Ervaringen met Nailner

Toctino (31 meningen)
Dupixent (31 meningen)
Denorex RX (28 meningen)

25-02-2015 | Man | 61
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Heb bijna dagelijks mijn teennagels met deze stift bewerkt. Merkte weinig verbetering. Kreeg wel steeds meer last van kramp en tintelingen in mijn tenen. Lijkt wel of mijn tenen constant strak staan en weinig worden doorbloed. Heb het idee dat mijn doorbloeding naar mijn tenen hierdoor is gestagneerd. Ben inmiddels gestopt met dit middel omdat ik las dat men zelfs al[lees meer...]s gevolg van gebruik van deze stift een teen moest amputeren.

18-12-2014 | Man | 57
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie
Het gebruik van Nailner heeft er toe geleid dat ik defecte kleine aderen heb in mijn grote teen. Mijn teen word zwart en ik heb erge pijn. De vaatchirurg zegt dat hij dat dit al een keer eerder heeft meegemaakt. Hij wijdt het aan Nailner. Ik krijg nu een ziekenhuisopname van zeven dagen met een bloedtransfusie naar mijn grote teen. Ze hopen dat de aderen weer gaan werken, [lees meer...]anders moet er een stuk van mijn teen af. Dit is allemaal echt waar en naar waarheid opgeschreven. Wees gewaarschuwd bij gebruik van Nailner, het zou verboden moeten worden!

08-07-2014 | Vrouw | 55
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Gebruik het nu vier weken maar nul resultaat alleen pijnlijke teen en huid. Ben vanaf dag 1 ontzettend gaan hoesten en ben er nu mee gestopt in de hoop van mijn hoest af te komen! Heb hen ook gemaild maar na 4 weken nog geen reactie.

04-07-2014 | Man | 48
Kalknagel(s)
Gebruik nu ruim 3 maanden 2x per dag nailner op handen en voeten. Totaal geen verbetering te zien. De enige verandering:: ontstoken nagelriemen

25-02-2014 | Vrouw | 30
Voetschimmel
Ik kom net van de dokter en hij heeft mij pillen voorgeschreven ' Terbinafine'. Deze moet ik 3 maanden uitnemen, elke dag 1 per dag na een zware maaltijd, want het kan bijwerkingen geven. Hij zegt dat de zalfjes niet helpen bij een schimmel! Mvg

27-06-2013 | Man | 58
Kalknagel(s)
gebruik het nu 8 maanden en totaal geen verbetering te zien. Ik heb de fabrikant aan geschreven met foto's vanaf de eerste dag en 7 maanden later, inmiddels 3 weken verstreken en nog geen reactie ontvangen, niet dat ik dat verwacht maar je weet maar nooit. Ik zou dit middel aan geen mens adviseren, naar mijn mening alleen maar fabrikant spekken.

29-05-2013 | Man | 26
Kalknagel(s)
door nailner werd me kalknagel veel erger!

13-04-2013 | Man | 60
Kalknagel(s)
Na gebruik Nailner Kalknagelpen is mijn teennagel stukken erger aangetast dan ervoor. Dure troep die meer schade aanricht dan je lief is. Eigenlijk zou reclame hiervoor verboden moeten worden.

18-01-2013 | Vrouw | 72
Kalknagel(s)
Gebruik het nu bijna drie maanden. De nagels zijn er alleen maar dikker en brosser van geworden. De top van de tenen lijkt te gaan ontsteken en de nagels doen nu ook pijn, vooral bij druk van een schoen. Waardeloos spul voor heel veel geld.

25-08-2012 | Man | 59
Kalknagel(s)
Ik heb een kalknagel aan m'n kleine teen en had hem helemaal bijgewerkt, wat volgens de gebruiksaanwijzing niet nodig was. Na 2 maanden gebruik zie ik geen enkel resultaat en ben ik van menig dat ik voor 30 euro gelicht ben.

28-07-2012 | Man | 74
Kalknagel(s)
gedurende 5 maanden nailner kalknagel repair gebruikt, geen enkel resultaat, ergo belazerd

07-07-2012 | Man | 50
Kalknagel(s)
Na drie maanden 2x daags gebruik geen enkel resultaat. Dit is puur consumentenbedrog. Ongelofelijk dat deze valse beloftes niet vooraf beoordeeld worden en de hele keten hieraan mee blijft werken. Kunnen dit soort praktijken nou niet vooraf getoetst worden?

07-05-2012 | Man | 42
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie
Prijzige bezigheid en uiteindelijk alleen extra ontstekingen aan nagelriem gekregen. Nu bezig met een ander en goedkoper product (kalknagelolie, gewoon van Kruidvat) om te zien of het aan Nailner ligt. Opvallend genoeg zie ik nu langzaam verbetering. Aan de ene kant nu heel blij maar vrees dat ik ongeveer een half jaar het verkeerde product heb gebruikt.

25-07-2011 | Man | 41
Kalknagel
Rommel. Drijft op TV-reclame als je het mij vraagt. Daarin de frase "Best verkochte middel tegen kalknagel" Dat zal waar zijn,,.maar zegt niets over de effectiviteit. Iets minder slecht is Onvax, dat is relatief ook goedkoper. Dan krijg je het pure spul (Tea Tree olie) Werkt overigens ook niet, maar stopt wel de groei en maakt de nagel(s) iets beter hanteerbaar.

23-06-2011 | Man | 55
Kalknagels
Na 8 weken gebruik (2x daags) geen enkele verbetering gezien, zelfs verslechtering. Ben nu gestopt omdat nagelriemen ontstoken zijn geraakt (rood, geirriteerd).

31-05-2011 | Man | 32
Kalknagel
Product doet zeer weinig en geeft juist extra klachten. Daarnaast is het veel te duur. Stift is op zich wel handig, maar volgens mij komt er weinig uit.