ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
10-02-2019

Epilepsie

Hallo allen Ik slik deze medicatie al zo lang dat ik niet weet hoe lang. Ik zat aan de 2000mg en er is nu stap gewijs 500mg af gehaald ik voel mij erg onrustig op dit moment. Toen ik de 2000mg slikte was ik erg vermoeid down in mijn hoofd langzame verwerking vaak overprikkeld. Nu heb ik juist onrust, gespannen Ik weet even niet waar ik het moet zoeken daarbij zit ik ook [lees meer...]nog in een depressie herkend iemand iets in het afbouwen en deze symptomen laat het dan a.u.b horen vriendelijke groet m.e.d.
04-02-2019

Keppra (levetiracetam)

deze keppra is van levens belang voormij wegens een val , hersensfractuur veroorzaakt , en epelepsie aanvallen aan over gehouden , en nu heel goed onder controle.
26-09-2018

Epilepsie

epileptische aanvallen na een val op het achterhoofd
26-08-2018

Beroerte

Ik heb op 57 jaar een hersenbloeding gehad 3 weken later een kleinere bloeding door neuroloog kreppa voorgeschreven gekregen. Waar ik vooral in de avond en nacht zeer slecht op reageer .
24-07-2018

Epilepsie

In het begin gebruikte ik keppra eerst 50 Mg en het hielp niet dus werd het rap gestegen naar 1000mg. Het bleek nog niet te werken dus onderzochten ze me en raden ze me keppra aan, het heeft zo wat bijwerkingen maat het is niet echt een helper ik heb er nog steeds gehad maar wel minder erg.
07-07-2018

Epilepsie

Na meer dan 1,5 jaar gebruik hiervan na 2 x insult (tonisch clonisch) in 2016, erg tevreden geen aanval meer gehad te hebben sinds inname. Dosis wel verminderd nu want enge bijwerkingen zoals erg prikkelbaar, snel boos en snel benauwd, bevangen. Geen autorijden 1 jaar lang was voor mij het ergste. Waarschijnlijk in te nemen levenslang, we zullen zien...
03-07-2018

Epilepsie

Mijn dochter had tot april 2017 de absence vorm in april 2017 kreeg ze de eerste keer een aanval toen kwamen we erachter dat ze al jaren epilepsie had we waren begonnen met depakine daar werd ze erg druk door en ze was al erg druk van zichzelf toen kreeg ze lamotrigine daar bleek ze allergisch voor te zijn toen kreeg ze kepra begonnen met 2x 500 mg wat niet hielp daarna [lees meer...]werd het verhoogd naar 2x 750 mg en nu zit ze op 1x 1000 mg in de ochtend en in de avond 1x 750 mg en nog steeds aanvallen en dat kan verschillen van 1 per 4 dagen tot 1 per maand en dat is voor 95% i de ochtend moet binnen kort weer naar sein dan zal de avond dosering wel werd worden verhoogd ook naar 1000mg
10-06-2018

Epilepsie

Sinds 2017 gebruik ik (de originele) Keppra. M'n lichaam heeft er lang over gedaan om er aan te wennen, bijna een jaar! In het begin laat gehad van suïcidale gedachten en depressie. Toen ik dit direct vertelde aan m'n neuroloog, is de dosering gehalveerd naar 2 x 250 mg per dag. Na verloop van tijd weer langzaamaan omgebouwd naar 2 x 500 en dat werkt goed. Ik sport weer me[lees meer...]erdere malen per week. Ik heb wel het idee dat m'n eetlust wat onderdrukt wordt en ik merk dat ik moet opletten om niet bozer te reageren in bepaalde situaties dan ik van mezelf gewend ben. Tot nog toe nog geen enkele tonisch-clonische aanval gehad en daar ben ik erg blij mee!
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!