Androgel

testosteron

Bij  MoeheidX

31-05-2019

Vermoeidheid

Sinds meer dan drie jaar hevige vermoeidheids en tal van andere klachten. Alle onderzoeken...meneer je bent gezond. terwijl ik geen stap vooruit kan en zelfs sinds drie maanden niet meer kan werken. Zelfstudie bracht me bij testosteron en dat laten testen. 3.0nmol/l of 90ng/dl wat dus zeer laag is. Geen seksuele klachten enkel veel minder goesting maar alles werkt nog n[lees meer...]aar behoren. Is me echt om dat rot gevoel te doen, fysiek helemaal op waardoor heel men leven en omgeving nu stil staat. sinds drie weken androgel aan het smeren (twee pompjes) en gisteren bloed laten afnemen. 6.8nmol/l wat dus meer dan een verdubbeling is. Moet er bij vermelden dat ik in de mate van het mogelijke thuis ook krachttraining doe. Zeer tevreden dus over de gel. Geen last en super makkelijk om aan te brengen. tegen dat men handen gewassen zijn is ie droog. Ferritine was wel verhoogt wat in de gaten gehouden wordt als eventuele bijwerking. Ook sinds het smeren nerveus gevoel. Voor de rest geen klachten en smeer lustig voort. Vermoeidheid is beter met de dag al zit er al es een terugval bij. dus hopelijk als ik de waardes nog eens kan verdubbelen misschien van men problemen af. Groeten
04-03-2017

Moeheid

Ik ben een man van 45 jaar, ik heb 4 lichte beroertes en 2 hartinfarcten gehad. Het leven begint bij 40 jaar zeggen ze, nou ik heb het geweten, na de laatste hartinfarct voelde ik mijzelf zwaar futloos, altijd moe, geen zin in sex, geen zin in niks. Ik gebruik nu bijna 3 weken Androgel 50mg, 1 x per dag Oke nu komt het, dit wonderspul verandert je hele leven. [lees meer...]Ik voel mijzelf weer een jonge hond van 28 jaar, want dat doet dit spul met je. Je hebt energie voor 10. Voorheen als ik een half uur op de sportschool was, dan was ik het alweer zat en ik had 5 minuten tijd nodig om weer bij te komen in de kleedkamer. Ik train nu anderhalf uur per dag. Als een jonge God van 28 ga ik daar tekeer. Dit spul pakken ze nooit meer van mij af. Mijn testosteronwaarde was voorheen 11/ 6,6/ 13, dus voor mij doen veel te laag ,want je moet het 3 keer laten testen. Nu ligt mijn waarde rond de 20. Ik voel mijzelf weer helemaal top en mijn kleine beste vriend is in de ochtend uren net als een stuk hout.
15-05-2016

Vermoeidheid

In de afgelopen 2-3 jaar ontstonden bij mij niet verklaarbare slaap problemen. Wel inslapen maar na een paar uur wakker, met vaak een onverklaarbaar warm gevoel. Dit alles bij normale slaapkamertemperaturen en beddengoed. Ik werd steeds lustelozer, chronisch moe, matig depressief en ik begon me ernstig zorgen te maken over mijn gezondheid. Met sportactiviteiten merkte ik d[lees meer...]at mijn hersteltijd toenam, minder spierkracht had en snel last had van overbelaste spieren in vooral de benen. Erectie problemen had ik niet, maar genieten en tot een orgasme komen werd steeds moeilijker. Na heel lang zelf zoeken kwam ik op een testosteron tekort uit (7) en heeft de specialist (androloog) Androgel voorgeschreven. Na 1-2 weken merkte ik dat ik meer energie kreeg, beter ging slapen en fitter werd. Na 3-4 weken merk ik ook dat ik fysiek sterker wordt. Ik ervaar totaal geen bijwerkingen. Mijn huid wordt misschien iets steviger en vetter, maar deze was juist zeer dun. Mijn sex drive is iets hoger en mijn erecties zijn beter, al was dit voor mij de minste reden om naar de specialist te gaan.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum