Clomid

clomifeen

Bij  FertiliteitX

Onvruchtbaarheid vrouw (12 meningen)

21-06-2013

Vruchtbaarheid

Deze week gestart met een tweede kuur clomid. Vorige keer nam ik clomid en meteen na de eerste kuur zwanger. Jammer genoeg had het kindje zware afwijkingen waardoor we voor een zwangerschapsonderbreking hebben gekozen. Hopelijk gaat het nu wel goed!
15-04-2013

Vruchtbaarheid

Na meer dan een jaar proberen direct zwanger geraakt met clomid. helaas na 27 weken de zwangerschap moeten afbreken wegens vroeg opgelopen cmv-infectie tijdens de zwangerschap
22-03-2013

Vruchtbaarheid

hoi,allemaal.ik ben vandaag pas begonnen met det slikken van clomid 50mg 3-7 cyclusdag.nadat ik een maand lang echo's gemaakt heb om te kijken hoe het is met mijn eisprog.(waar van ik 2 had die wel groeide ,eentje stak boven aan met 18 ,maar die was bij de eerst volgende echo alweer verdwenen)daarna verdween mijn mestruatie ook voor 2 maanden,de eerste maand heb ik duphas[lees meer...]ton gehad ,maar die sloeg niet aan dus menstruatie bleef weg,daarna kreeg ik primolut,en gelijk 3 dagen na het slikken van de laaste pil,kreeg ik mijn menstruatie,was ik heel blij om.nu hoop ik dat clomid ook aanslaat.volgend maand maar afwachten
14-03-2013

Fertiliteit

7 mnd. Clomid 50 geslikt om eisprong op te wekken. Lichte bijwerking: opgeblazen gevoel in buik. Resultaat: de cyclus kwam op gang, maar was nog zo onregelmatig (tussen 3 en 6 wkn) dat het niet echt hielp bij zwangerschapswens. Nu over op Gonal F en Ovitrelle injecties.
29-01-2013

Fertiliteit

Ik heb 12x Clomid genomen a 50MG per keer. Mijn baarmoederslijm werd NIET te dun, maar dat is wellicht omdat ik al best veel van mezelf heb. Er is geen touw aan vast te knopen, enkel Clomid. De ene maand sprong het eitje op dag 14 daara pas op dag 20. Het eitje sprong wel altijd, maar ik zal altijd aanraden om Ovitrelle of Pregnyl erbij te gebruiken, dan is het tenmi[lees meer...]nste te timen. Kortom : Ik ben NIET zwanger geraakt van 12x Clomid! Ik ga nu overstappen op Gonal-F en Ovitrelle.
27-01-2013

Clomid 50mg sloeg niet aan. nu 100mg ik ben benieuwd. geen bijwerkingen
26-10-2012

Vruchtbaarheid

Gisteren laatste tablet van 1e kuur Clomid gehad. Heb last van het zicht wanneer er verschillende verlichting is of veel impressies zijn. Verder helaas ook misselijk en moe. A.s. maandag 1e echo en zeer benieuwd hoe het eruit zal zien. Duimen dus! Zie weinig verhalen van vrouwen die aangeteld zijn na Clomid, hoop zelf eerder aan de beurt te zijn...
10-10-2012

Vruchtbaarheid

Er werd bij mij PCOS geconstateerd. De eerste behandeling bestond uit het slikken van clomid 50 mg op de 3e t/m de 7e dag van de cyclus. Ik heb alleen last gehad van opvliegers en was met momenten prikkelbaar (dit kan ook met de menstruatie te maken hebben). Ook na het slikken van de clomid heb ik nog een aantal dagen last gehad van opvliegers (t/m de 11e dag van de cyclus[lees meer...])Mijn cyclus werd dmv echoscopies gevolgd gedurende de 8e t/m de 19e dag van de cyclus. In eerste instantie leek ik te sterk te reageren op de clomid. Er groeide maar liefst 4 follikels, maar dit zwakte later af en er sprong uiteindelijk maar 1 follikel die 29 mm was. Ook het baarmoederslijmvlies zag er perfect uit bij de eisprong en mijn progesteron en prolactine waardes na de eisprong waren perfect. Kortom, het kon niet beter. Helaas toch niet zwanger geraakt, maar ik heb goede hoop voor de volgende keer.
29-09-2012

Vruchtbaarheid

Ik ben gestart met 50mg clomid omdat ik PCO-syndrooom heb, helaas sloeg deze helemaal niet aan waardoor ik gelijk door mocht met de 100mg. Enorm veel last van bijwerkingen,: lichtflikkeringen, woedeaanvallen, huilbuien, wazig zien, hoofdpijn, duizelig, opvliegers, alles er op en eraan. Mijn man denkt dat deze clomid nu wel aanslaat omdat ik zo veel bijwerkingen heb, maar i[lees meer...]k geloof er niet zo in. As woensdag weer naar de gynocoloog. Hopen dat het aanslaat, want als dit niet aanslaat zie ik er echt heel erg tegenop om een hogere dosis te krijgen. Dan bind ik me op bed vast met een prop in mn mond, want het is niet uit te houden.
04-09-2012

Vruchtbaarheid

Ik ben vanaf 31 december gestopt met de pil. Na 80 dagen nog niet ongesteld te zijn geworden, naar de huiarts geweest. Die had mij doorverwezen naar de gynacoloog. Daar kregen we te horen dat ik geen eisprong had. Dus begonnen met Clomid 50mg. Daarna ongesteld geworden en 100mg clomid voorgeschreven gekregen. Zit nu alweer aan mijn 3e keer 150mg Clomid. mag dus nog 1[lees meer...] maand 150mg innemen, daarna moet ik weer langs de gynacoloog. Ben benieuwd, zit nu op dag 27, temperatuur is nóg (wel) hoog...
08-08-2012

Vruchtbaarheid

Ben 1 maand na het laten van mijn pil zwanger geraakt. op week 10 een miskraam. Zowel lichaamlijk als geestelijk heel erg afgezien. Na drie maanden nog geen menstruatie, PCO-syndroom gevonden in het bloed. Nu eerste reeks Clomid 50g 1/dag achter de rug. op dag 14 follikel van 11 mm , dag 17 verdwenen. Nu afwachten of ik mijn menstruatie tijdig zal krijgen. Heb enorm ve[lees meer...]el last van clomid. Opvliegers, humeurig, emotioneel, moe, wazig zicht, pijn in onderbuik en onderrug... alle nevenwerkingen heb ik... kan er mee leven als ik maar resultaat zie. Aan iedereen veel geluk, sterkte en veel geduld.
02-08-2012

Vruchtbaarheid

Ben vandaag begonnen met clomid 2 maal per dag en metfomine 1 per dag na eerste kuur clomid niet gelukt nu afwachten moet terug naar de gynecoloog om te kijken of het eitje goed is en groeit hou jullie allemaal op de hoogte. sucess verder allemaal groetjes uit curacao Hoop dat deze keer wel aanslat.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum