Bisolvon

broomhexine

Hoest (5 meningen)

19-05-2019

Ademhalingsproblemen

De huisarts raad ten zeerste af dit product te gebruiken. Het haalt niks uit behalve enige verlichting. Ikzelf ervaar alleen een toename van prikkels en irritatie. Het maakt dik slijm wat vloeibaarder voor 5 min maar maakt het tegelijk draderiger en moeilijke los van elkaar op te hoesten. Verslikking in slijm doordat het blijft hangem is dan ook aanwezig.
15-02-2019

Hoest

Heel vast slijm vanwege griep. Na 12 uur werd slijm al dunner en makkelijker op te hoesten. Zeer tevreden.
30-01-2018

Verkoudheid

Ik werd na 5 dagen gebruik opeens heel duizelig terwijl ik verder juist beter was! Gewoon homeopatische hoestdrank nemen vanaf begin verkoudheid is duidelijk slimmer en helpt prima als je maar in het begin van verkoudheid start, net als andere merken hoestdrank
27-01-2017

Ademhalingsproblemen

Zeer vaste slijmen door het griepvirus. Dankzij dit product is al het vast slijm binnen een dag los geraakt waardoor ik veel minder moet hoesten en dat spaart me veel pijn en ellende. Ik zou het aanraden.
18-06-2016

Hoest

Verzacht en maakt slijm iets losser, maar helpt niet (voldoende) bij taai slijm.
07-03-2015

Hoest

Wat een rot spul, duur en het helpt helemaal niks. hoest me al 3 weken de longen uit mijn lijf. ik heb bisolvon goed volgens de gebruiks aanwijzing gebruikt, maar het lijkt wel of het alleen maar erger is geworden!
09-02-2015

Hoest

Vanaf mijn 17e een eens in de zoveel tijd terugkerende hoest die soms erg lang (> 1 maand) kan duren. De HA schreef antibiotica voor ondanks dat hij niets kon vinden of kon horen. Niets bleek te werken, totdat mijn tante me bisolvon aanraadde. Werkt perfect. In de eerste dagen wordt je hoest wel erger (net als in de gebruiksaanwijzing staat vermeld), omdat het slijm makk[lees meer...]elijker op te hoesten is. Meestal ben ik er binnen een week weer helemaal vanaf.
03-02-2015

Bronchitis

Op advies van de doktersassistente aangeschaft en gaan slikken. Enige gevolg is heel erg veel hoesten , droge hoest en nog erger benauwd.
09-04-2013

Bisolvon (broomhexine)

in het weekend bij apotheek gekocht op advies van dokterspost loste vastzittend slijm op. na het weekend huisarts bezocht, advies antibiotica-kuur gestopt met deze hoestdrank
22-02-2013

COPD

geeft lichte verbetering in taaiheid van het slijm maar zorgde ook voor meer hoestprikkeling, zorgde voor maag en darm problemen en verkramping van de luchtwegen waardoor het ademhalen nog erger werdt bemoeilijkt, voor mij dus niet geschikt ivm diverse bijwerkingen
24-02-2012

Bisolvon (broomhexine)

Wat een ongelofelijk waardeloos maatdopje komt bisolvon nu weer mee! Ik lig met 39.7 koorts op bed, zal een dopje bisolvon nemen, ligt mijn hele dure donsdek onder de zoete rotzooi. Het dopje lijkt alsof het een klein borrelglas is, maar je moet het echt op zijn kop gebruiken! Heel onlogisch!
15-07-2011

Vastzittend taai slijm

Het is ten eerste veelste duur ik moest voor een grotere fles..(zo noemen ze dit) 9.50 eur betalen..en echt het werkt echt voor geen ene meter...voor mij nooit meer...dit is echt snel geld verdient...ik zou zeggen koop een da eigen merk...werkte bij mij voorheen wel...bisolvon nooit meer voor mij
27-05-2009
Vrouw

Hoest, vastzittend slijm

Bisolvon is peperduur en doet helaas niets voor hoest. Wat het doet is een hoestprikkel opwekken zodat je juist nog meer hoest. Dat lijkt in eerste instantie plezierig (misschien komt dan eindelijk alles eens los!) maar helaas... er komt helemaal niks los en zo ja, dan blijft er altijd een restant in de luchtwegen achter, zodat je luchtwegen en holtes (!) nooit schoon rake[lees meer...]n.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum