lees de ervaringen

Syndroom van Ehlers-Danlos

Ernstige vermoeidheid, duizeligheid,obstipatie
04-03-2016

Neurontin (gabapentine)

10 jaar neuropatische pijn door gordelroos in regio beide schouders. Na overstap van dossis 1 tablet- 3x per dag naar 2 tabletten - 3x per dag, kwam de eerste dag al een evenwichtstoornis (dronkenloop) en het niet meer kunnen uitspreken van woorden. Direct gestopt. Nu eens per 4 jaar zenuwblokkade die werkt.
13-04-2013

Neurontin (gabapentine)

klapvoet door een zenuwklemming in het kuitbeen reeds 2 maanden een lamme voet en nog geen verbetering achter 30 beurten kine en veel pijnstillers zoals valtran en pijnpleisters
06-02-2013

Hernia

Gebruik enige tijd neurontin 300 mg ' van weegen schade aan mijn lever ' zijn mijn zeenuw aan mijn benen aangetast ' het meest slechte ervaring ' is wanneer ik ga slapen ' doe dan de eerste 2uur geen oog dicht door tintellingen en elect schokken'en het lopen loopt ook stroef
21-12-2012

Neurontin (gabapentine)

Eerst kreeg ik andere merken gabapentine en daar werd ik inderdaad ook heel beroerd en misselijk van, maar sinds ik het originele middel krijg voorgeschreven, nl Neurontin, heb ik nergens last meer van. Ik ben voorzichtig met de dosering, en als ik een beetje oplet en niet vergeet de medicijnen 3 x per dag in te nemen, is er weinig aan de hand. Ik heb erge last gehad van z[lees meer...]enuwpijnen in mijn beide voeten, klachten werden steeds erger, dokter wist niks te bedenken wat er aan de hand kon zijn, laat staan wat er eventueel aan te doen was, toen keek mijn zoon eens op Internet en ontdekte binnen 3 minuten wat ik mankeer EN dat er wat aan te doen is, nl Gabapentine. Ik ben mijn zoon daar nog elke dag dankbaar voor!!!!! Ik kan nu weer aardig goed lopen, bv met mijn hondje. Geweldig middel , dat Gabapentine!!!!
26-09-2012

Neurontin (gabapentine)

Neurontin in combinatie met Trileptal werkt prima tegen aangezichtspijn. Ik slik er 6 en 3 per dag, dus in de verhouding 2:1; de pillen zijn 300mg. Geen aantallen om mee te beginnen hoor !! LET wel OP: Deze middelen temperen de werking van al de zenuwen. Niet alleen die van het gezicht. Ook die bij geslachtsgemeenschap. Dit is voor mij (als man dus) een zeer emot[lees meer...]ionele bijwerking, die ik toch voor lief moet nemen. Hoe dit bij vrouwen is weet ik niet; nou ja, elk mens is anders. In de eerste vele jaren wilde ik dood, zo erg was de pijn. Ik neem dus deze bijwerking noodgedwongen voor lief.
26-09-2012

Neurontin (gabapentine)

Naast de hartinfarcten en de reuma die ik tegenwoordig ook heb; kreeg ik voor mijn aangezichtspijn (een Zenuwpijn) Neutontin samen met Trileptal voorgeschreven. In de ruim 35 jaar aangezichtspijn heb ik 10 pittige, onverdoofde, operaties bij de hersenbasis ondergaan die uiteindelijk ook nog eens geen resultaat hebben gegeven. De hoeveelheid die ik gebruik bepaal ik ,nu [lees meer...]na zeer veel jaren, min of meer zelf; zonder het maximum te overschrijden natuurlijk. Vergeleken met (Tegratol en defantoine) wat ik er vroeger voor slikte een heel grote vooruitgang. Let wel Op; medicijnen die de zenuwprikkels temperen werken niet alleen plaatselijk, maar op alle zenuwen. Zo werken ze dus ook op de zenuwen die prikkels bij geslachtsgemeenschap doorgeven. Dat is voor mij, als man, in elk geval een zeer emotionele bijwerking. p.s. In mijn geval, vanwege allerlei andere medicatie (Hartinfarcten en Reuma), geven de Generieke medicijnen (dan van de ene en dan van de andere fabrikant) helaas bijwerkingen.
27-02-2011

Neurontin (gabapentine)
Zenuwpijn in onderrug en benen

Na een half uur Neurontin inname,werden mijn voeten en onderlijf weer warm,en de ernstige pijn ebde langzaam weg! Ik kon me weer voorzichtig omdraaien in bed de tweede dag,en ik kon weer wat normaler zitten! Toch wil ik vandaag weer de nacht doorkomen met Tramadol omdat ik nu te licht ga slapen van deze medicijnen,en of ik dat dan doorzet ligt aan de pijnervaring en het [lees meer...]slechte slapen.
Pagina 1 van 2

Mirena (1936) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (397) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!