Ervaringen met Nailner

Dupixent (31 meningen)
Denorex RX (28 meningen)

27-06-2013 | Man | 58
Kalknagel(s)
gebruik het nu 8 maanden en totaal geen verbetering te zien. Ik heb de fabrikant aan geschreven met foto's vanaf de eerste dag en 7 maanden later, inmiddels 3 weken verstreken en nog geen reactie ontvangen, niet dat ik dat verwacht maar je weet maar nooit. Ik zou dit middel aan geen mens adviseren, naar mijn mening alleen maar fabrikant spekken.

09-08-2023 | Man | 59
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
na precies 4 weken, 2x per dag gebruiken ontstond er pus rond de 2 behandelde grote teennagels. Daarna blaren (ook op niet behandelde tenen), opgezwollen en ontstoken voeten. Via huisarts antibiotica keur en zalf tegen jeuk. Nooit ergens allergisch voor geweest. Als je deze slechte ervaringen ook hebt dien alsjeblieft een klacht in bij https://www.igj.nl/onderwerpen/klach[lees meer...]t-of-vraag-over-zorg-of-jeugdhulpverlening/contact/contactformulier

16-07-2022 | Man | 59
Kalknagel(s)
Geen verbetering merkbaar. Gebruik nu sinds 3 maanden dagelijks en de kalknagels worden allen dikker en geler. De huid rondon de nagels komt los en de nagels laten los. Terug naar Daktarin. Had Nailner gekocht om sneller van de kalnagels af te zijn omdat Daktarin een traag effect heeft. Ben nu bijna van mijn klaknagels af, letterlijk, ze dreigen er gewoon af te vallen ! [lees meer...] Verkocht als geneesmiddel, zou verkocht moeten worden als bijwerking met de prijs van geneesmiddel.

25-08-2012 | Man | 59
Kalknagel(s)
Ik heb een kalknagel aan m'n kleine teen en had hem helemaal bijgewerkt, wat volgens de gebruiksaanwijzing niet nodig was. Na 2 maanden gebruik zie ik geen enkel resultaat en ben ik van menig dat ik voor 30 euro gelicht ben.

11-06-2023 | Vrouw | 60
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Ontstoken nagels en tenen . Heel agressief spul . Maakt niet waar wat het beloofd. De nagels zijn er slechter aan toe na gebruik van Nailer product. Nailer wordt daarom afgeraden tegen kalknagels.

08-06-2022 | Vrouw | 60
Kalknagel(s)
Gebruik nu 7 weken consistent Nailner 2 in1 en het wordt er alleen maar slechter van, nu gaat de teen rondom de nagel ontsteken, heb nooit ontstekingen. Maak me dus zorgen om de veiligheid van het gebruik van Nailner. Het is pure oplichting en moet verboden worden.

13-04-2013 | Man | 60
Kalknagel(s)
Na gebruik Nailner Kalknagelpen is mijn teennagel stukken erger aangetast dan ervoor. Dure troep die meer schade aanricht dan je lief is. Eigenlijk zou reclame hiervoor verboden moeten worden.

08-11-2012 | Vrouw | 60
Kalknagel(s)
kalknagel van grote en kleine teen gedurende jaar behandeld en de kalknagels zijn grotendeels verdwenen. aanzet van de nagel is weer gezond. er moet nu nog een klein stukje uitgroeien.

25-02-2015 | Man | 61
Kalknagel(s)
Heb bijna dagelijks mijn teennagels met deze stift bewerkt. Merkte weinig verbetering. Kreeg wel steeds meer last van kramp en tintelingen in mijn tenen. Lijkt wel of mijn tenen constant strak staan en weinig worden doorbloed. Heb het idee dat mijn doorbloeding naar mijn tenen hierdoor is gestagneerd. Ben inmiddels gestopt met dit middel omdat ik las dat men zelfs al[lees meer...]s gevolg van gebruik van deze stift een teen moest amputeren.

03-05-2011 | Man | 61
Kalknagel
Na een maand 2 maal per dag gebruik geen zichtbare verbeteringen.

16-07-2023 | Man | 63
Kalknagel(s)
Nu al paar weken bezig werkt totaal niet! alleen maakt het je huid rondom je tenen geheel stuk en pijnlijk ,ziet er nog slechter uit dan bij het begin .niet kopen dit spul.

09-11-2017 | Man | 63
Kalknagel(s)
Na 1maand 2x daags gebruikt te hebben en daarna 1 maand 1x daags gebruikt te hebben. Gestopt omdat nagelriem uitgehard was en van de grote teen de vellen er af vielen. De gehele voet blijft warm en doet zeer. Totaal geen verbetering van de nagel. Een hoop ellende voor zulke dure rommel, belachelijk dat dit verkocht mag worden.

22-01-2022 | Man | 65
Kalknagel(s)
Moet na een week zichtbaar zijn echter heb ik het een jaar gebruikt zonder enige verbetering. Heb contact gehad met de fabrikant en die vertelde mij dat ik beter naar de huisarts kon gaan. Afrader dus zonde van het geld.

25-07-2023 | Man | 67
Kalknagel(s)
Inmiddels al 4 weken tweemaal daags aangebracht. Geen enkel effect. Waardeloos, rommel, ik ga wat anders proberen.

18-08-2015 | Man | 67
Kalknagel(s)
Geen resultaat nagels van mijn voeten worden heel erg zacht en sommige nagels bv van mijn kleine teen is verdwenen de pedicure kan het niet meer frezen

21-04-2016 | Man | 69
Kalknagel(s)
Dikke teennagels worden na een paar weken gebruik op het nagelbed week. Dan denk je: fijn, dan kan ik wat weg schrapen. Maar de nagel lijkt dan los te zijn (aan het uiteinde. Af en toe doen de betreffende tenen pijn.