Ervaringen met Koelzalf FNA

Toctino (31 meningen)
Dupixent (31 meningen)

01-07-2023 | Vrouw | 60
unguentem leniens
Sluit de huid af, is veel te vet, huid gaat broeien, koelt absoluut niet, huiduitslag werd nog erger!

29-06-2023 | Man | 70
Jeuk
Een zeer vette zalf, werkt totaal niet verkoelend , krijg er alleen maar meer jeuk van.

15-08-2022 | Vrouw | 73
unguentem leniens
Blijft vreselijk vet en trekt niet in de huid.

09-08-2022 | Man | 41
unguentem leniens
Vanwege de enorme jeuk van schurft, kreeg ik koelzalf voorgeschreven. Het is een vettige crème. Heb deze meerdere malen geprobeerd, maar ik merkte niks van een verkoelend effect. Bij jeuk van schurft helpt koelen enorm, maar dan moet de crème wel koelen. Koelzalf deed in mijn geval niks. Een maat met schurft had dezelfde ervaring met koelzalf.

21-07-2021 | Vrouw | 52
unguentem leniens (1)
Ik gebruik deze zalf 2 keer per dag als gezichtscreme ( droge, ouder wordende huid) en ik ben nog nooit zo tevreden geweest over een geichtscreme. Hele dag een lekker voedend gevoel, geen velletjes meer, geen trekkerig gevoel. De glans van de vettigheid dep ik weg met een matte poeder. Een onontdekt geheim pareltje van de gezichtsverzorging!

07-01-2021 | Vrouw | 49
unguentem leniens (1)
Mijn redenen voor gebruik worden door uw site niet geaccepteerd, nl : droge huid, eczeem .. Ik heb mijn hele leven vaak koelzalf gebruikt, meestal van fagron, voorgeschrevdn door de dermatoloog , omdat ik een erg droge huid heb , en eczeem en allergische uitslag. Er was weinig wat ik op mijn huid kon aanbrengen wat pretriger aanvoelde en meer verlichting gaf voor de kla[lees meer...]chten, ik was erg blij met dit product . Maar (inmiddels jaren geleden al) kreeg ik er opeens erg veel last van. Binnen een uur begon mijn huid flink te jeuken en te branden en ik wist niet hoe snel ik het moest Afwassen . Ik ben er toen maar mee gestopt (al heb ik nooit een fijn alternatief kunnen Vinden. Mijn nieuwe dermatoloog heeft het mij opnieuw voorgeschreven , maar dan zonder rozenolie, in de hoop dat de hevige reactie daar iets mee te maken heeft, maar helaas, hevige jeuk en zelfs wat zwelling binnen een uur... Dermatoloog verteld mij dat helaas veel producenten , die goedkoper willen produderen en meer winst maken , hulpstoffen   » toevoegen , om hun de productie goedkoper te maken , waar soms de doelgroepen (juist mensen met huidklachten bij uitstek! Last van krijgen ... Het is mij inderdaad opgevallen dat ik tegewoordig last heb van voorgeschreven medicijnen / cremes die ik vroeger goed verdroeg maar nu niet meer, zoals bijvoorbeeld oogzalven tegen oogontsteking , en andere medicinale cremes met corticosteroiden , die nu opeens meer jeuk veroorzaken dan ze oplossen, terwijl ze vroeger goed werkten... Een hele nare zaak... Ik vraag me af of meer huid / allergie patienten deze klachten herkennen, en ook opeens jeukhebben gekregen van o.a. Koelzalf.

14-06-2018 | Man | 77
unguentem leniens (100)
Jeuk
Jeuk bij gebruik Plaquenil Jeuk bij gebruik,Plaquenil, is bijwerking. Met vriendelijke groet

08-03-2018 | Vrouw | 58
unguentem leniens (100mg)
Psoriasis
ervaar deze zalf als zeer prettig,en verkoelend

13-10-2016 | Vrouw | 49
unguentem leniens (0)
Eczeem
Prima zalf voor eczeem en droge huid. Heel vettig waardoor het soms juist mijn eczeem kan verergeren in de plooien. Goed laten inwerken/ intrekken en overtollig "vet" er voorzichtig af deppen. Bij mijn vurige eczeem werkt deze zalf verkoelend en voelt veel prettiger aan dan cetamacrogolzalf. Ik gebruik deze zalf als aanvulling op Fitalite crème. Deze laatste is minder vet [lees meer...]maar trekt snel in. Ik gebruik koelzalf fna zonder rozenolie gezien het feit dat ik reageer op parfum.

25-09-2012 | Vrouw | 51
unguentem leniens
erg zachte, onbeperkt te gebruiken , vettende creme. Mijn erg gevoelige huid verdraagt het prima.

23-01-2010 | Man
Droge huid