Ervaringen met Mysoline

Tremor (7 meningen)

17-01-2021 | Vrouw | 66
Anemie door foliumzuurdeficiëntie
Heb vroeger ook mysoline gebruikt, ben nu vrij van aanvallen, in die tijd was er niks bekend, in Limburg van epilepsie om een goede behandeling te krijgen, op mijn 17e jaar ben nu 66 dus Ben op aanraden van mijn huisarts en nog een arts van het werk van mijn vader naar de Klokken erg in Breda geweest 3 maanden, nu heet dat Kempenhaege. Binnen die 3 maanden hebben ze het [lees meer...]nieuwe medicijn dan getest, wat ik kan gebruiken. Hier was ook mysoline en depakine bij. Na die tijd heb ik door het weglaten van mysoline nog een paar keer een aanval gehad. Na die tijd niet meer. Slik nu alleen nog de helft aan depakine, nu nog 600 MGR per dag. Rij ook auto, het gaat goed nu, je kunt toch met deze tabletten goed door het leven komen en geen bijwerkingen van deze. Hoop alleen wat mij ook al eerder gebeurt is, op een goede aanvoer van deze tabletten, moest deze in België gaan kopen, want in Nederland was een tekort aan depakine, hoop dat we dit niet weer krijgen. Maar heb ze nu voor n half jaar in huis Alleen geen alcohol, drink nooit wel koffie of vruchte sappen

05-05-2017 | Vrouw | 66
Epilepsie
Ik ben met dat medicament beginnen nemen toen ik 12 was. Ik had grand mal en viel regelmatig flauw. Mysoline heeft mijn leven verandert. Ik ben nu 66 en al vanaf mijn 19 vrij van aanvallen, heb 3 gezonde zonen. Rij van mijn 30ste auto. Het enige wat ik vermijd zijn flitsende lichten, rijden op autobanen en tunnels. Ik drink ook geen alcohol. Dankzij mysoline heb ik een le[lees meer...]ven gekregen

13-04-2017 | Vrouw | 60
Epilepsie
Ik heb zoveel jaren Mysoline gebruikt. Er is al eerder een poging gedaan om mij andere medicijnen te geven maar die mislukte iedere keer. Mysoline werkte bij mij goed. Het moest wel iedere keer door de Apotheek besteld worden. En behalve dat het patent al afgelopen was weet ik nog steeds niet wat de reden is om mij van de misogyne af te hebben. Bijwerkingen Suf, niet goe[lees meer...]d kunnen nadenken, overbelasting lever.

29-04-2016 | Vrouw | 55
primidon (50mg)
Tremor
Zonder dit medicijn is mijn tremor erg hevig en kon ik niet normaal functioneren. Met medicijn is de tremor soms helemaal weg, soms in tijden van grotere stress is het licht aanwezig. Dit medicijn heeft mijn leven een stuk aangenamer gemaakt.

16-03-2016 | Vrouw | 55
primidon (50mg)
Tremor
Zonder dit medicijn kan ik niet functioneren, omdat mijn tremor dan te heftig is. Met dit medicijn zijn mijn klachten miniem en kan ik volledig functioneren. Ik ben zeer tevreden met mysoline. Ik heb bijna geen bijwerkingen.

24-03-2012 | Vrouw | 46
primidon
Ik slik dit medicijn in combinatie met propaprolol. Ik ben er eerlijk in, mijn leven is begonnen na het innemen van dit medicijn. Door mijn trillen was ik een sociale outcast. Vanaf het moment dat ik dit slik niet meer. Toen ik ze voor het eerst slikte, verdween de tremo. Daarop ben ik naar het terras gefietst en heb met 1 hand een kopje koffie gedronken, innerlijk juichen[lees meer...]d dat de ellende over was. Dit had ik nooit eerder gedaan. Bijwerkingen heb ik na zon 10 jaar gemerkt. Mijn voeten worden koud. Maar goed, dat schijnt van de propaprolol te komen.

