Kalknagel(s) (33 meningen)

Protopic (48 meningen)
Toctino (27 meningen)
Selsun (20 meningen)
Denorex RX (17 meningen)
Vaseline cetomacrogol creme FNA (15 meningen)

11-08-2020 | Vrouw | 32
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
Slecht product. Na 1 week gebruik laten grote stukken vel en vlees rondom mijn teennagels los. Ik dacht: misschien hoort dit erbij en wordt het snel beter. Na 2 weken dezelfde klachten. De tenen zijn rood en pijnlijk. Na 3 weken idem. Ik besloot ermee te stoppen. Ik zag ook nog geen verbetering aan de geïnfecteerde nagel.

03-04-2019 | Vrouw | 7
Kalknagel(s)
Mijn dochter van 7 heeft meerdere kalknagels. Ik heb 9 maanden 2xdaags met Nailner behandeld. Zonder effect, de nagels zijn er nu helemaal afgevallen, en ze is te jong voor de tabletten van de huisarts. Ik overweeg nu laserbehandeling...

17-11-2018 | Vrouw | 40
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Product gekocht vanwege schimmelnagels. Nailner flesje met kwast. Tweemaal daags cfm instructie aangebracht. Na week liet huid rondom los en nagelriemen. Nagel ziet er slechter uit dan daarvoor en licht los. Tevens irriterend, brandend gevoel. Gestopt met gebruik. Zeer nare ervaring.

27-09-2018 | Vrouw | 24
Kalknagel(s)
Super product. Snap niet dat iedereen klaagt hier, je moet het gewoon maanden volhouden. Na een week werden de dikke nagels week en zag het er al stukken beter uit. De nieuwe nagels groeien nu schoon terug en ik ga voorlopig nog wel door tot alles uitgegroeid is.

13-08-2018 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
Gebruik Nailer nu 2 weken en huid rondom tenen zijn aan t vervellen en op sommige plekken zelfs de huid weg. Zie op deze site dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben. Stop gelijk met dit spul want t prik en doet echt pijn bij applicatie omdat de huid is beschadigd.

05-08-2018 | Vrouw | 54
Kalknagel(s)
Ik heb het een maand gebruikt, 2x daags aanbrengen volgens voorschrift. Na 3 weken totaal geen positief effect op de nagels. Als vervelende bij-effect lieten de huid en de nagelriemen rond de nagels los. Pijnlijk en ziet er niet uit. Ik ben na 5 weken gestopt met Nailner. Gelukkig genas de huis vrij snel. Geen enkele zichtbare verbetering aan de nagels te bespeuren.

23-04-2018 | Man | 71
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (5ml)
Kalknagel(s)
Na 2 maanden gebruik enige verbetering maar gestopt nadat nagelriemen gingen ontsteken. Jammer ruim 30 euro weggegooid

09-11-2017 | Man | 63
Kalknagel(s)
Na 1maand 2x daags gebruikt te hebben en daarna 1 maand 1x daags gebruikt te hebben. Gestopt omdat nagelriem uitgehard was en van de grote teen de vellen er af vielen. De gehele voet blijft warm en doet zeer. Totaal geen verbetering van de nagel. Een hoop ellende voor zulke dure rommel, belachelijk dat dit verkocht mag worden.

05-09-2017 | Man | 73
Kalknagel(s)
Erg duur, helpt niet. Voel me echt in de maling genomen

15-04-2017 | Vrouw | 55
Kalknagel(s)
Waardeloos, had 2 in 1 verpakking gekocht en dat is nu op, maar geen tot weinig effect.

27-08-2016 | Vrouw | 48
Kalknagel(s)
Wat een ellende. Na 5 dagen gebruik kwam huid rond de teen los zelfs stukken vlees eronder en er rond kwamen mee los bij het afdrogen van de voeten. Gevolg : pijnlijke tenen. zowel nagels als huid eronder. Zeer onappetijtelijk uitzicht. En dat voor zo'n duur spul. Nu nog meer ellende dan ervoor . VRESELIJK PRODUKT

19-08-2016 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
de huis rond de nagel en se nagelriemen zijn kapot geweten na 1 weel gebruik. Pijnlijk en zeer lelijk er bij.... Zeer slecht product. ... Nooit meer

21-06-2016 | Man | 33
Kalknagel(s)
Heb eerst huis-, tuin- en van der Keuken middeltjes gebruikt, maar dankzij Nailner voor het eerst verlost van mijn nagels.

21-04-2016 | Man | 69
Kalknagel(s)
Dikke teennagels worden na een paar weken gebruik op het nagelbed week. Dan denk je: fijn, dan kan ik wat weg schrapen. Maar de nagel lijkt dan los te zijn (aan het uiteinde. Af en toe doen de betreffende tenen pijn.

02-12-2015 | Vrouw | 71
Kalknagel(s)
Ongeveer 2 weken heb ik de Nailnerstift gebruikt, 2 x per dag, zoals aanbevolen. Resultaat: het nagelbed werd week en de teennagels lieten gedeeltelijk los. Veel pijn hierdoor. De schimmel in de nagels is gebleven.

18-08-2015 | Man | 67
Kalknagel(s)
Geen resultaat nagels van mijn voeten worden heel erg zacht en sommige nagels bv van mijn kleine teen is verdwenen de pedicure kan het niet meer frezen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum