Ervaringen met DerMel

Toctino (31 meningen)
Dupixent (31 meningen)

15-10-2012 | Vrouw | 39
Huiduitslag
Mijn lichaam en met name mijn gezicht/hals werden al een tijd ontsierd door grote rode eczeemplekken. Op internet gezocht en via een forum kwam ik bij Dermel terecht. Ik verwachtte er weinig van na 30 jaar allerlei stevige hormoonzalven te hebben gesmeerd. Maar na een paar dagen zijn de plekken grotendeels verdwenen. De jeuk is nog niet helemaal weg en ook ben je behoorlij[lees meer...]k plakkerig na het smeren maar voor mij is dit een geweldig smeerseltje.

12-01-2012 | Vrouw | 27
enzymrijke honing
Ik schrijf nooit reviews maar dit is echt een uitzondering! Al 10 jaar kamp ik met eczeem, tot een paar dagen geleden was het stabiel (dankzij de hormonenzalf) en toen weer eens een enorme uitbraak (ook in het gezicht). Ik heb de eerste 2 dagen de hormonenzalf gebruikt om het ergste weg te krijgen en toen (nu bijna 2 dagen geleden) ben ik op dermel overgestapt. Het is wer[lees meer...]kelijk een MAGISCHE ZALF wat mij betreft! De rode plekken in mijn gezicht die ik altijd aan de hormonenzalf overhoud waren nu met 1! dag zo goed als weg! meestal duurt het ruim een week! Mijn huid is zelfs heel gaaf. Ik ben zeer tevreden en wil niets anders meer. Hij plakt een beetje maar als dit nou het enige is... ;-) Wel gebruik ik hierbij een probioticum en heb ik mijn dieet drastisch aangepast.

18-10-2010 | Vrouw
enzymrijke honing
is wel duur, het werkt wel en ik smeer bijna geen hormoonzalven meer!! ik moet het wel dun insmeren anders plakt het een beetje

21-09-2010 | Vrouw
Eczeem
Super product. Nu alleen uit de verzekering en behoorlijk duur!

13-07-2010 | Vrouw
Eczeem
Toegepast bij dochter van 5, werkt zeer goed, en wij hebben al veel andere producten geprobeerd, die geen van alle zo goed werkte!

15-06-2020 | Man | 25
Eczeem
Het ergste van het seborrisch eczeem heb ik weggekregen met ketaconazol en hydrocortisone. Daarna overgestapt op dermel. Mijn eczeem is nog steeds onder controle. Geen roodheid jeuk en schilfertjes meer. Raad het iedereen aan die eczeem heeft. Het is wel een erg vette zalf. Dus je hoeft er niet veel van te gebruiken.

05-02-2018 | Man | 75
Eczeem
Volgens dermatoloog is er geen medicijn dat echt helpt bij seborrhoisch eczeem. Tot mijn verbazing helpt DerMel zalf prima. Eczeem is goed onder controle te houden en jeuk, roodheid en schilfering is verdwenen.

21-08-2016 | Man | 36
enzymrijke honing (300/20mg/g)
Vaak jeuk rondom snor en in baard. Ook vaak naast de neus. Verzacht en verminderd de jeuk en roodheid

08-08-2015 | Man | 45
Eczeem
Jarenlang combinatie gebruikt ketoconazol en corticosteroïden 1 tot 2xdd bij aanwezig sebboroischeczeem. Roodheid en schilfering bleef vaak aanwezig. Vlekkrig gezicht wat niet prettig aanvoelde en ook niet echt fris uitzag. Nu 2 weken bezig met Dermal 2-3xdd te smeren. Na enkele dagen al duidelijke afname roodheid. Nu na dikke week roodheid, eczeemplekken in gezicht afwez[lees meer...]ig. Voelt zeer prettig aan ook gezien hier geen hormonen inzitten en op natuurlijke basis wordt gemaakt. Zalf is iest plakkerig maar dat weegt niet op tegen de goede effecten. Eerst klein e tube bestel om uit te proberen. Nu maar gelijk voorraad in huis gehaald. Succes...

21-08-2012 | Man | 11
enzymrijke honing
Als moeder van een kind dat de 11 jaar die hijnu oud is met verschrikkelijke eczeem plekken in zijn gezicht te maken heeft gehad, kan ik ons leven niet meer zonder Dermel meer voorstellen. Had ik het maar geweten toen hij geboren was ! Door de vele hormonale cremebehandelingen die hij toen hij moeten doorstaan is zijn huidje behoorlijk dun geworden en reageert daardoor op[lees meer...] een behoorlijk aantal "normale" voedingsstoffen. Dan is het een veilig idee als moeder zijnde dat hij Dermel onbeperkt en zonder risico mag smeren en dat hij dan ook meteen resultaat heeft ! Hij wil zelfs nergens naar toe als hij zjn creme niet kan meenemen. Zonde dat het product bij veel medici en consultatiebureuas niet bekend is.

18-08-2010 | Man
Eczeem
Fijne huidzalf . In combinatie met hormoonzalf . Doorgesmeerd met DerMel op de dagen dat de Hormoonzalf gestaakt dient te worden. Op deze manier is mn Eczeem sinds lange tijd weer beter onder controle .

25-06-2010 | Man

09-06-2010 | Man
Constitutioneel ecxeem
geen effect en bijwerking met veel jeuk