Ervaringen met Balsoclase E

Hoest (12 meningen)

18-02-2013 | Vrouw | 17
Hoest
Vanaf dat mijn dochter een 1/2 jaar was gebruikte ik bij kriebelhoest de basolclase zetpil. Eerst de baby 120 mg daarna de zetpil tot 12 jaar. Na 1 1/2 dag was ze de kriebelhoest kwijt, wat met nog geen enkel ander medicijn is gelukt. Ze is ook astmatisch, dus erg gevoelig. Hoorde vorig jaar dat de basolclase eruit gaat. De domste zet die ze ooit hebben kunnen doen. Mijn d[lees meer...]ochter is inmiddels bijna 18 en hoest zich bij een verkoudheid de longen uit het lijf. Er is inderdaad volgens de apotheek geen ander medicijn. Heb medelijden met de moeders met nog erg kleine kinderen.

10-02-2013 | Man | 10
pentoxyverine
Dit was echt een super-medicijn. Helaas nu echt de laatste gebruikt en kan niks vergelijkbaars vinden. Ook in duitsland (sedotussin) niet meer verkrijgbaar en eucalyptine wat volgens verschillende sites net zo goed zou zijn, bestaat ook niet meer. Iemand nog suggesties?

01-08-2011 | Vrouw | 43
Kriebelhoest
Is echt een gewedlig middel we gebruiken het gelukkig niet zo heel vaak maar nu aangekomen bij het laatste pilletje, ik dacht even wat nieuwe te halen maar helaas. waar kan ik balsoclase - E zetpillen nog krijgen in nederland? of ergens anders? ook de online apotheek in belgie is uitverkocht . (Red; mening ingekort tot gebruikerservaring ipv oproep)

01-05-2011 | Vrouw | 48
Hoest
Enorm spijtig dat dit middel uit de handel is genomen in Nederland

18-02-2011 | Vrouw | 39
Hoest bij kinderen
Ik vind dit echt een wondermiddel tegen kriebelhoest. Mijn dochtertje heeft er erg veel baat bij, we krijgen allemaal een goede nachtrust. Balsoclase is moeilijk in de winkel verkrijgbaar maar op internet is het geen probleem. Ik heb onlangs nog twee doosjes besteld bij een online drogist.

06-02-2011 | Man | 9
Zware hoest
We gebruiken dit middel al vanaf toen mijn zoontje een 1/2 jaar oud was, toen nog in de lage dosering nu hadden we een wat hogere dosring, maar tot onze spijt kwamen we een paar weken gelden erachter dat het er niet meer was. Dit is ongelovelijk want het is een paarden middel. Als wij 1 of 2 avonden hem de zetpil zetten dat kan hij op zijn eigen kunnen weer herstellen. Di[lees meer...]t is altijd al zo geweest een zeehond is er dan in huis. Succes iedereen. (Red; mening ingekort tot gebruikerservaring)

22-12-2010 | Vrouw | 36
Kriebelhoest
vandaag heeft mijn zoontje dit vd arts gekregen. ken het zelf niet.zelf ook genomen,omdat ik ook erg hoest.kan ik het gelijk uitproberen voor hem. wonen in Duitsland en hier is het dus gewoon te krijgen (silomat heet het drankje dan) bij de apotheek. Ben benieuwd na alle positieve berichten, bij mij helpt nl maar weinig tegen kriebelhoest.

15-10-2010 | Vrouw

07-10-2010 | Vrouw
Kriebelhoest
Geweldig medicijn. Jammer dat het uit de handel gaat. Ik loop nu alle apotheken af om de laatste doostjes te kopen.

05-10-2010 | Vrouw
Hoesten
Ik zweer bij dit spul. Mijn dochter heeft bij de omslag van het weer heel vaak kroephoest. Een zeehonden creche is er niks bij. En dit spul werkt echt, ze slaapt weer zonder hoesten en ik heb ook geen slapeloze nachten meer. Dus plezier voor twee.

02-10-2010 | Man
Hoesten
Het is echt een geweldig medicijn, maar ze hebben het waarschijnlijk uit de handel gehaald. Dan vraag je aan de apotheker waarom, weten ze het niet....heel raar. maar weet iemand waar je ze kunt kopen?????????????? Het is zo goed dat ik pissig ben vanwege het uit de handel halen van het product.

14-07-2010 | Vrouw
Hoest bij mijn kinderen
Het is een 'wondermiddel'! 's Avonds voor het slapen een zetpilletje en ze kunnen rustig doorslapen. Baal er enorm van dat ze uit de handel zijn genomen!!

27-02-2010 | Man
Kriebelhoest bij ons dochtertje
Werkt geweldig. Je bent meestal wel een dag te laat omdat het geneesmiddel pas na ongeveer een dag gaat werken. Maar daarna is het een opluchting als ze kan slapen zonder wakker te hoesten. ( en wij daarmee ook wakker uiteraard) Alleen is het nu uit de handel genomen en ik vraag me ten zeerste af waarom.

13-12-2009 | Vrouw
Kriebelhoest bij mijn zoontje van 2 jaar
ik vind dit een zeer prettig medicijn voor het slapen gaan. Hij slaapt een stuk beter. En langer.