Premarin

geconjugeerde oestrogenen

Overgang (1 mening)

20-11-2019

Premarin (geconjugeerde oestrogenen)

Oh mensen wat een ramp eerst Dagijnil uit de handel en nu Premarin , ik slik al 35 jaar en mag van de Gynecoloog niet stoppen daar ik grote problemen krijg , ik. Ben. Een maand Gestopt , werd echt gek , kon mij niks meer herinneren , moe slap en ik leek wel dement Na een maand weer gaan slikken , en ik was weer de oude , was zo blij , hoe moet dat nu als ik zonder dez[lees meer...]e medicijnen niet meer kan leven , want ik word gewoon een zombie , nee dat kan toch niet , wie weet raad , enzou hier een oplossing voor weten , zijn er mensen met dezelfde problemen , dan hoor ik dat graag ,
30-10-2019

Premarin (geconjugeerde oestrogenen)

Via Gijnecoloog slik ik al 30 jaar Dagijnil , nu is dat Premarin , geworden , ben verhuist en deze arts wil mij geen hormoon geven om dat ik 82 jaar bent , maar daar gaat het niet om , 2 artsen in maasstad zeiden nooit mag je hier mee stoppen , dan gebeuren er vreselijke dingen met U , ik schrok , maar ben toch 1 maand gestopt in overleg met huis arts , maar ik kon niks m[lees meer...]eer herinneren was de weg kwijt , voelde mij een zombie kon niks meer , na een maand kreeg ik weer premarin , ik ben mijn arts nog dankbaar binnen een week was ik weer oké , zo fijn , en nu gebeurt dit hoe moet ik het uitleggen dat ik niet mag stoppen , wie weet raad Vr Gr Co
07-02-2017

Overgang

Nadat ik jarenlang Dagynil heb gebruikt werd het in 2015 uit de handel gehaald. Via internet ben ik erachter gekomen dat Dagynil onder de naam Premarin via Orly Pharma en via de huisarts te verkrijgen was. Ik gebruik het inmiddels anderhalf jaar en heb er zeer veel baat bij. Totaal geen bijwerkingen. Ik moet nog even vermelden dat mijn leeftijd 71 jaar is en dat ik waars[lees meer...]chijnlijk mijn leven lang overgangsklachten zal blijven houden. Dus men begrijpt wel dat ik met Premarin (Dagynil) enorm blij ben.

Thyrax Duotab (845) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (525) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (489) - Antibiotica - penicillines breedspectrum