Ervaringen met Soolantra

Dupixent (31 meningen)

13-03-2024 | Man | 28
ivermectine (10mg/g)
Rosacea
Na een antibioticakuur soolantra gebruikt, meerdere keren zelfs. Hele fijne creme, niet zichtbaar, niet voelbaar en eigenlijk zelfs fijner dan crèmes uit de winkel, 10/10. Nooit ook maar iets van een bijwerking ervaren. Rosacea, de puisten en roodheid, helemaal weg (maar moet er wel bij zeggen dat ik ook huidlasers voor de roodheid heb gehad, want daar is de soolantra niet[lees meer...] voor). Als ik een (zoals ik het zelf zie) 'verdachte' cluster van onzuiverheden krijg (dus niet bij een keer een onzuiverheidje) smeer ik weer en trekt het weer weg. Kan met zekerheid zeggen dat ik het onder controle heb, en dat is fijn. Degene die mij niet kent zou niet kunnen zien dat ik het heb.

07-05-2023 | Man | 84
ivermectine (10mg/g)
Ik mis hoe je de creme verwijderd voordat je er weer nieuwe op brengt. Om het aan te brengen voordat je slaapt komt mij vreemd over want dan komt de creme op je kussen. PS mij huid is van nature heel vet. De creme blijft erop liggen dus blijft glimmend. Ik probeer met lauw water de creme eraf te krijgen. Gaat moeizaam/ 4 plekjes blijven over. Arts zegt doorsmeren.

10-10-2020 | Man | 64
Rosacea
Jaren allerlei cremes gebruikt voor rosacea type 2 met de puistjes Steeds meer wordt gedacht dat een huidmijt de oorzaak kan zijn v rosacea of dat deze de zaak verergert. Soolantra doodt deze huidmijt demodex Nu 2 weken verder en het is wonderbaarlijk. Na jaren van uitslag en 3 x per dag smeren met gladskin. binnen 2 weken nu alles weg en een hele rustige huid. Verkr[lees meer...]ijgbaar op recept en na veel zoeken op het internet naar reviews gevonden en een recept gevraagd bij de huisarts. Die had er nooit van gehoord. Dit geeft moed vd toekomst

09-08-2019 | Man | 66
Rosacea
Helpt redelijk maar niet voldoende., er komen nog steeds puistjes maar wel kleiner .Bij het gebruik wordt niet aangegeven hoe je het beste vooraf je huid kunt reinigen voordat je gaat smeren.

25-01-2019 | Man | 27
Rosacea
Ook voor mij werkt Solantra erg goed. Gebruik het nu enige tijd en heb vrijwel geen ontstekingen meer.

23-03-2024 | Vrouw | 40
Rosacea
Fantastisch! Al mijn rosacea is weg dankzij Soolantra! Na ca 2 jaar stoppen soms weer hele lichte ontstekingen. Wederom soolantra gebruikt en mijn huid is weer mooi glad en normaal van kleur. Dit middel is echt mijn redding.

01-11-2023 | Vrouw | 37
ivermectine (5)
Rosacea
Ik heb erg last van rosacea, wat mijn huid erg gevoelig maakte. Vooral in de zomer had ik veel problemen, zoals bultjes, jeuk en een onaangename sensatie op mijn huid. Door de zon kreeg ik ook pigmentvlekken. Mijn dokter heeft me een crème aanbevolen tegen de vervelende puistjes, en die heeft goed geholpen. Nu gebruik ik alleen nog milde reinigingsmelk om mijn huid schoon [lees meer...]te maken. Ik gebruik ook een natuurlijke crème tegen pigmentvlekken biobey en een zonnebrandcrème met SPF 50 van Isdin voor mijn gevoelige huid. Op dit moment heb ik een zeer goede huid.

14-10-2023 | Vrouw | 35
Rosacea
Ongeveer 9 maanden geleden heb ik de diagnose rosacea subtype 2 gekregen. Vooral op mijn wangen en op de kaaklijn rode bultjes. Eerst metrosagel en daarna azelainezuur voorgeschreven gekregen. Hadden nauwelijks effect, veel bijwerkingen en daarbij onhandig dat je er niet mee de zon in mag. Daarna Soolantra gekregen als laatste redmiddel voordat ik aan de antibiotica zou b[lees meer...]eginnen. Wat ben ik blij dat ik dat geprobeerd heb!! Na een week eerst flinke verergering van de klachten, maar had gelezen dat ik door moest zetten. Na ongeveer drie weken begon ik langzaam verbetering te zien en nu na 4 maanden weer een glad huidje! Hier en daar nog wat rode stipjes van waar de bultjes zaten, maar valt erg mee. Ik gebruik het in combinatie met milde reinigingsproducten en Rosalique. Dat laatste is ook echt een wondermiddel. Soolantra wordt niet vergoed, maar dat heb ik er heel graag voor over!!

