Bestaat uit:
Vermoeidheid (25)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor moeheid

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: moeheid

Zolpidem

08-02-2024 | Man | 22
zolpidem
Moeheid
Nooist slapen, duizendste andere dingengeprobobeert

Melatonine

08-10-2022 | Man | 28
melatonine

Zolpidem

26-07-2021 | Vrouw | 39
zolpidem
Moeheid
Kan gewoon dagen niet slapen daarom krijg ik ze. 10 mg per dag. Kan soms gespreken die dan niet erg fijn zn dan flinke discussies aan ga met partner kan t niet herinderen.Ook komt wel eens voor dan heb je ff voor spel en sex en de volgende dag kan me niks van herindere dacht die neem me in de maling . Heb wel minder remmingen. (RED mijnmedicijn.nl: Let op: deze menin[lees meer...]g is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd, verkorte tekst).

Methylfenidaat

04-09-2019 | Vrouw | 41
methylfenidaat
Moeheid
Ik gebruik Ritalin omdat ik hypersomnolentie heb( overmatig slaperig) tenminste ben ik daar een aantal jaar geleden op getest. Door deze afwijking kreeg ik Ritalin voor overdag en in de nacht Zopiclon! Ja klinkt raar maar als je deze afwijking hebt is je slaap kwaliteit heel slecht, kom niet in rem dus daardoor altijd moe, nooit uitgerust en vreselijk dromen, Zopiclon nee[lees meer...]mt dat weg maar word je overdag weer slaperig en dat neemt de slaap weg! Kortom een cirkel wat ook nog s migraine uitlokt. Heb nu seroquel een paar keer gebruikt om te slapen omdat van Zopiclon je herinneringen weg vagen. Heb dit nu paar keer gebruikt maar slaap nu helemaal niet meer ti's net of ik zwaar stoned ben ogen branden zijn zwaar en droge mond maar slapen helaas dus voel me nog slechter! Kortom vraag me af of deze wel samen kunnen? Gr linda

Losferron

20-01-2019 | Vrouw | 44
ferrogluconaat
Moeheid
Ik had een tekort aan ijzer en vit b en d ik neem dit nu 2 maand en voelde me na een maand al stukken beter ik ben soms wel misselijk van de ijzertabletten maar in tegenstelling tot andere mensen ga ik nu veel beter en meer naar het toilet misschien komt het door de combinatie met de andere vitamine

Flexi-T (koperhoudend spiraaltje)

06-09-2018 | Vrouw | 41
koperhoudend spiraal
Moeheid
Sinds mijn 24 jaar gebruik ik als anti-conceptie een koperspiraaltje. Plaatsen en vervangen ging steeds vlot. Twee jaar geleden kreeg ik langzaamaan last van vermoeidheid, dat na een tijdje continue werd. Eerst werd gedacht dat deze naweeën waren van eerdere klierkoorts. Oorzaak was onbekend, zat tussen de oren ... blablabla. Enkele maanden geleden langs geweest bij o[lees meer...]stheopaat. Deze vertelde mij onmiddellijk dat het koperspiraaltje waarschijnlijk de oorzaak was, dat een vrouw max. 2 koperspiraaltjes in haar leven mag hebben. Na weken van twijfels toch laten verwijderen, 24 u later voelde ik het verschil, .. nu 2 maand later helemaal de oude en terug energie als vroeger ... zo zie je maar ... Misschien heeft iemand iets aan dit verhaal ...

Neurobion

29-07-2017 | Man | 50
vitamine B-complex
Moeheid
huisarts heeft mij zo'n vit b12 kuur voorgeschreven om de oververmoeidheid waarmee ik kampte door het vele stresserende werk te onderdrukken. momenteel krijg ik 1 injectie per week. ik laat de injectie altijd in de bil geven met een lange injectienaald van 7 cm lang (heb geen extra dikke billen). Diep inspuiten geeft een betere opname, ook minder stijfheid en minder brande[lees meer...]rig gevoel dat ik bij de 1 ste injectie met een naald van 4 cm wel had. Wanneer de injectienaald in 1 vlotte beweging in de bil wordt gestoken, valt de prik heel goed mee.

