Sinequan

doxepine

10-11-2019

Chronisch pijnsyndroom

Sinequan /Doxipine heb ik lang gebruikt, een goed medicijn, zonder bijwerkingen. Het is nu tijdelijk uit de handel i v m een grondstof die niet leverbaar is . Ik heb iets anders gekregen nortriptyline, ik zit in de hel, ik neem ze nu ook niet meer. Hopende dat mijn zeer goed werkende medicijn Sinequan snel weer terug is. Ik zie op internet dat er meer wanhopige men[lees meer...]sen zo eraan toe zijn, zonder Doxipine /Sinequan. Vréselijk.
07-11-2019

Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

Dit wondermiddel werkt op vele vlakken.... tegen pijn, tegen angst, tegen depressies, tegen slapeloosheid. Ik schrok me rot toen ik werd gebeld door de apotheker dat dit prachtmedicijn uit de handel is. Met de fabrikant gebeld, in maart is Sinequan weer terug ! En nu zien te overleven........
04-11-2019

Artrose

Er is een fout opgetreden in mijn vorige waardering !? Algehele tevredenheid 5 sterren ! Zéér tevreden over dit medicijn.
02-11-2019

Buikpijn

Door crohn en artrose van nek tot heupen ,en spodylolisthesis , én scoliose had ik veel pijn. Vaak dag en nacht. Eerst gebruikte ik lange tijd 25 mg, (en soms gabapentine) nu sinds 'n paar maanden 2x 25 mg. TOP middel. Ik kan zelfs weer stukken lopen, en de chronische pijn aan mn darmen is zo goed als weg. Gisteren belde de huisarts en de apotheek dat Sinequan [lees meer...]/Doxipine uit de handel is tot maart, en misschien ook helemaal nooit meer leverbaar is. Ook kreeg ik te horen dat het een vrij ouderwets middel is. Ik kreeg het ooit van een fijne Duitse arts bij de pijnbestrijding. Ik moet gaan overstappen op nortryptiline.........................dat is volgens de apotheek het meest vergelijkbare middel. Als mijn pijn maar wegblijft ! Dan vind ik alles prima. Heb t al opgezocht, en i d d wordt ook ingezet tegen zenuwpijnen.
30-06-2014

Sinequan (doxepine)

Sinequan, niet voor depressie maar tegen angst en paniek. Heeft sederend effect en dit is al na twee uur merkbaar. De eerste 4 weken bijwerkingen als droge mond, slaperig, vermoeid. Daarna verdwenen deze bijwerkingen. Ik ben heel tevreden. Sinds deze medicatie voel ik me rustiger, slaap ik weer goed. Ik heb maar een heel lage dosering nodig. 10 mg. De enige nadelige bijw[lees meer...]erking is dat ik in deze maanden 3 kg ben aangekomen. Ik heb vaak een hongergevoel. Maar het weegt niet op met hoe ik nu weer in het leven sta!

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum