Ervaringen met Clomifeen Tabletten

clomifeen

Onvruchtbaarheid vrouw (3 meningen)

27-06-2019 | Vrouw | 30
Onvruchtbaarheid vrouw
5 rondes clomid gestikt maar besloten er mee te stoppen. Het ei groeide goed maar helaas geen zwangerschap na 5 rondes.

12-04-2019 | Vrouw | 32
Zwangerschap
Begin mei gestopt met de pil. In augustus een positieve zwangerschapstest. na 6 weken een miskraam. Daarna het lichaam de tijd gegeven maar ik werd een keer in de 45 dagen ongesteld (dit was jaren geleden ook zo). Toch naar de gynaecoloog gegaan en ik bleek PCOS te hebben. Cystes in de eierstokken. Provera gekregen om menstruatie op te wekken en Chlomid voor de eisprong. [lees meer...]Ik reageerde niet op 50mg dus zit nu op 100mg. Hier lijk ik goed op te reageren (echo). Over een week is te zien of er daadwerkelijk een eisprong is geweest anders over op 150mg maar ik weet niet of ik dat wil i.v.m. de bijwerkingen. Misschien is er dan een alternatief, hoop ik. Ik heb veel last van opvliegers, slaap daardoor slecht en daardoor erg moe. Daarnaast last van stemmingswisselingen, kortademigheid en wat aangekomen. Ik hoop dat 100mg voldoende is, we zullen het zien. Het is in ieder geval wel duidelijk dat Clomid effect heeft!

05-01-2017 | Vrouw | 29
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Sinds 30 dec 2015 gestopt met de pil.. Vrij snel ontrekkingsbloeding maar daarna heel langs niet ongesteld. .. wat blijkt.. oktober erachter gekomen dat ik pcos heb. Nu ben ik aan de duphaston en daarna van cyclus dag 3 t/m7 clomid Eerst 50 MG. Geen resultaat. Toen 100 MG ook geen resultaat. Deze maand beginnen aan 150 MG. Hopen dat dit wel gaat werken... Bijwerkingen[lees meer...] pa bij de 100 Mg ontzettende hoofdpijn

30-03-2016 | Vrouw | 39
clomifeen (100mg)
Ik ben bijna 40, en probeer iets langer dan een jaar zwanger te raken. in januari ben ik begonnen aan mijn eerste ronde Clomid. Hierdoor kreeg ik 4 eitjes, 2 links en 2 rechts. Gelijk na eerste IUI behandeling was ik zwanger. helaas is deze na 5 weken afgebroken. Begin maart tweede ronde Clomid gebruikt, hier had ik een te vroege eiersprong! Nu eind maart begonnen aan 3 de[lees meer...] ronde Clomid en nu is het afwachten hoeveel eitjes er zijn.

20-05-2013 | Vrouw | 28
clomifeen
hallo ik ben vandaag weer begonnen met de 2de ronde clomifeen 50mg,ik heb pcos...mijn eerste ronde clomifeen was 1 mei.ik heb nu weer een bloeding en duurd al drie dagen,dus deze maand twee keer een menstruatie.de eerste ronde was mijn eitje gegroeit,maar niet genoeg ongeveer 33mm.bijwerkingen merk ik zeker.hooftpijn opgeblazen,depri moe.maar het is voor een goed doel.suc[lees meer...]ses iedereen

29-03-2013 | Vrouw | 20
clomifeen
Ik heb 1 jaar niet gemenstrueerd. dus ben ik door verwezen naar de gynocoloog. Ik heb clomifeen geslikt voor het eerst ík moest het 5 dagen slikken maar ik moest eerst andere pillen slikken om mijn menstruatie op te wekken en de 3de dag van mijn menstruatie moest ik clomifeen slikken en mijn laatste was zondag ik moet 2 april er heen om te kijken het is gelukt ! Ben super [lees meer...]zenuwachtig! Maar ik vroeg me af als je clomifeen slikt na hoeveel dagen heb je een eisprong want ik menstrueerde wel door tot de 7 de dag van mijn me. Menstruatie dus nog na 4 dagen clomifeen slikken ging het door. Vroeg me af wanneer ik dan mijn eisprong was...

23-06-2011 | Vrouw | 28
Geen goede rijping eicel

23-09-2010 | Vrouw
Ontbreken van eisprong
Vrij veel last gehad van bijwerkingen, met name gewichtstoename. Heb de tabletten drie maanden gebruikt en ben toen zwanger geraakt.

22-03-2010 | Vrouw
PCOS
Ik moet dit medicijn vijf dagen slikken om de eicel goed te laten rijpen zodat het tot een eisprong komt. Ik heb er nu 3 geslikt. Op dag 10 van de cyclus volgt dan een echo om te zien in hoeverre dit gelukt is.