Ervaringen met Elidel

Psoriasis (0 meningen)

25-12-2019 | Vrouw | 68
pimecrolimus (10mg/g)
Eczeem
Kreeg tijdens het gebruik gordelroos. Gebruik(te) de creme in gezicht. Daarna behandeld tegen per.neropathie Na verdwijnen blaasjes naar dermatoloog omdat pijn erger werd. Deze zei; stoppen met de creme. Staat Nl ook in bijsluiter. Voor controle bij eigen dermatoloog; deze zei; kan niet komen door de creme. Komt niet bij de zenuwbanen. Dus????????

18-09-2015 | Man | 6
pimecrolimus (10mg/g)
Eczeem
ivm ernstige en steeds heftiger wordende uitslag schreef de dermatoloog deze zalf voor voor mijn zoontje. Na de tweede dag merkte ik al duidelijk verschil. De jeuk werd minder en de roodheid leek wat te verdwijnen. ik heb netjes gesmeerd en ben op een gegeven moment af gaan bouwen. Nadien ben ik met een onderhoudschema gaan werken, om de vurige plekken aan te blijven pakke[lees meer...]n. In combinatie met een vette zalf heeft hij nu stukken minder last van droge jeukende huid

27-08-2013 | Vrouw | 29
Eczeem
Alle zalfjes hielpen niet meer gelukkig elidel wel, en was ook nog eens zonder hormonen

04-05-2012 | Man | 32
pimecrolimus
Na jarenlang cortisonezalf gesmeerd te hebben ben ik op aanraden van andere dermatologe overgestapt naar Elidel. Werkt zeer goed, na 2 weken was bijna alle eczeem verdwenen. Als onderhoudsdosis gebruik ik het nu 1x per week.

24-08-2011 | Vrouw | 43
Exceem in het gezicht
Geweldig zalfje! Het hielp binnen enkele dagen, de zalf voelt in het begin wat branderig aan maar dat weegt niet op tegen de pijn van exceem rondom ogen en mond. Ben heel blij met dit middel, hoop dat het snel in de verzekering komt.

18-03-2010 | Vrouw
Seborroisch eczeem
Heb Elidel via de dermatoloog gekregen. Binnen twee dagen waren de eczeemplekken weg. Na jaren bij de huisarts klagen over plekken op mijn voorhoofd en neus, iedere keer hoorde ik : o, dat is een bacterietje........ En nu, heerlijk. Bij eerste uitbraak ga ik meteen smeren. Is wel een goedje waar je goed je handen bij moet wassen. Voor en na gebruik!