Ervaringen met Noscapect Roter

Hoest (42 meningen)

07-05-2022 | Man | 39
Hoest
Vaak na een verkoudheid heb ik last van een vreselijk irritante kriebelhoest, vooral als je dan net wilt slapen. 2 van deze pilletjes voor het slapen gaan en binnen 15 minuten is de kriebelhoest verdwenen en kan ik gewoon slapen. Waardoor ik ook weer sneller herstel en eerder geen last meer heb van het hoesten. Blij dat dit vrij verkrijgbaar is.

25-04-2022 | Man | 57
Hoest
Ik had al enige weken last van een droge (kriebel)hoest. Dit middel Roter Noscapect gekocht. Nou, het werkt voor geen meter. Wat een waardeloze rommel en nog bijna € 8,00 voor betaald ook. Waardeloze troep!!

26-01-2020 | Man | 60
noscapine (1mg/ml)
waardeloos, helpt niets

19-12-2018 | Man | 22
noscapine (15mg)
Gebruik nu drie dagen een enkele dosis voor het slapen gaan en merkte geen verschil. Vanacht een dubbele dosis genomen en 2 uur later lijkt de kriebelhoest zelfs erger dan voorheen! Vroeger Daro gebruikt en dat werkte perfect zonder merkbare bijwerkingen maar dat is tegenwoordig helaas niet meer zonder recept te krijgen.

14-03-2018 | Man | 50
Hoest
na een uur hoest je al veel minder

01-03-2017 | Man | 26
Hoest
Voor kriebelhoest aangeschaft bij de drogist. Merkbaar effect binnen 6 a 8 uur gehad. De aandrang tot hoesten verdween en de hoest zelf was veel minder droog, leek wel of de hoest lager werd vanuit de longen. Prima product.

15-11-2016 | Man | 58
Hoest
Irritante droge hoest. Advies gehaald bij apotheek. Om de 4 uur 1 tablet genomen. Eerste dag totaal 3 tabletten en de tweede dag in totaal 5 tabletten. In de loop van de tweede dag al een duidelijke verbetering waar te nemen.

14-06-2016 | Man | 26
Hoest
begonnen met deze medicijnen en tot heden totaal geen effect, blijf nog het zelfde hoesten als voorheen, helpen dus echt helemaal niet.

22-01-2016 | Man | 68
Hoest
Kriebelhoest vooral 's nachts maar het helpt voor geen meter. Ik merkte niets en ik nam er 2 binnen 5 uur.

19-08-2015 | Man | 36
Hoest
Al flinke tijd last van kriebelhoest c.q. taaislijm. Normaal neem ik daar broomhexine tabletten voor als ik er last van heb. Dit helpt redelijk goed. Nu deze Roter Noscapect tabletten gekocht. De kriebelhoest en neiging tot het schrapen van de keel namen direct af. Na enkele minuten werd ik echter licht duizelig en begonnen mijn armen te tintelen. Nu een half uur verder vo[lees meer...]elt het alsof ik spierpijn heb in de armen na flink intensieve arbeid. Zeer vervelend! Mij verlicht het wel de klachten, maar de bijwerkingen zijn dermate vervelend dat ik graag weer terug ga naar de broomhexine tabletten ondanks de betere verlichting van de klachten.

06-02-2015 | Man | 35
Kinkhoest
Het enige min punt: erg bitter en vies, maar werkt fantastisch bij mij.

31-10-2014 | Man | 8
Hoest
Ik herken mij totaal niet in de negatieve ervaringen die over dit geneesmiddel beschreven staan. Mijn zoon van 8 jaar heeft bronchitis, en bij elke verkoudheid wordt hij benauwd, heeft hij veel last van slijm en moet erg hoesten, vooral 's nachts. Het enige wat blijkt te helpen zijn deze pillen van Noscapect. Hoewel de indicatie juist niet taai slijm is, maar gericht is [lees meer...]op pikkelhoest, helpen deze medicijnen juist wel zeer goed bij mijn zoon. Na inname 's nachts hoeft hij binnen een kwartier niet meer te hoesten en kan de hele nacht doorslapen. Mijn zoon rapporteert geen bijwerken. Ik gebruik niks anders meer dan dit medicijn, ik ben zeer tevreden en gelukkig ermee . ( en mijn zoon ook).

12-01-2013 | Man | 55
noscapine
Volgens mij worden wij met dit middel flink in de maling genomen. Helpt totaal niet,en heb dit waardeloze middel voorgeschreven gekregen van een dokter op de huisartsenpost in het reinier de graaf gasthuis die mij vertelde te zweren bij dit middel. Pure flessentrekkerij.

10-11-2011 | Man | 78
Prikkelhoest, incidenteel
kom niet in aanmerking voor hoestdranken die suiker bevatten

16-03-2011 | Man | 61
Droge prikkelhoest
Ik had al enkele dagen last van een zeer irritante prikkelhoest. Strepsils, laurierdrop en inhibitane hielpen niet. daarom maar wat zwaarders dacht ik. Dat heb ik geweten. Na de eerste tablet werd ik na ongeveer 15 minuten duizelig, ik voelde me opgejaagd en geirriteerd. En het ergst van alles is dat het helemaal niets hielp. Dus wat het moet doen doet het niet, en wat[lees meer...] het niet moet doen doet het wel. Dat spul komt er bij mij niet meer in en ik ga bekijken of het wel goed getest is. PS ik heb helemaal geen allergieen en slik geen enkel medicijn.