ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-07-2018

Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)

Nu tweede ronde clomid. Eerste ronde werkte goed ondanks vele bijwerkingen. Nu tweede ronde al tien dagen last van migraine. Eitjes groeien er wel goed op, maar tot dusver nog geen bevruchting geweest.
10-05-2018

Onvruchtbaarheid vrouw

Ik ben net gestart met clomid (dag 3 t/m 7, 50 Mg) om mijn cyclus te normaliseren i.v.m. kinderwens (2e kind). Mijn cyclus wisselt namelijk van 5 weken tot soms wel 3 maanden, geen peil op te trekken dus. Bij mijn vorige zwangerschap was kuur 10 succesvol, en eigenlijk op een moment dat de behandelend gynaecoloog op basis van echo & bloedtest anders had ingeschat. Voor mij[lees meer...] helpt clomid om mijn cyclus enigszins voorspelbaarder te maken (zeker in combinatie met temperaturen). Hopelijk slaat het deze keer ook weer aan!
27-11-2017

Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)

Ik slik op dag 3 t/m dag 7 clomid 50 Mg. Hierdoor groeien mijn eicellen. De bijwerkingen zijn alleen erg vervelend!
27-04-2017

Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)

Na 8 maanden slechts 2 maal gemenstrueerd te hebben door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis. Eerst Provera gehad om de menstruatie op te wekken en hierna op cyclusdag 3 t/m 5 Clomid geslikt. Totaal geen bijwerkingen gehad. Na het stoppen met de pil steeds meer puisten om mijn gezicht, maar tijdens het slikken van clomid verdween dit volledig, een positieve bijwer[lees meer...]king dus! Op dag 10 een follikelmeting gehad, 1 van 9 mm en 2 van 10/11 mm. Op dag 13 een 2e follikelmeting en één was doorgegroeid naar 19,1 mm dus perfect! Voor mij werkt Clomid dus heel goed, zonder bijwerkingen.
26-01-2017

Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)

Gestopt met de pil.. Vrij snel ontrekkingsbloeding, maar daarna heel langs niet ongesteld. .. wat blijkt.. oktober erachter gekomen dat ik pcos heb. Nu ben ik aan de duphaston en daarna van cyclus dag 3 t/m7 clomid. Eerst 50 MG. Geen resultaat. Toen 100 MG ook geen resultaat. Deze maand beginnen aan 150 MG. Hopen dat dit wel gaat werken. ----------------------------------[lees meer...]------ Ronde 3 heeft gewerkt ! Dag 12 een ei van 23 mm! Maar helaas al gesprongen vat bleek uit mijn bloeduitslag... maar voor de zekerheid maar wel gemeenschap gehad. Dus nu wachten op mijn ongesteldheid of niet. ..
27-06-2016

Clomid (clomifeen)

2012: na de eerste keer zwanger met gebruik van clomid 2013: na de derde keer zwanger met gebruik van clomid 2016: reeds in de derde ronde met clomid, 5 dagen 3 pilletjes nemen, er is steeds een eitje maar tot nu toe geen bevruchting. Bijwerkingen:enkele dagen heel misselijk, barstende hoofdpijn, overdreven emotioneel, opvliegers, .... Net alsof ik in mijn menopauze zi[lees meer...]t...
12-12-2015

Onvruchtbaarheid vrouw

Nu in 2e ronde van gebruik clomid. 3e dag van de menstruatie 100mg innemen tot en met de 7e dag. Mijn eicellen groeien hierbij goed, medicijn doet zijn werk. 1e iui poging heeft echter geen resultaat gehad, zitten nu in de 2e ronde dus vingers gekruist. Bijwerkingen zijn wel erg vervelend, ik neem nu de tabletten in voor het slapen gaan om er zo min mogelijk last van te [lees meer...]ervaren. 's Nachts wel ontzettend veel last van opvliegers, zweet me rot.
19-05-2015

Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)

Geen eisprong uit mezelf.
Pagina 1 van 7

Mirena (2052) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (456) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!