Ervaringen met Synapause E3 tabletten

estriol oraal

Premature menopauze (2 meningen)
Overgang (1 mening)

22-09-2015 | Vrouw | 49
Vervroegde menopauze
Na het gebruik direct heel veel last van afscheiding (dag en nacht). Het lijkt wel alsof de tablet wordt afgestoten met een allergische reactie. Ook een zere buik en na een paar dagen heel veel hoofdpijn. Lamlendig gevoel, niet meer vrolijk. Overmatig transpireren. Voel me ook naar.

11-11-2011 | Vrouw | 51
Opvliegers
heb wel 4 opvliegers per uur met zweten krijg hartkloppingen en barstende hoofdpijn (bonken) als de opvlieger weer weg gaat word het weer minder. slaap slecht word er gek van Had de hoop dat de medicijnen zouden helpen maar dat is een domper ik gebruik wel voor de pijn (fybromialgie) tramadol 200 retard en lozec en clonidine voor de migraine heb livial gebruikt gee[lees meer...]n effect 3 weken toen synapause creme geen effect 4 weken nu synapause tabletten en weer geen effect mijn vraag is zijn er meer mensen die geen effect hebben heb al 20 jaar geen baarmoeder meer maar wel de eierstokken toen behouden.

25-05-2010 | Vrouw
Blaasontstekingachtige klachten
Werd er niet beter en niet slechter van, bent echter verplicht dit 3 maanden vol te houden.

12-01-2015 | Vrouw | 56
estriol oraal
Ik ben begonnen met 2 mg. Omdat ik geen nachtrust meer had. 2 maanden goed geslapen. Daarna waren de opvliegers ineens weer terug. Nu al 2 weken 2 x per dag 2 mg., dus 4 mg. aan het slikken en heb geen resultaat, heeft iemand ervaring met 4 mg oestrogeen?

05-10-2014 | Vrouw | 62
Blaasontsteking
Sinds juli dit jaar werd plots synapause stopgezet en kreeg toen estradiol...Zg. met dezelfde werking...Wie de verandering had toe gepast werd niet gemeld...Maar in die tussentijd 'n afspraak gemaakt met de gynecoloog en die zei dat estradiol verkeerde pillen voor mij waren en kreeg toen estriol voorgeschreven.... Die namen lijken wat op elkaar... De synapause gebruikte [lees meer...]ik toen al ruim 'n half jaar en kreeg de laatste maanden stekende koppijn...Toen ik gestopt was met synapause ging de koppijn ook helemaal over...Maar nu met estriol zijn er ook problemen...Kan moeilijk naar de wc en heb meer opvliegers... Wie heeft hiermee ervaringen...

13-06-2011 | Vrouw | 92
Waarschijnlijk i.v.m. urineverlies.
Ik schrijf namens mijn schoonmoeder. Na ziekenhuisopname i.v.m. wondroos heeft de dienstdoende arts de medicijnen synapause E3 tabletten (inname 2x per week) en Evista tabletten 60 mg (inname dagelijks) geschrapt van haar medicijnenlijst. 2 1/2 jaar heeft zij last van zachte ontlasting tot diaree gehad, bijna dagelijks, en in zo'n mate dat het de mobiliteit belemmerde. Sin[lees meer...]ds het schrappen van beide medicijnen is ook de diaree gestopt. Men schijnt niet te kunnen achterhalen door welk medicijn de diaree ontstaat maar het is wel toevallig dat door het stoppen van beide medicijnen de ontlasting is genormaliseerd. Zou iemand hierop een antwoord hebben of zijn er mensen met dezelfde ervaringen?

21-06-2014 | Vrouw | 62
Urine-incontinentie
Al ruim 'n half jaar synapuase E3 van 2 mgr. voorgeschreven van de gynycoloog en sinds die tijd bijna geen last meer van plasproblemen..Zelf 's nacht door kan slapen soms 5 uur á 8 uur heerlijk slapen.en dat is echt ideaal en ben erg tevreden... Alleen jammer dat die pillen soms moeilijk te verkrijgen zijn bij de apotheek en krijg dan doosjes mee van 1 mgr. i.p.v 2 mgr.[lees meer...]Van 1 mgr. moet wel bijbetalen en 2 mgr. niet.... Moet ook ruim van tevoren die pillen bestellen anders problemen...

10-06-2009 | Vrouw
Bloedverlies met spiraal
heb sinds 3 jaar mirena spiraal en heb nog steeds bloedverlies ga dus op vakantie en heb geen zin in dat gedoe met o.b's. heb van da huisarts synapause -E 3 gekregen .als het goed is blijft de menstuatie nu weg. heb de kuur nog niet af maar benieuwd. Heeft iemand er ervaring mee.??

10-10-2019 | Vrouw | 59
estriol oraal (0,5mg)
Gebruikt i.v.m.vaginale droogheid Ben ontzettend blij Sex is nu ook uitstekend Geen pijn meer bij vrijen Echt heerlijk Ben mijn gyneacoloog uiterst dankbaar

30-06-2014 | Vrouw | 54
Blaasontsteking
Heb synapause zalf gebruikt, kreeg daardoor veel irritatie en jeuk, na de ovale tabletten geen last meer! Soms moet ik het drie keer in de week gebruiken, had veel last van blaasontsteking, kloofje en droge vagina. Heb nu weer een normaal leven, ben er erg blij mee!

12-09-2012 | Vrouw | 56
Blaasontsteking
als ik het niet gebruik heb ik snel last van blaasontsteking.

08-06-2011 | Man | 52
Vaginale infectie/droogheid/urineverlies
Ik heb het blaaspijn syndrome waar voor ik 1 keer per 3 weken spoel met DMSO in het ziekenhuis.Verder tegen vaginale droogheid en infecties en gemeenschap. De bijwerkingen neem ik voor lief.Voor mij is synapauze een lot uit de loterij.

13-05-2011 | Vrouw | 54
Astrofie vagina
Voor mij de oplossing na veel vaginale ontstekingen en droge huid en urineverlies Alleen wat gevoelige borsten,neem dat voor lief.

11-03-2011 | Vrouw | 74
Blaas/baarmoeder

16-09-2010 | Vrouw
Astrofie ivm blaaspijn syndrome
Goede werking bij blaaspijn syndrome en de overgang

08-03-2010 | Vrouw