23-12-2022 | Vrouw | 70
Rosacea
Eerste kuur van soolantra had zeer goed resultaat binnen enkele weken. Na een paar maanden is rosacea in ernstige mate terug. Soolantra doet niets. Geen verbetering. Eerder vurigere ontsteking.

19-04-2022 | Vrouw | 62
Rosacea
Vanuit het niets had ik ineens een rode vlinderachtige huiduitslag en brandende wangen. In de zon werd het helemaal erg. Getest op Lupus maar toch Rosacea. Gebruik dit nu twee weken ‘s avonds en mijn wangen gloeien niet meer. Ook zijn de rode vlekken minder geworden. De eerste 3/4 dagen voelde het wat branderig aan na opbrengen maar nu geen last meer. Ik heb er vertrouwen [lees meer...]in. Overdag kan ik met SF 30 gewoon in de zon.

31-01-2022 | Vrouw | 39
Rosacea
Al heel lang - misschien wel 10 jaar- heb ik last van rosacea. Van alles geprobeerd, maar niets hielp, zeker niet op lange termijn. Via internet op soolantra gestuit en door de huisarts voorgeschreven gekregen. De eerste weken waren wel erg, flinke verergering, dusdanig dat ik overwoog om te stoppen. Maar ik had gelezen dat dit vaak voorkomt, dus heb doorgezet. Na een [lees meer...]aantal weken flinke verbetering en later was alle roodheid, pukkeltjes etc zo goed als weg. Nu alweer maanden een gladde huid, heel af en toe een pukkeltje, maar niets vergeleken bij eerst. Ik gebruik het nu nog om de dag, een klein beetje. Volgens de huisarts mag ik het blijven. gebruiken. Ik ben zeer tevreden, geen gedoe meer met camoufleren etc.

03-11-2021 | Vrouw | 60
Rosacea
Crème werkt snel Ontsteking werden binnen een week minder Na 4 weken nog roodheid maar echt enorme verbetering.

01-10-2021 | Vrouw | 49
Rosacea
Bij mij is 10 jaar geleden Rosacea geconstateerd. Ik heb al van alles geprobeerd. Medicatie en zalf voorgeschreven door de dermatoloog. Slikken van ontstekingsremmende en huidzuiverende voedingssuplementen. Niets hielp afdoende. Totdat ik door de huisarts Soolantra voorgeschreven kreeg. Het duurde wel een aantal weken voordat ik verbetering zag. Ik heb vervolgens, terwijl [lees meer...]ik de zalf bleef smeren, bij de huidtherapeut 4 behandelingen met een chemische peeling laten doen. Ze hebben er 1 speciaal voor rosacea. Sindsdien is mijn huid weer mooi glad. Ik blijf de zalf voorlopig smeren. Elke ochtend een heel dun laagje. M'n wangen zijn nog wel een beetje rood. Maar dst is met een dun laagje make-up wel wrg te werken. Ik wil binnenkort proberen of een behandeling met IPL deze rode gloed te verminderen is. Wat mij betreft is deze crème het wondermiddel tegen Rosacea met ondersteuning van chemische peelings bij de huidtherapeut.

11-07-2021 | Vrouw | 38

19-06-2021 | Vrouw | 51
Rosacea
Ik gebruik soolantra nu anderhalve maand en de eerste week werd het blozen erger en nu treedt ook het blozen niet meer op. Ik heb helemaal geen puistjes meer en maak mijn huid schoon zonder water. Dat werkt goed. Ook gebruik ik een crème zonder parfum omdat mijn huid van nature droog is. Ik ben erg tevreden met de creme. Met vriendelijke groet, Angelique

01-06-2021 | Vrouw | 36
Rosacea
Ik hoop dat de schrijfster van dit verhaal dit bericht leest. Ik ben zelf nu sinds een paar wkn gediagnostiseerd met rosacea. Na lang zoeken, heeft het een naam. Ik ben momenteel bezig met een doxykuur en solantra En nu momenteel is het heel erg. Zelfs met vellen die er droog over hangen... is dit normaal? Misschien kan ik nog iets leren in deze.