plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie

Selsun (28 meningen)
Denorex RX (28 meningen)
Dupixent (18 meningen)

15-04-2017 | Vrouw | 55
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
Waardeloos, had 2 in 1 verpakking gekocht en dat is nu op, maar geen tot weinig effect.

27-08-2016 | Vrouw | 48
Kalknagel(s)
Wat een ellende. Na 5 dagen gebruik kwam huid rond de teen los zelfs stukken vlees eronder en er rond kwamen mee los bij het afdrogen van de voeten. Gevolg : pijnlijke tenen. zowel nagels als huid eronder. Zeer onappetijtelijk uitzicht. En dat voor zo'n duur spul. Nu nog meer ellende dan ervoor . VRESELIJK PRODUKT

19-08-2016 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
de huis rond de nagel en se nagelriemen zijn kapot geweten na 1 weel gebruik. Pijnlijk en zeer lelijk er bij.... Zeer slecht product. ... Nooit meer

21-06-2016 | Man | 33
Kalknagel(s)
Heb eerst huis-, tuin- en van der Keuken middeltjes gebruikt, maar dankzij Nailner voor het eerst verlost van mijn nagels.

21-04-2016 | Man | 69
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie
Kalknagel(s)
Dikke teennagels worden na een paar weken gebruik op het nagelbed week. Dan denk je: fijn, dan kan ik wat weg schrapen. Maar de nagel lijkt dan los te zijn (aan het uiteinde. Af en toe doen de betreffende tenen pijn.

02-12-2015 | Vrouw | 71
Kalknagel(s)
Ongeveer 2 weken heb ik de Nailnerstift gebruikt, 2 x per dag, zoals aanbevolen. Resultaat: het nagelbed werd week en de teennagels lieten gedeeltelijk los. Veel pijn hierdoor. De schimmel in de nagels is gebleven.

18-08-2015 | Man | 67
Kalknagel(s)
Geen resultaat nagels van mijn voeten worden heel erg zacht en sommige nagels bv van mijn kleine teen is verdwenen de pedicure kan het niet meer frezen

25-02-2015 | Man | 61
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Heb bijna dagelijks mijn teennagels met deze stift bewerkt. Merkte weinig verbetering. Kreeg wel steeds meer last van kramp en tintelingen in mijn tenen. Lijkt wel of mijn tenen constant strak staan en weinig worden doorbloed. Heb het idee dat mijn doorbloeding naar mijn tenen hierdoor is gestagneerd. Ben inmiddels gestopt met dit middel omdat ik las dat men zelfs al[lees meer...]s gevolg van gebruik van deze stift een teen moest amputeren.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum