Ervaringen met Premarin

geconjugeerde oestrogenen

Overgang (3 meningen)

14-05-2023 | Vrouw | 67
Overgang
Graag info over online kopen ban Premarin

12-10-2020 | Vrouw | 73
Overgang
Na verwijderen eierstokken met mijn 30ste meteen aan Premarin begonnen 1,25 mgr Tot m’n 59ste. Daarna getracht te stoppen wat niet lukte. Ik zat toen nog in het arbeidsproces. Het uitte zich meteen met algehele slapeloosheid. Na enige tijd toch maar weer gestart maar nu met 0,6 mgr. Het is jarenlang een klein beetje tobben geweest met slapen. Maar over het algemeen ging t[lees meer...] wel. Nu Premarin uit de handel is heb ik al van alles geprobeerd maar het grootste probleem blijft de slapeloosheid. Alleen de nachten dat ik een Oxazepam neem slaap ik,redelijk, normaal. Dat is nu ongeveer 3 nachten per week. De andere nachten val misschien in de ochtend voor een paar uurtjes in slaap.

10-08-2020 | Vrouw | 83
Abnormaal vaginaal bloedverlies
Al vele revies hierover geschreven en gelezen , na operatie baarmoeder eierstokken , was mijn leven in een klap een ramp , jaren getobd met bloed verlies , menstruatie , erg ,besloot Gynecoloog over op operatie , ja en toen begonnen de andere problemen , drijfnat , dag en nacht , ik kon niks meer , uiteindelijk kwam ik in ziekenhuis bij een gynecoloog , die mij zo goed geh[lees meer...]olpen heeft , hij gaf mij Dagynil , binnen 2 dagen knapte ik op , na een week terug naar arts , ik zei een wondermiddel , ja dat had hè nodig , dit moet je wel je hele leven blijven slikken , oké maar Dagynil ging uit de handel , ohoh , maar premarin , die overeen kwam met Dagynil , deed het goed , nu gaat Premarin er uit , en de arts laat hem niet uit Duitsland meet halen , wat eerst wel kon , dit maakt mij zeer angstig , ik mag niet stoppen . Geprobeerd een maand , ik werd gek , wist niks meer drijfnat , allerlei klachten stapelden zich op , wat moet ik nu ben zo wanhopig , ik ben nu 83 goed gezond , maar hier ga ik aan kapot , wie weet raad , .? Hoe kom ik aan Premarin ,, help mij aub ,

04-08-2020 | Vrouw | 72
Artrose

20-11-2019 | Vrouw | 82
geconjugeerde oestrogenen (0,625mg)
Oh mensen wat een ramp eerst Dagijnil uit de handel en nu Premarin , ik slik al 35 jaar en mag van de Gynecoloog niet stoppen daar ik grote problemen krijg , ik. Ben. Een maand Gestopt , werd echt gek , kon mij niks meer herinneren , moe slap en ik leek wel dement Na een maand weer gaan slikken , en ik was weer de oude , was zo blij , hoe moet dat nu als ik zonder dez[lees meer...]e medicijnen niet meer kan leven , want ik word gewoon een zombie , nee dat kan toch niet , wie weet raad , enzou hier een oplossing voor weten , zijn er mensen met dezelfde problemen , dan hoor ik dat graag ,

30-10-2019 | Vrouw | 82
geconjugeerde oestrogenen (0,625mg)
Via Gijnecoloog slik ik al 30 jaar Dagijnil , nu is dat Premarin , geworden , ben verhuist en deze arts wil mij geen hormoon geven om dat ik 82 jaar bent , maar daar gaat het niet om , 2 artsen in maasstad zeiden nooit mag je hier mee stoppen , dan gebeuren er vreselijke dingen met U , ik schrok , maar ben toch 1 maand gestopt in overleg met huis arts , maar ik kon niks m[lees meer...]eer herinneren was de weg kwijt , voelde mij een zombie kon niks meer , na een maand kreeg ik weer premarin , ik ben mijn arts nog dankbaar binnen een week was ik weer oké , zo fijn , en nu gebeurt dit hoe moet ik het uitleggen dat ik niet mag stoppen , wie weet raad Vr Gr Co

07-02-2017 | Vrouw | 71
Overgang
Nadat ik jarenlang Dagynil heb gebruikt werd het in 2015 uit de handel gehaald. Via internet ben ik erachter gekomen dat Dagynil onder de naam Premarin via Orly Pharma en via de huisarts te verkrijgen was. Ik gebruik het inmiddels anderhalf jaar en heb er zeer veel baat bij. Totaal geen bijwerkingen. Ik moet nog even vermelden dat mijn leeftijd 71 jaar is en dat ik waars[lees meer...]chijnlijk mijn leven lang overgangsklachten zal blijven houden. Dus men begrijpt wel dat ik met Premarin (Dagynil) enorm blij ben.