Ervaringen met Noscapect Roter

noscapine

Hoest (42 meningen)

29-12-2023 | Vrouw | 63
Hoest
Heb 2 weken last gehad van droge/kriebelhoest. Na een tip van een collega - ze zwoer bij dit medicijn- heb ik Noscapect v. Roter gekocht. Heb meteen na het kopen 1 tablet ingenomen( merkte al na een uur dat de hoest minder werd), en na 4 uren weer 1 tablet ingenomen. Geen last meer van hoest tot nu toe. Dus ik stop na 2 tabletteninname. Noscapect 20 tabletten €8,99![lees meer...] is wel heel duur maar het is het geld waard!

19-12-2023 | Vrouw | 60
Hoest
Ik heb bij griep enorme last van kriebelhoest . Mijn moeder had goede ervaring met dit medicijn en ik nu ook. De hoest was na het slikken langere tijd weg.

19-12-2023 | Vrouw | 33
Hoest
Gebruik bij kriebelhoest. Na gebruik krijg ik enorm pijn op de borst. Geen hoest meer maar de bijwerkingen zijn niet mis. Eerst dacht ik toeval maar na een aantal keer weet ik het zeker.

14-12-2023 | Vrouw | 53
Hoest
Die is geld in de prullenbak gegooid met de bonus van alle bijwerkingen. Het waardeloos! Niet kopen.

01-12-2023 | Vrouw | 43
Hoest
Enorme last van prikkelhoest drogehoest, ik dacht het is zo mooi uitgelegd en keer op keer trap ik erin. DURE TABLETTEN die helemaal niet zijn werk doen, ook niet 2%. Zonde van het geld. Niet kopen!!

29-03-2023 | Vrouw | 51
Hoest
Bij het 1 e gebruik 2 tabletten ingenomen, merkte na 20 minuten al afnamen van het hoesten. Gedurende elke 4 uur een tablet genomen, met resultaat! Wat een superspul, blij dat ik t aangeschaft hebt. Is elke euro waard,ondanks de negatieve reacties!!

10-01-2023 | Vrouw | 63
Hoest
Dit is een waardeloze middel, hartstikke duur ook. Tegenwoordig kost 't 9 euro, dat is puur oplichterij. Ik snap het niet dat in Nederland dat soort z.g. geneesmiddelen fabrikanten, het volk zo mag oplichten, met de goede keuring van de Overheid.

13-12-2022 | Vrouw | 63
Hoest
Een niet normale droge hoest... Ik bleef er bijna in Wilde graag paracetamol met codeïne Mocht niet van huisarts Noscapect werd me aangeraden

23-09-2022 | Man | 56
Hoest
Ik heb in 1 jaar 3x dikke griep gehad met extreem hoesten. De ene keer longonsteking en nu mezelf een oorontsteking gehoest. Driemaal bij huisarts geweest. Alles in orde gewoon pech en uitzieken. Neem paracetemol en ijsjes tegen hoesten. Ik ben echt na 8 dagen helemaal kapot gehoest. Vriendin raadde noscapet aan en nam er twee om 1700. Vanaf 1730 tot op heden 0115 niet m[lees meer...]eer gehoest en heb mn leven weer terug. Ik kan wel janken van blijdschap. Gr Marcus

18-05-2022 | Man | 17
Hoest
Het smaakt vies en werkt helemaal niet. Het werkt eigenlijk averechts, mijn zoon begon na het gebruik veel meer hoesten. Zonde van het geld zo’n product! We gaan terug gewoon naar tijm siroop, salvia en tea tree oil.

07-05-2022 | Man | 39
Hoest
Vaak na een verkoudheid heb ik last van een vreselijk irritante kriebelhoest, vooral als je dan net wilt slapen. 2 van deze pilletjes voor het slapen gaan en binnen 15 minuten is de kriebelhoest verdwenen en kan ik gewoon slapen. Waardoor ik ook weer sneller herstel en eerder geen last meer heb van het hoesten. Blij dat dit vrij verkrijgbaar is.

25-04-2022 | Man | 57
Hoest
Ik had al enige weken last van een droge (kriebel)hoest. Dit middel Roter Noscapect gekocht. Nou, het werkt voor geen meter. Wat een waardeloze rommel en nog bijna € 8,00 voor betaald ook. Waardeloze troep!!

19-02-2022 | Vrouw | 44
Hoest
Ben zeer tevreden. Helpt goed bij droge hoest. Voor het slapen innemen en indien nodig als het weer begint.

08-09-2021 | Vrouw | 47
Hoest
Na inname 1 tabletje direct heftige buikpijn binnen 15/20 minuten. Lag vooral in de maagstreek. Meteen gestopt hiermee en toch maar de huisarts gebeld voor codeïne tabletten.. Ik zou hier zeker geen aanbeveling doen voor een pakje met 20 tabletjes voor €8,-

21-02-2020 | Vrouw | 31
noscapine (30ml)
Hoest
Deze drank na kriebelhoest gehaald bij de huisartsenpost. Zn 1.5 uur na inname EXTREME buik krampen! Kruik gemaakt, paracetamol ingenomen maar niets mocht helpen. Huisartsenpost gebeld en gevraagd of dit door de Noscapine kon komen, antwoord: nee mevrouw komt u maar even langs. Toch niet gerust dus even de bijsluiter gelezen en ja hoor bijwerkingen .. buikpijn. Voortaan [lees meer...]voor de Bisolvon bruis want dit NOOIT meer!

17-02-2020 | Vrouw | 39
Hoest
Totaal geen effect...niks, noppes, nada...