Ervaringen met Nailner

Toctino (31 meningen)
Dupixent (31 meningen)
Denorex RX (28 meningen)

03-04-2019 | Vrouw | 7
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (10mg/g)
Kalknagel(s)
Mijn dochter van 7 heeft meerdere kalknagels. Ik heb 9 maanden 2xdaags met Nailner behandeld. Zonder effect, de nagels zijn er nu helemaal afgevallen, en ze is te jong voor de tabletten van de huisarts. Ik overweeg nu laserbehandeling...

27-09-2018 | Vrouw | 24
Kalknagel(s)
Super product. Snap niet dat iedereen klaagt hier, je moet het gewoon maanden volhouden. Na een week werden de dikke nagels week en zag het er al stukken beter uit. De nieuwe nagels groeien nu schoon terug en ik ga voorlopig nog wel door tot alles uitgegroeid is.

13-11-2021 | Vrouw | 27
Kalknagel(s)
Ik gebruik het nu al meer dan een maand (met veel enthousiasme en hoop) want ik heb 30 euro betaald voor twee in 1. Zo juist heb ik het weer gebruikt, alleen zie ik nu dat mijn licht gele nagel donker bruin aan het worden is!!! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik weet niet meer wat ik moet doen…

11-08-2020 | Vrouw | 32
Kalknagel(s)
Slecht product. Na 1 week gebruik laten grote stukken vel en vlees rondom mijn teennagels los. Ik dacht: misschien hoort dit erbij en wordt het snel beter. Na 2 weken dezelfde klachten. De tenen zijn rood en pijnlijk. Na 3 weken idem. Ik besloot ermee te stoppen. Ik zag ook nog geen verbetering aan de geïnfecteerde nagel.

14-08-2021 | Vrouw | 36
Kalknagel(s)
Mijn kalknagel aan grote teen ziet er nu juist veel slechter uit. Ik gebruik het nu 2 maanden. Groeit geen nieuwe nagel meer en zoals het product zegt: met kleurverbeterend effect" is ook niet waar. De nagel is geler dan ooit en brokkeld nu ook nog eens af. Troep dus!!!(NAILNER 2 IN 1)

24-07-2023 | Vrouw | 40
Kalknagel(s)
Werkt zoals aangegeven. Gebruik het nu 10 maanden voor al mijn teennagels (1x per dag; geen dag overgeslagen) en kalknagels zijn zo goed als uitgegroeid. Heb in het begin ook last van bijwerkingen gehad zoals elders omschreven, maar dat kan voorkomen worden door het product alleen op de nagel aan te brengen en de omliggende gebieden goed te vermijden. Erg tevreden!

18-07-2021 | Vrouw | 40
Kalknagel(s)
Product wat niet werkt. (RED. Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd)

17-11-2018 | Vrouw | 40
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie (300/20mg/g)
Kalknagel(s)
Product gekocht vanwege schimmelnagels. Nailner flesje met kwast. Tweemaal daags cfm instructie aangebracht. Na week liet huid rondom los en nagelriemen. Nagel ziet er slechter uit dan daarvoor en licht los. Tevens irriterend, brandend gevoel. Gestopt met gebruik. Zeer nare ervaring.

19-11-2022 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
Na een paar weken begon de huid rond de nagels los te laten. En weer een paar weken later waren de nagelriemen ontstoken. Rood, dik en pijnlijk. Lopen met schoenen aan was pijnlijk. Meteen gestopt met Nailner 2 in 1 natuurlijk. Maar nu, 3 weken later zijn de nagelriemen en de huid op het topje van de behandelde tenen nog steeds rood, dik en pijnlijk. Met het kwastje is het[lees meer...] onmogelijk om de nagels te behandelen zonder de nagelriemen te raken. Daarbij staat in de gebruiksaanwijzing dat je ook de onderkant van de nagel moet meenemen. Daar waar je 'm knipt. Dan moet je de huid sowieso wel raken. Waardeloos advies dus om aanraking met de huid te voorkomen. Dat is absoluut niet mogelijk. Het is ontzettend agressief spul. En ik ga dus niet afwachten of het effectief is tegen kalknagels. Want dan moet je maanden tot een jaar dagelijks blijven smeren. No way!

