This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 7

18-02-2015
Vrouw, 44 jaar

Chronische depressie

In 2002 zeer goed opgeknapt met Nortrilen na een heel zware depressie met opname van 5 maanden. Daarna toch helaas weer een aantal maal een depressie gehad en de laatste 2 jaar eigenlijk chronisch depressief/angst/paniekaanvallen, ondanks de Nortrilen. Ik overweeg nu overstap naar Prozac. Bijwerkingen verder, chronische obstipatie, gewichtstoename, vermoeidheid, trillen, [lees meer...]paniek die erger wordt
14-02-2015
Vrouw, 52 jaar

10-02-2015
Vrouw, 55 jaar

Nortrilen (nortriptyline)

Van de venlafaxine overgegaan op escitalopram, dit werkte totaal niet, van de escitalopram was ik heel erg misselijk. De GGZ arts heeft me toen nortrilen voorgeschreven. Dit middel gebruik ik nu twee en een halve week en ben bezig op te bouwen, van 50 mg nu naar 75 mg. Ik voel helaas nog geen verbetering, wel bijwerkingen. Ik word trillend wakker, angst en nerveusiteit en [lees meer...]een kurkdroge mond. Ik voel me wanhopig. Ben nu in totaal al 8 maanden bezig, waar is het einde vraag ik me af.
29-01-2015
Vrouw, 49 jaar

Fibromyalgie

Ik gebruik het middel nu 2 maand en heb veel last van gewichtstoename, overmatig transpireren en concentratieproblemen. De gewichtstoename is sterk uitgesproken. De eerste maand geen last maar nu tijdens de 2de maand 1 kg per maand erbij. Ik denk eraan dit te stoppen en te zien of de bijwerkingen inderdaad verdwijnen.
21-01-2015
Man, 53 jaar

Chronische depressie

Dit medicijn heeft mijn leven verwoest! door de veel te hoge dosis, voorgeschreven door een GGZ basisarts steeg mijn bloeddruk tot meer dan 225, kreeg ik ernstige plasproblemen, oorsuizen en daardoor werd mijn depressie verergerd! Door ingrijpen van mijn huisarts, is dit medicijn afgebouwd. Nu na ruim 2 jaar heb ik nog steeds last van oorsuizen en plasproblemen,veroorzaa[lees meer...]kt door de Nortrilen.. dus voor mij mag dit rotmedicijn snel van de markt verdwijnen!
04-01-2015
Vrouw, 46 jaar

Nortrilen (nortriptyline)

Na van alles al geprobeerd te hebben, voornamelijk SSRI's, nu eindelijk iets wat me werkelijk geholpen heeft om uit mijn depressie te komen. Ik kom van 100 mg en ben al 8 maanden aan het afbouwen. Geloof die bijsluiter niet die zegt dat je binnen een paar weken kunt afbouwen! Ja, probeer het maar, maar ik sta niet in voor de gevolgen.. Doe het heeeeel langzaam. De laatst[lees meer...]e stapjes zijn het lastigst. Ik zit nu op 15 mg. Dat betekent dat ik 1,5 pil moet nemen van de kleinste hoeveelheid (ze zijn er in 10, 25 en 50mg). De 10mg pil is zo ontzettend klein, en zonder breuklijn, dat het onmogelijk is om die fatsoenlijk gehalveerd te krijgen. Daar heeft de fabrikant niet over nagedacht!
25-12-2014
Man, 58 jaar

Nervositeit

Sinds ik dit middel gebruik, nu ongeveer 16 dagen, heel erg nerveus. Wel iets minder paniekerig dan bij gebruik van Mirtazipine. Maar bij Mirtazipine was ik overdag veel rustiger. Ik vind de bijwerkingen, de rusteloosheid te groot om er mee door te gaan. Maar misschien is mijn conclusie te snel. Over 5 dagen trek ik definitief een conclusie.
04-12-2014
Vrouw, 45 jaar

Aangezichtspijn

Gestart met af en toe 1 tabletje wanneer ik het nodig had. Hoewel op het potje staat dat ik 3 x per dag 1 tabletje mag nemen. Het leek toen effect te hebben. Ik gebruik het voor aangezichtspijn. De pijn zakte weg. Maar nu na een week dit zo onregelmatig ingenomen te hebben lijkt het niet meer te werken met dat ene tabletje af en toe. Extreme pijn in helft gezicht..echt [lees meer...]ondraaglijk en de tabletjes, ook wanneer ik ze neem zoals voorgeschreven (3x daags 1 tablet) geven geen enkel resultaat meer. Vandaag huisarts gebeld en de dosering is nu verhoogd naar 3 x daags 2 tabletten. Kijken of dit werkt. De tabletten maken mij wel erg sloom en suf.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (601) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (315) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica