Ervaringen met Atripla

Auto-immuunziekte (1 mening)

02-12-2011 | Man | 59

27-10-2011 | Man | 32
Hiv
In het begin alleen hele rare bizare dromen en de slappe lach in mijn slaap ( erg leuk voor je partner) Ik neem het bijna altijd om 22.00 uur omdat je het beste kan slikken op een lege maag voor de bijwerkingen. Ik slik atripla nu al een geruime tijd en heb geen bijwerkingen. Soms een jeukerige huid. Volgens mijn internist is het het beste om je pil zoveel mogelijk op deze[lees meer...]lfde tijdstip in te nemen, maar mocht je het een keer iets later nemen dan is er nog niks aan de hand. Sinds het slikken van atripla is het virus ondetecteerbaar en zijn mijn cd4 cellen op een normale hoogte. Sinds ik Atripla slik geen griepje, verkoudheidje etc gehad. Ik ben gelijk met Atripla begonnen en heb hiervoor dus geen andere hiv medicatie gebruikt. Dus ook geen vergelijking met andere medicijnen. Voor mij werkt het prima. In het begin zette ik een wekken maar naar verloop van tijd heb ik een biologische klok ingebouwd. Nu wordt ik onrustig rond 21.45 omdat mijn lichaam weet dat ik mijn pil moet nemen, erg handig!

18-11-2010 | Man
HIV
een van de betere remmers op de markt. gebruik het nu 2 maanden en op voor mijn derde pot van 30 pillen.zag er erg tegen op maar wist niet dat het zo goed verdraagzaam zou zijn:-) super pil slaap er erg goed op.een never funtie voor mij is dat als ik onder mijn werk s'nacht 1 uur na inname eet dan krijg ik last van winderighied maar daar heb ik geen last van.

10-08-2010 | Man
HIV
Goede ervaringen, geen bijwerkingen, alleen in het begin 1 x geringe huiduitslag (rash), deze was na enkele dagen weg en niet heel ernstig. Wel nog steeds intensieve(re) dromen dan voordat ik Atripla slikte, maar gelukkig niet vervelend of vermoeiend. Tot nu toe erg tevreden. Op nuchtere maag innemen is overigens alleen ter verkleining van de kans op bijwerkingen, niet ve[lees meer...]reist voor correcte werking van de medicatie. Dus ik neem mijn pil weliswaar altijd braaf op dezelfde tijd in, maar noodgedwongen op nuchtere maag (aangezien ik geen last heb van bijwerkingen).

21-06-2010 | Man
Aidsremmer
De 1e 2 weken voelt het aan of je vreselijk dronken bent.Daarna wordt het elke dag minder totdat je door de bijwerkingfse heen bent,je hebt sterk de neiging ermee te stoppen maar doe dit niet het is werkelijk 1 van de beste remmers die er is momenteel.

09-06-2010 | Man

15-03-2010 | Man
Hiv

25-11-2009 | Man
HIV+
Enige bijwerking is dat na een uur of 3 na innanme er een rush kan zijn. Gevoel van high zijn. Dit gevoel is erger als je erg moe bent. De 1045 mg bestaat uit 600mg efavirenz, 200mg emtricitbine en 245mg tenofovirdioproxil, dit alles in 1 tablet. Innemen dient wel op een vaste tijd te gebeuren en luistert zeer nauw. Dus iedere dag op dezelfde tijd met een uitloop van 15[lees meer...] minuten. Een (pil)wekker kan hier bij helpen.