13-08-2018 | Vrouw | 50
Kalknagel(s)
Gebruik Nailer nu 2 weken en huid rondom tenen zijn aan t vervellen en op sommige plekken zelfs de huid weg. Zie op deze site dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben. Stop gelijk met dit spul want t prik en doet echt pijn bij applicatie omdat de huid is beschadigd.

29-05-2023 | Vrouw | 51
Kalknagel(s)
Na 1 maand netjes 2 keer per dag gebruikt.Teennagel word week,eerst dacht ik nog ,dan werkt het.Maar huid laat los,nagel week en pojnlijke nagelriemen.Nu komt er pus uit.Had ik het maar gelaten zoals het was.Ziet er nu vreselijk uit.Ben etmee gestolt.Pus lijkt me niet normaal.Is dit wel een veilig product?? Zooon etve spojt dat ik er ook nog 30 euro aan heb uitgegeven

15-09-2023 | Man | 52
plantenextracten van Australische Blauwe Cypress, Tea Tree en Lavendel olie
Kalknagel(s)
Met vertrouwen met Nailner begonnen, maar na een week gebruik al geïrriteerde nagelriemen. Na vier weken ontstoken nagelriemen en veel pijn. Toen gestopt met gebruik, maar klachten bleven na twee weken strompelen naar de huisarts die antibiotica voorgeschreven heeft. Nu lijkt de ontsteking over, maar dit product is gevaarlijk!

18-06-2023 | Vrouw | 53

29-08-2023 | Vrouw | 57
Kalknagel(s)
Ik heb Nailner aangeschaft om mijn kalknagels te behandelen. Zorgvuldig aangebracht en de huid rond de nagels vermeden. Als ik iets morste op de huid, haalde ik dat direct weg met een wattenstaafje. Na een week werd mijn nagel mooier (witter) van kleur, maar tegelijkertijd kreeg ik last van rode huid rond mijn nagels. Omdat ik hier al iets over gelezen had van andere gebru[lees meer...]ikers, ben ik na 2 weken gestopt met de behandeling, maar het was al te laat. Nog eens twee weken verder ben ik al twee keer bij de huisarts geweest. De huid rond mijn nagels is opgezwollen, er zit pus onder en de hele boel is verschrikkelijk ontstoken. Nu al een week antibiotica zalf en hormoonzalf, maar het wordt nog niet beter. Absolute afrader dat Nailner!

09-08-2023 | Man | 59
Kalknagel(s)
na precies 4 weken, 2x per dag gebruiken ontstond er pus rond de 2 behandelde grote teennagels. Daarna blaren (ook op niet behandelde tenen), opgezwollen en ontstoken voeten. Via huisarts antibiotica keur en zalf tegen jeuk. Nooit ergens allergisch voor geweest. Als je deze slechte ervaringen ook hebt dien alsjeblieft een klacht in bij https://www.igj.nl/onderwerpen/klach[lees meer...]t-of-vraag-over-zorg-of-jeugdhulpverlening/contact/contactformulier

16-07-2022 | Man | 59
Kalknagel(s)
Geen verbetering merkbaar. Gebruik nu sinds 3 maanden dagelijks en de kalknagels worden allen dikker en geler. De huid rondon de nagels komt los en de nagels laten los. Terug naar Daktarin. Had Nailner gekocht om sneller van de kalnagels af te zijn omdat Daktarin een traag effect heeft. Ben nu bijna van mijn klaknagels af, letterlijk, ze dreigen er gewoon af te vallen ! [lees meer...] Verkocht als geneesmiddel, zou verkocht moeten worden als bijwerking met de prijs van geneesmiddel.