Ervaringen met Sorion crème

12-02-2023 | Vrouw | 30
Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera (60mg/g)
Psoriasis
7 jaar geleden kwam ik erachter dat de vreselijke rode schilverige plekken in mijn gezicht psoriasis was. Nergens anders had ik het. Na mijn eerste zwangerschal verdween dit en heb ik het niet meer zo erg gehad. Tot van de week. Een week lang heb ik met vreselijke pijnlijke plekken gelopen. Ik wilde nog niet denken aan hormoonzalven of andere medicatie dus ging ik op zoek.[lees meer...] Ik kwam op sorion creme uit. Zag lovende reacties dus dacht, die moet ik proberen. En tot mijn verbazing waren zowat alle plekken in mijn gezicht verdwenen na een dag!

05-05-2022 | Vrouw | 72
Psoriasis
ik gebruik al jarenlang Sorion crème op advies van mijn dermatoloog. Helaas niet op recept verkrijgbaar. Op een paar plekken op mijn been en lichaam na, zijn alle opkomende psorias-plekjes goed te onderhouden of ze verdwijnen met het smeren met de crème. Waarom het ene plekje na een paar dagen smeren verdwijnt en het andere blijft (het wordt in ieder geval niet groter) is[lees meer...] me niet duidelijk. Bij STERKTE heb ik 60 mg ingevuld (er moest iets ingevuld worden, dat is de inhoud van de kleinere tube)

01-01-2022 | Vrouw | 59
Psoriasis
Ik heb ernstige psoriasis aan hand, hormonale zalven hielpen niet, lichttherapie verminderde tijdelijk de psoriasis, uiteindelijk was advies dermatoloog medicijnen. Deze hielpen wel, maar bijwerkingen waren afschuwelijk, van erge haaruitval, tot ernstige vermoeidheid, kon bijna niets meer qua energie. Terwijl ik normaal veel sport en veel energie hebt. Bij stop medicatie[lees meer...], was de psoriasis direct weer in erge vorm terug. Op internet de sorion zalf gezien, en besteld. Het is echt ongelooflijk, in 2 maanden tijd, is de psoriasis voor 80 %weg, ook de bijbehorende jeuk, pijn en kloven. Kan mijn hand weer gebruiken zonder alle last. Dus ik ga ermee door, gebruik heel af en toe nog hormoonzalf, demovate erbij, als er op 1 plek de psoriasis opleeft, vooral op 1 vinger nog, ook dit wordt minder. Heb ook de sorion capsules erbij besteld, neem er 1 per dag in. Ben er heel blij mee na zeker 5 jaar tobben. Helaas wordt het niet vergoed bij zorgverzekeraar, ook al ben ik verzekerd voor alternatieve zorg, en medicatie.

21-10-2020 | Vrouw | 61
Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera (50mg/g)
Psoriasis
Alle lof voor Sorion. Ik heb al 18 jaar onder mijn voeten Psoriasis en dat soms tot bloedens toe. Alles geprobeerd, 2x lichttherapie, dure hormoonzalven. Die laatsten werkten heel goed maar allemaal tijdelijk. Sorion is een crème op natuurlijke basis en werkt perfect. Ik heb hele 'schone' voeten nu. Ik ben als een kind zo blij!

16-02-2020 | Vrouw | 30
Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera (100/200mg/g)
Psoriasis
Had (!) heel ernstige psoriasis. Zat over mijn hele lijf en moest overstappen op pillen omdat het met alle zalven via dermatoloog niet weg te krijgen was. Had net lichttherapie gehad maar na 30 keer behandeling was de psoriasis al weer na 2 weken terug. Ten einde raad toch een tubetje besteld. Na 2 dagen was de 'testplek' bijna weg en na 4 dagen helemaal weg. Kon het nie[lees meer...]t geloven. Grote tube besteld en alles ingesmeerd. Na 1 week alles zo goed als verdwenen. Je ziet er gewoon helemaal niets meer van. Ik vind het super bijzonder aangezien dit een middel is wat niet slecht voor je is, geen hormoonzalf, slechts natuurlijk producten. Geen idee waarom ik dit product nooit eerder tegengekomen ben. Kan het nog steeds bijna niet geloven dat dit de oplossing is. Hoe fijn!

14-01-2020 | Vrouw | 55
Eczeem
om mee te beginnen werkt voor mij geen meter gezond leven dat ben ik wel ben een danser en trainster beetje onzin over gezond leven stijl ieder lichaam is anders kan mij niet voor stellen dat het voor alle mensen helpt ook daarbij vindt de prijs aan de dure kant

21-12-2019 | Vrouw | 49
Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera (80mg/g)
Psoriasis
Hoi ik sinds pas psoriasis en ben 49 jaar ik ga nog wel voor een second opinio maar voor nu is dit de diagnose , ik heb t op me voeten allemaal bultjes en vuurrood het eelt onder me voet is dik geworden maar brokkelt af aan de zijkanten. Ik ben nu 2 weken verder en kan geen schoenen meer aan echt vreselijk. Ik voel me ook heel neerslachtig en aan de andere kant denk kom o[lees meer...]p je gaat niet dood. Maar op je voeten moet je lopen zo een lastige plek, ik heb sorion zalf nu binnen en ben er net 2 dagen mee bezig want de hormoonzalf hielp niet. Dus even afwachten wat t gaat doen, sijn er meer mensen die het op hun voeten hebben en wat zijn jullie positieve ervaringen graag!!

30-10-2019 | Vrouw | 69
Azadirachta/Curcuma Longa/Rubia Cardifolia/Wrightia Tinctoria extract/Cocos Nucifera (18mg/g)
Na 3 dagen gebruik huid volkomen hersteld

23-05-2019 | Man | 48
Psoriasis
Ben nu 2 weken met de crème bezig en het resultaat mag er wezen het gaat met sprongen vooruit😁. Heb mijn levenstijl wel aangepast met gezondere voeding dat houd in veel water drinken, groenten, fruit en veel bewegen. Vermijd suikers, drank, frituur etc. Ter ondersteuning gebruik ik om in te nemen kurkuma, visolie tabletten en vitamine D.

20-02-2019 | Man | 52
Psoriasis
Van alles geprobeerd via dermatoloog: cremes en lotions en lichttherapie. Lichttherapie hielp wel, maar erg intensief en je kans op huidkanker neemt toe. Deze simpele kruidencreme werkt geweldig. In vier weken is mijn huid volledig hersteld (na 30 jaar tobben!!!).