Androgel

04-03-2017 | Man | 45
testosteron
Moeheid
Ik ben een man van 45 jaar, ik heb 4 lichte beroertes en 2 hartinfarcten gehad. Het leven begint bij 40 jaar zeggen ze, nou ik heb het geweten, na de laatste hartinfarct voelde ik mijzelf zwaar futloos, altijd moe, geen zin in sex, geen zin in niks. Ik gebruik nu bijna 3 weken Androgel 50mg, 1 x per dag Oke nu komt het, dit wonderspul verandert je hele leven. [lees meer...]Ik voel mijzelf weer een jonge hond van 28 jaar, want dat doet dit spul met je. Je hebt energie voor 10. Voorheen als ik een half uur op de sportschool was, dan was ik het alweer zat en ik had 5 minuten tijd nodig om weer bij te komen in de kleedkamer. Ik train nu anderhalf uur per dag. Als een jonge God van 28 ga ik daar tekeer. Dit spul pakken ze nooit meer van mij af. Mijn testosteronwaarde was voorheen 11/ 6,6/ 13, dus voor mij doen veel te laag ,want je moet het 3 keer laten testen. Nu ligt mijn waarde rond de 20. Ik voel mijzelf weer helemaal top en mijn kleine beste vriend is in de ochtend uren net als een stuk hout.

Citalopram

26-01-2017 | Vrouw | 26
citalopram
Moeheid
Lieve mensen. Ik ben een jonge dame van 26, die altijd vol energie was en vrolijk. Ben nu ongeveer zo 2,5 jaar ziek. Met enorme vermoeidheidsklachten, ik ben dagelijks dan ook echt niet vooruit te branden. Mijn lichaam is niet in staat om veel dingen te kunnen doen. Heb allerlei verschillende onderzoeken gehad en heel breedt bloed geprikt dat was allemaal goed. 'Maar to[lees meer...]ch ben ik zo vermoeid dat ik dagelijks niet eens kan functioneren. Sinds kort bent op de advies van mijn psychiater aan Citalopram begonnen, in de hoop dat het mijn vermoeidheidsklachten weg gaat nemen en mij meer energie gaat geven. Ik ben begonnen met de dosering van 4 Mg, echt super laag dus. Ben nu ongeveer zo 4 weken bezig. Ik moet eerlijk zeggen dat het me hartstikke zwaar bevalt. Ik slaap er wel heerlijk van. 'Maar s'ochtends mijn bed uitkomen dat lukt me echt totaal niet. Na 3 uurtjes bezig zijn op een dag ben ik al zo uitgeput dat mijn benen geen ene kracht meer hebben om te kunnen staan. Ik moet dan ook echt liggen of zitten. Het vervelenste vind ik eraan. Dat ik zulke zware benen ervan krijg. En ik voel van die vermoeidheidsklachten tintelingen in mijn benen en knieën. Net of mijn spieren totaal geen kracht hebben. Wazig zien en zware hoofd, heb ik ook veel last van. Ik ben echt heel erg vermoeid, vermoeider dan voorheen voordat ik aan de medicatie begon. En ook heel erg vergeetachtig, beetje zombieachtig en dromerig. Daarbij neemt het mijn libido en orgasme ook weg. Wie herkent dit ook? Ik wil zo graag van mijn vermoeidheid af.

Euthyrox

18-07-2016 | Vrouw | 61
levothyroxine
Moeheid
Ik gebruik sinds een paar dagen Ethyrox, ik hoor van anderen dat er eerst een ander middel tegen een traag werkende schildklier was. Omdat ik niet over hoef te stappen sta ik er dus helemaal blanco in en ben erg benieuwd hoe en of het gaat werken, ben met een hele lage dosering gestart. Ik hoop dat het gaat helpen tegen de vreselijke moeheid die mijn leven beïnvloedde. Hoe[lees meer...] snel kan ik verwachten dat ik merk dat het helpt? Vandaag heb ik voor mijn doen al een hoop gedaan en ben nog niet door al mijn energie heen voel ik.

Melatonine

16-06-2016 | Vrouw | 28
melatonine
Moeheid
Deze tabletten voorgeschreven gekregen door de neuroloog, omdat ik heel slecht slaap, als het totaal 4 uur is per nacht is dat al veel, ook 's nachts vaak wakker. Dit geprobeerd, tot nu toe weinig resultaat. Ga nu over naar een hogere dosering, op advies van de neuroloog.

Travatan

16-08-2014 | Vrouw | 62
travoprost
Moeheid
nadat ik deze week mijn verhaal heb verteld over dat ik zo ziek werd na travatan is het gisteren bewezen door mijn specialist. Meerdere mensen zag ik die dat hadden. Ik heb deze en het bijwerkingen papier mee genomen naar mijn arts gisteren en hij schrok. Ik werd meteen naar een hele nieuwe specialist door gestuurd in het ziekenhuis en daar bleek dat mijn lichaam niet b[lees meer...]estand is tegen deze travatan. Ik mag nu helemaal het snachts NIETS meer gebruiken. Ze weten alleen niet wanneer deze troep, ik noem het gif, uit mijn lichaam verdwijnt. Mijn nieuwe arts zegt, je wordt iedere keer nu in de gaten gehouden met je ogen. Krijg telkens gezichtsveld onderzoek en als dat niet goed is en de oogdruk te oog , gaan ze laseren. Dus mensen , lees de bijwerkingen heel goed van die travatan. Dank zij mijn eigen snuffelen op internet en dus hiermee op deze site terechtgekomen, heb ik hopelijk op tijd kunnen stoppen met die travatan.

Mirena

17-02-2014 | Vrouw | 42
levonorgestrel
Moeheid
Ik heb 4,5 maand geleden dit spiraal laten plaatsen. Het is tot nu toe een ramp. Alleen maar pijnkrampen, veel naproxen slikken. Dat vloeien dát kan ik eerlijk gezegd nog wel handelen. Maar van de kramp word ik knap chagrijnig. Ook ben ik (enorm) moe. Ik val 's avonds echt om van de slaap! Het ENIGE waar ik vanaf ben, is mijn heftige menstruatiekramp, met flauwvallen en ov[lees meer...]ergeven, etc. en de PMS de dagen ervoor, waarin ik mij ook echt beroerd voel. Het is serieus een zeer lastige afweging voor mij. Want ik sta wel op het punt om de Mirena te laten verwijderen. Maar wat dan? Cerazette nog proberen? Of implanon? (oestrogeen mag ik niet). Of krijg ik daarmee dezelfde (enorme) vermoeidheidsklachten als met het Mirena? (overigens ook dikke pukkels in haargrens en nek). Mijn gynaecoloog blijft maar roepen dat ik het minimaal 6 maanden moet proberen. Mijn huisarts gelooft daar niet in. (Dat gezien de heftigheid van mijn klachten, het dan nog minder kan worden). Dus wat nu...? Iemand NA Mirena toch nog tevreden geworden over Cerazette of Implanon? Of neem ik dan maar niets en neem ik een paar dagen ziek zijn per maand erbij?

Clindamycine

13-12-2012 | Man | 43
clindamycine
Moeheid
Middel voorgeschreven na het plaatsen van een implantaat. Ik heb wel vaker kuurtjes gehad maar van deze wordt ik erg lusteloos en moe. Ik ben van mijzelf erg sportief maar ik heb nu werkelijk nergens geen zin in. Ik vind hier op de bijsluiter niets van deze bijwerking terug. Ik begon een beetje aan mijzelf te twijfelen maar nu zie ik dat er meer mensen over klagen. Dat is [lees meer...]de reden dat ik mijn bevindingen deel.