenhuis ondervoed uitgedroogd ben inmiddels vanaf dat ik met de nortrilene ben begonnen 45 kilo afgevallen en kan helemaal niets meer, kan al maanden niet meer eten en drinken zit 24 per dag aan de sondevoeding. is er iemand die deze ervaring ook heeft?
05-09-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Aanvankelijk slikte ik er twee per dag nu eenmaal 1 tablet. Ik heb expres afgebouwd, omdat het de depressie niet tegenhield en wel maakte dat ik lomer werd zeker in verband met de lithium die ik slik. (Eerst 500mg nu terug gebracht tot 300 mg). Het "leuke" van antidepressiva is dat ze averechts werken op de adviezen die een depressieveling krijgt. Men zegt ga naar buiten,[lees meer...] ga wandelen, ga uit bed enz.enz. Antidepressiva maakt middels de bijwerking dat dit soort zaken gewoon NIET lukken.
12-08-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Droge mond, soms niet uit woorden komen, slecht slapen, trillen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!