liraglutide

Diabetes type 2 (127 meningen)
Diabetes type 1 (22 meningen)
Prediabetes (1 mening)
Diabetes type 3 (0 meningen)

Metformine (554 meningen)
Gliclazide (58 meningen)
Glimepiride (47 meningen)
Jardiance (42 meningen)
Tolbutamide (34 meningen)

09-07-2020 | Man | 63
Diabetes type 2
Zeer tevreden. Bijkomstiheid. Ben nu al 45 kilo afgevallen.

18-04-2020 | Man | 73
liraglutide (6mg/ml)
Bij aanvang goed misselijk. Dat verdwijnt later. Gewichtafname is minimaal. Moet toch nog bijspuiten met Lantus

21-02-2020 | Man | 61
Diabetes type 2
vanmorgen gestart met 0,6 mg. en gelijk kotsmisselijk. als dit mijn eetlust moet verlagen kan ik het begrijpen maar ik heb geen behoefte om elke dag misselijk te zijn en braakneigingen te hebben. het is natuurlijk net week-end dus eigen arts of internist niet bereikbaar. word hier niet bepaald vrolijk van. gebruik het naast 2 x d lantus, bijspuiten met novorapid en 2 x d m[lees meer...]etformine.

06-01-2020 | Vrouw | 40
liraglutide (1.2mg)
Diabetes type 2
Zijn er nog mensen die het erg benauwd kregen door de victoza?

24-10-2019 | Vrouw | 45
Afslanken - overgewicht

30-06-2019 | Vrouw | 48
Diabetes type 2
Goedendag ,kan iemand zijn ervaring vertellen . Ik ga vanavond voor het eerst Victoza prikken,maar vind het best spannend . Ik ben best bang voor de bijwerkingen,ik kan ook weinig info vinden . Mvg A.

10-05-2019 | Man | 56
liraglutide (1,8)
Diabetes type 2
Glucosewaarden ietsje gezakt maar niet echt een wondermiddel. Gebruik dit met Metformine en Gliclazide. Geen gewichtsverlies ook niet na een jaar gebruik. Eigenlijk geen bijwerkingen merkbaar.

27-12-2018 | Vrouw | 61
liraglutide (12)
Na ruim 3 weken last van bijwerkingen gaat het nu goed af en toe wat misselijk gevoel en al wat kilo,s kwijt,voel mij wel beter dan met insuline ( lichaamswarmte en transpiratie en onrustigheid ) is een stuk minder,ben ik heel blij mee.

18-11-2018 | Vrouw | 61
Diabetes type 2
Vraag eigenlijk aan andere gebruikers, misselijkheid en overgeven ,wat kan je garantie doen?

30-10-2018 | Vrouw | 54
Diabetes type 2
Hallo, Ik spuit elke morgen 2.4 Victoza en elke avond 110 eenheden Toujeo, maar kan de hele dag wel eten, doe het overigens niet. En nu komt mijn ergernis, mijn bloedsuiker is elke morgen zo'n 10.0 en mijn humeur in de avond - 7. Ben dan erg boos en heel verdrietig honds moe. Bloedsuiker rond de 16.0 tot 18.0. Snap er niks van en mijn internist en diabetes verpleegkundi[lees meer...]ge ook niet denk ik. Heb het idee dat ik niet in een hokje pas en dat deze mensen niet goed weten wat ze met me aan moeten. Dus beetje radeloos, en ben het afschuiven, en van het kastje naar de muur,meer als zat. Ook het roepen.. Het komt wel goed!! ik wil het niet meer horen. Zo ook niet dat ik een koolhydraat arm dieet moet gaan doen.. Daar word ik nog zieker van. Maar ook dat kan niet volgens hun. Ben al meer als 1.5 jaar aan het hannesen en ik wil gewoon niet meer ziek zijn van deze hoge waardes. Voor ik ben begonnen met spuiten kreeg ik de aller hoogste dosering metformine en gliclazide. En ik had de hele dag honger en kon niet stoppen met eten. Wie kan me helpen of heeft een soort van 'oplossing"

24-08-2018 | Vrouw | 51
Diabetes type 2
Eerste twee weken misselijk daarna niet meer Al 22kg kwijt suiker nog nooit zo laag geweest

15-08-2018 | Man | 65
Suikerziekte (type 2)
Stapte over van Trulicity naar Victoza , max dosering Victoza 1.6 Klachten er jeuk, pijlijk prikkend gevoel lichaam. Bloedsuikers stegen ,ipv zakken De injectie spuit voor vaker gebruik, gammel. Weer terug op Trulicity.

05-08-2018 | Man | 46
liraglutide (1.2ml)
Suikerziekte (type 2)
Ben tot nu toe zeer tevreden met dit medicijn, en makkelijk in gebruikt en bijna geen bijwerkingen gehad.

12-04-2018 | Man | 52
liraglutide (1.2mg/ml)
Diabetes type 2
Op eigen verzoek onderzoek bij internist aangevraagd . Insuline werd steeds verder verhoogd maar effect nihil. Ochtendwaarden waren +/- 14 en wijzigde niet. DAC bezocht, en internist stelde Victoza voor. Na eerste gebruik direct effect, ochtend waarde 6!!! Vermoeidheid neemt af en insuline is nu na 6 weken afgebouwd tot nul. Inmiddels ook 6 kg afgevallen, ondanks geen v[lees meer...]erandering in voedingspatroon en beweging. Die waren er al maar hadden geen effect, ook de motivatie ontbrak door de vermoeidheid. Ik word fitter en de waarden worden beter, zonder insuline. Wat een suc6, ben er blij van. Gr. R

13-03-2018 | Man | 48
Diabetes type 2
Meestal had ik sochtens een bloedsuiker spiegel van 20 en dan ging het lopende de dag wat omlaag. Ik spoot grote hoeveelheden insuline. Nu zit de suiker gemiddeld op 5 of 7 en iedereen is blij :) Heb het jaren afgehouden omdat de internist beweerde dat het niet vergoed werd. Het word 100% vergoed hier.

14-02-2018 | Man | 62

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase