Noscapect Roter

<< < vorige
Pagina 1 van 2
21-04-2019

Hoest

Had een kriebelhoest. Op aanraden van de huisartsassistent Noscapect aangeschaft, wilde eigenlijk codeine tabletten maar dit werd afgeraden. In siroop zit heel veel suiker daarom voor de tabletten gegaan. Ook hier zit suiker in, waarom? Eerste avond leek het wat te doen, 2de avond moest ik al meer gaan slikken voor enig effect, 3de avond na 2,5 uur steeds een nieuwe pil di[lees meer...]e echt minimaal werkte. Ga nu de codeine aanvragen. Ben er klaar mee.
10-02-2019

Hoest

Ik ben dit gaan gebruiken omdat ik niet tegen codine tabletjes kan. Een uur voor het slapen neem ik 1 tablet. Ik ga dan wel wat hoger liggen met 2 of 3 kussens. Ben tijdens de nacht maar 1 x wakker geworden. Je wordt er lekker rustig van. Voor mij is dit middel erg effectief. Ik raad aan om dit niet overdag in te nemen, je wordt er namelijk rustig en slaperig van.
19-12-2018

Noscapect Roter (noscapine)

Gebruik nu drie dagen een enkele dosis voor het slapen gaan en merkte geen verschil. Vanacht een dubbele dosis genomen en 2 uur later lijkt de kriebelhoest zelfs erger dan voorheen! Vroeger Daro gebruikt en dat werkte perfect zonder merkbare bijwerkingen maar dat is tegenwoordig helaas niet meer zonder recept te krijgen.
23-09-2018

Hoest

Na een zak keelsnoepjes, hoestsiroop en veel honing dit uiteindelijk maar gekocht. Na 2 tabletten is mijn hoest aanzienlijk minder! Bijwerkingen die ik heb ervaren zijn: duizeligheid, slaperigheid en lichte misselijkheid.. Maarja dat had ik er wel voor over om eindelijk van die hoest af te komen!
14-03-2018

Hoest

na een uur hoest je al veel minder
07-01-2018

Hoest

Droge hoest na een week begonnen met noscapect en na 3 tabl merk ik al verschil.hoest al n stuk minder
13-12-2017

Hoest

Dempte hoestprikkel niet tot nauwelijks. Ingenomen volgens voorschrift. Vooral last van bijwerkingen.
08-05-2017

Hoest

prima medicijn voor weinig geld
01-03-2017

Hoest

Voor kriebelhoest aangeschaft bij de drogist. Merkbaar effect binnen 6 a 8 uur gehad. De aandrang tot hoesten verdween en de hoest zelf was veel minder droog, leek wel of de hoest lager werd vanuit de longen. Prima product.
15-11-2016

Hoest

Irritante droge hoest. Advies gehaald bij apotheek. Om de 4 uur 1 tablet genomen. Eerste dag totaal 3 tabletten en de tweede dag in totaal 5 tabletten. In de loop van de tweede dag al een duidelijke verbetering waar te nemen.
14-06-2016

Hoest

begonnen met deze medicijnen en tot heden totaal geen effect, blijf nog het zelfde hoesten als voorheen, helpen dus echt helemaal niet.
22-01-2016

Hoest

Kriebelhoest vooral 's nachts maar het helpt voor geen meter. Ik merkte niets en ik nam er 2 binnen 5 uur.
20-08-2015

Hoest

Fijn middel (de pilletjes, niet de vieze drank) tegen de kriebelhoest die mij al twee nachten uit mijn slaap hield. Voor het slapen gaan heb ik 1 pilletje genomen, werkte nagenoeg direct! En eindelijk kunnen doorslapen. Enige bijwerking is een lichte misselijkheid, maar dat weegt niet op tegen het feit dat ik gewoon kan slapen en ademen.
19-08-2015

Hoest

Al flinke tijd last van kriebelhoest c.q. taaislijm. Normaal neem ik daar broomhexine tabletten voor als ik er last van heb. Dit helpt redelijk goed. Nu deze Roter Noscapect tabletten gekocht. De kriebelhoest en neiging tot het schrapen van de keel namen direct af. Na enkele minuten werd ik echter licht duizelig en begonnen mijn armen te tintelen. Nu een half uur verder vo[lees meer...]elt het alsof ik spierpijn heb in de armen na flink intensieve arbeid. Zeer vervelend! Mij verlicht het wel de klachten, maar de bijwerkingen zijn dermate vervelend dat ik graag weer terug ga naar de broomhexine tabletten ondanks de betere verlichting van de klachten.
19-07-2015

Hoest

ik had al een tijd lang last van kriebelhoest die zich steeds vaker/sneller en langer opeenvolgend waren. Na het gebruik van deze tabletten merkte ik wel een verschil. De prikkel om te hoesten verminderde.
03-05-2015

Hoest

Nauwelijks verbetering in hoestprikkels. Wel zo suf als een konijn, kan een uur na het innemen mijn ogen amper open houden. Handig voor snachts maar niet voor overdag dus!
<< < vorige
Pagina 1 van 2

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (491) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (467) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!