24-02-2012 | Vrouw | 46
primidon
Ik heb maandag een tablet genomen bij het eten en 1 uur later lag ik op de grond, geen kracht meer om te lopen, neiging tot overgeven, hoofdpijn en ik eindige op de eerste hulp voor verdere onderzoeken. Oftewel, dit medicijn past niet bij me en is misschien te sterk voor mijn lichaamsbouw. Het duurde van maandagavond tot donderdagavond voordat ik eindelijk weer een beetj[lees meer...]e kon lopen en wat kon eten.

31-10-2011 | Vrouw | 46
Tremoren
Ik heb sinds enige tijs steeds erger wordende tremor dus heb ik mysoline voor geschreven gekregen Die slik ik nu 3 maanden ja idd behoorlijke bijwerkingen maar daar moest ik door heen. Nu sinds ongeveer een week heb ik last van mijn linker voet namelijk mijn onderkant van mijn tenen en bal van mijn voet ( doof gevoel in de tenen en voet ). herkent iemand dit ? g[lees meer...]rz Fer

18-09-2009 | Vrouw
Epilepsie
ik gebruik nu al 46 jaar medicijnen voor epilepsie vanaf mijn 18e jaar. Bij mijn 1e zwangerschap mocht ik gewoon blijven gebruiken en ook borstvoeding geven in 1969 Mijn kindje was er alleen wat slaperig van . maar ik moet er wel bij zeggen dat ik er toen 6 stuks per dag had Mijn 2e zwangerschap in 1975 mocht ik wel blijven slikken maar ik beviel in het ziekenhuis h[lees meer...]etzelfde waarvoor ik in behandeling was voor epilepsie en wat zeiden ze toen geen borstvoeding wordt het kindje sloom van ik was erg verbaast en probeerde toch nog of het mocht maar het mocht gewoon niet. En ondertussen slikte ik stiekum nog 2 pillen per dag

25-04-2023 | Man | 81
Tremor
Ik neem 3 x per dag een tablet. Mijn tremor is niet weg. Stres en spanning beïnvloeden mijn tremor Vooral mijn duimen trillen en beletten viool spelen. Ik ben ook al 81j. Dwarsfluit spelen geen probleem. Muziek brengt rust. Ik ga ten rade bij een dokter in Genk die gespecialiseerd is in tremor. Een glaasje porto helpt ook!

17-03-2022 | Man | 65
Tremor
Ik wil hier meer over weten mijn man heeft 1x250, morgen per dag aan mylosiline aub we hadden graag hier meer over geweten . hij is ze nu met een dbs en de tabletten aan het slakken graag een reactie tegemoet bvd . Plus al een half jaar antibiotica

06-08-2021 | Man | 80
Tremor
Trillen van de duimen, ernstige hinder bij vioolspelen. Doet de strijkstok trillen! In ontspannen toestand in de voormiddag gaat het beter. Gaat ook beter bij het drinken van een glas wijn of porto...

08-10-2017 | Man | 67
Epilepsie
Veel dromen en vermoeid opstaan verslechterd per dag.. voor niets goesting meer...

18-06-2017 | Man | 67
Epilepsie
Zeer nare dromen, vermoeid opstaan. Door gans de nacht te dromen geen mens meer zijn.

07-12-2010 | Man
Essentiele Tremor
Na eerder Propanolol te hebben gebruikt, ben ik sinds een maand of drie overgestapt op Mysoline. Afgezien van de beginfase waarin ik hevig last had van zowat alle bijverschijnselen die maar op het lijstje staan, heb ik nu alleen nog last van verminderd zien. Dat is vervelend maar niet onoverkomelijk. Het effect is positief, heb weinig last van mijn tremor en de andere ver[lees meer...]schijnselen waar ik last van had. Ik slaap zelfs beter met deze medicatie. Echter sinds enige tijd constateer is in mijn tenen, en sinds een week ook in mijn vingers dode plekjes die snel verergeren. Hoewel ik niet weet of het een bijverschijnsel is van de Mysoline, neem ik nu het zekere voor het onzekere en stop voor enige tijd om te zien welk effect dat heeft. Overigens hoort dit verschijnsel niet bij de bekende bijverschijnselen.