ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

05-04-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Dit was mijn derde middel. Al snel werd ik duizelig, kreeg ik een droge mond, liep ik vreselijk te zweten en moet ik aan de bèta blokkers vanwege tachycardie. Toen begon de werking. Ik leek ineens een hersenactiviteit van heb ik jou daar te hebben. Ik ging als een raket. Tegelijkertijd werd ik super emotioneel, maar dan wel zodanig dat ik bij mijn emoties kon. Na een aanta[lees meer...]l weken nam het effect af. zodanig dat ik het idee kreeg dat ik een poging kon wagen om weer voorzichtig aan het werk te gaan. Dat geloof bleek ijdel. Ik had de super turbo hersenactiviteit niet meer, was gewoon weer depressief als vanouds, maar de bijwerkingen bleven. Vooral het zweten. Van maar een kleine inspanning begon ik al te zweten als een paard. De psychiater heeft me er vervolgens rap vanaf gehaald en een nieuw middel voorgeschreven.
31-03-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Ik gebruik dit medicijn omdat ik 's nachts geen rust in mijn hoofd vond met slaapproblemen als gevolg. De 10mg leek de eerste dagen voldoende, later bleek de nachtelijke onrust toch te groot en ben ik 20mg gaan gebruiken. Resultaat heerlijk slapen en langzaam komt er weer rust in mijn lijf. Ik heb geen noemenswaardige bijwerkingen.
25-03-2017

Stoppen met roken

Ik ben hier zeer positief over omdat ik totaal geen behoefte meer heb aan roken en zit weer goed in me vel ook al heb ik zeer trieste ervaringen gehad ben ik al doende al mijn verslavingen kwijt. Alcohol, roken, drugs, veel te veel suiker, vieze kant en klaar maaltijden en voel me weer kiplekker wat ook wel eens mocht na meer dan 20 jaar van problemen. Alle angst is weg ik[lees meer...] heb gewoon te veel gezien en meegemaakt en dat geeft mij een bijna oneindig gevoel en stemt me zeer gelukkig.
01-03-2017

Stoppen met roken

Omdat in wilde stoppen met roken en mij dit niet lukte zonder hulpmiddelen, ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik dit probleem voorgelegd. Mijn huisarts was niet zo'n voorstander van medicatie om te stoppen met roken. Toch wilde ik dit graag proberen en heeft hij dit uiteindelijk toch voorgeschreven. De Nortilen moet in een aantal dagen worden opgebouwd tot 75mg per[lees meer...] dag. Al vanaf de eerste dag merkte ik dat mijn trek in een sigaret aanzienlijk minder was en kon zo het roken ook geleidelijk afbouwen. Wel had ik ernstig speekseltekort, waarvoor ik ook speciale gel heb gebruikt om mijn gebit te beschermen. Ik dacht, het gaat me lukken... Na 1,5 week begon ik mij steeds slechter en slechter te voelen, zeer depressief! (Voor het gebruik had ik nergens last van) Dit gevoel werd zelfs zo erg dat ik het leven niet meer zag zitten en zelf suicidale gedachten kreeg. Op aandringen van mijn partner ben ik direct gestopt met het gebruik van Nortilen en sinds deze troep uit mijn lichaam is, voel ik mij weer goed! (Helaas rook ik nog steeds :-( ) Voor mij geen medicatie meer!
24-02-2017

Nortrilen (nortriptyline)

Ben vandaag naar de huisarts geweest en ze heeft me anti-depressieva voorgeschreven... Nortrilen die heel veel bijwerkingen heeft...Weet nog niet of er zou aan beginnen... Heb erge last van druk op de anus door 'n matje dat ooit is geplaatst... Voor mij hoeft 't leven niet meer als men niet meer kan slapen... Die nortrilen pillen versterken nu zelfs die extreme gedacht[lees meer...]en... Kan nu met niemand overleggen wat ik 't beste kan doen...
09-01-2017

Stoppen met roken

super niks geen bijwerkingen en van het roken af. ik rookte vanaf mijn 16 en ben nu 61 voel me fantastisch
29-12-2016

Nortrilen (nortriptyline)

Ik gebruik dit middel sinds kort, het leek de eerste maand goed te werken, daarna kwam de depressie terug. De dosis die ik gebruik is inmiddels opgehoogd naar 125 mg. Helaas nog niet met het gewenste effect. Sinds gisteren ben ik daarom ook het middel lamotrigine gaan gebruiken, hopelijk gaat het wat doen.
09-11-2016

Chronische depressie

droge mond trillende handen moe koud en verward
Pagina 1 van 7

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (414) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!