semaglutide

Glimepiride (48 meningen)
Jardiance (48 meningen)

16-08-2021 | Man | 60
Diabetes type 2
reeds 10 weken bezig, 4x.025mg, 4x0.50mg, 2maal1mg. Je word zwak, misselijk,kan niets meer eten, niets smaakt nog , je kan toch niet leven op mars en koekjes. de moraal word er zeker niet positiever op. sociaal leven staat op nul. Mijn man heeft een groot restaurant, gn overgewicht, moet veel werken, je suiker word stabiel maar ten koste van wat??????

12-09-2021 | Vrouw | 61
Diabetes type 2
Ik gebruik nu 4 maand Ozempic 1 mg. Het is net of vermoeidheid en misselijkheid nog toenemen. Nog iemand met deze ervaring? Ik begin mij zorgen te maken of er iets anders gaande is šŸ˜„

31-08-2021 | Vrouw | 61
Diabetes type 2
Ik gebruik nu 3,5 maand Ozempic 1 mg en nog steeds 5 op de 7 dagen misselijk. Was gestart met 0,5 mg en daarmee geen problemen. Het is dat mijn suikerwaarden veel verbeterd zijn of ik zou opgeven. Ik behelp mij met R-calm, pilletjes tegen misselijkheid.

17-08-2021 | Man | 64
Suikerziekte (type 2)
Na 30 jaar last te hebben gehad van suikerziekte ben ik in samenwerking met diabeet verpleegkundige en internist gestart met wijziging in levensstijl. Hierbij ondersteunt door gebruik van ozempic. het resultaat na 6 maanden: insuline gebruik is bijna nihil. Medicijn gebruik ( tegen hoge bloeddruk en hoge cholesterol ) gestopt. In totaal 18 kg afgevallen. Eigenlijk ge[lees meer...]en bijwerkingen ondervonden in de afgelopen tijd. wel helpt het lichte gebrek aan eetlust om verder af te vallen. Doel: geheel stoppen met insuline en medicijn gebruik aan einde van het jaar.

26-02-2021 | Man | 66
semaglutide (1)
diabetes type 2

29-12-2021 | Vrouw | 67
semaglutide (25)
Diabetes type 2
Waarders zakken, afgevallen 8 kilo eerste 2 weken . Maar ligt 3 dagen ziek per week nu al 5 weken lang

25-10-2021 | Man | 68
semaglutide (0.1)
Diabetes type 2
Gebruik Ozempic sinds 10 weken , 4 weken 2.5 , 4 weken 0.5 en nu 2 weken 1,0 en dat 1 keer per week . Ben af en toe wat misselijk , maar krijg nu ik 1.0 gebruik last van mijn rechterhand ( zenuwsteken ) en doof gevoel . Ben daarintegen wel 5 kilo afgevallen . En veel minder zin in eten , verder wel tevreden .

28-06-2021 | Vrouw | 68
semaglutide (50)
Diabetes type 2
Gestart met 0,25 erg misselijk. Ging nagenoeg over, over 0,50 4 kilo afgevallen, hba1 goed. Abasaglar van26e,naar 12e. Nu na een jaar hetzelfde,maar nog misselijk,zwarte vlekken voor mijnogen, duizelig, totaal futloos, veel last van mijn maag. Zuurbranden, steeds minder eten, bij elke hap meteen de hik. IK ben ermee gestopt, dat houdt onherroepelijk in dat IK weer meer [lees meer...]insuline moet gaan spuiten en dus die 4 kilo minstens weer aankom. Maar vooral het verlies van energie, totaal futloos op de bank, voor mij geen fijn middel

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum