categorie

Huid - virale infectie

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Huid - virale infectie

14-08-2019

Genitale wratten

Nadat ik enkele bobbeltjes heb ontdekt bij m’n vagina verspreidde de bobbeltjes in een korte naar meerdere bobbeltjes. Het zag er niet uit en het waren er hartstikke veel. Al snel kwam ik uit na wat zoekwerk op het internet dat ik genitale wratten had. Ik heb contact opgenomen met de huisarts en zij heeft bevestigd dat het inderdaad genitale wratten zijn. Ik heb dit middel[lees meer...] gekregen die ik 2x op een dag 3 dagen achterelkaar moest gebruiken gedurende 5 weken. Na de 1e dag had ik al een brandende gevoel en deed het pijn. Na de 2e dag was mijn hele vagina rood en brandde het maar ik ben verder gegaan. Na de 3e dag merkte ik al dat de wratten kleiner werden en na dag 4/5 (rustdagen) waren de wratten al helemaal verdwenen. Het is inmiddels dag 6 en de schaafwondjes die ik had zijn weg. Het huid is van donkerrood naar lichtroze gegaan dus dat herstelt ook. Het brand en het doe pijn, maar hij doet wat ‘ie moet doen. Het is zeer effectief en ik heb het geluk gehad dat ik snel resultaat merkte. Ik ga nog wel contact opnemen met de huisarts omdat ik dus niet weet of ik verder moet met de behandeling, want alle wratten zijn al verdwenen na de 1e week.
30-07-2019

Condyline (podofyllotoxine)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening)

I.v.m. genitale wratten de Condyline voorgeschreven gekregen. De drie dagen waarop het goedje moest worden aangebracht waren vrijwel probleemloos. Leek niks aan de hand. De eerste rustdag werd echter al een stuk minder aangenaam, het spul deed duidelijk zijn werk. Aangezien het me ook fris leek om de boel een beetje schoon te houden, deed ik op rustdag twee een poging om d[lees meer...]e boel onder de douche voorzichtig nat te maken. Het terugtrekken van de voorhuid was helaas een regelrechte ramp. Intense pijn (alsof je jodium in een open wond laat druppelen, maar dan x10). Dat heb ik dus maar gelaten voor wat het was. Ook nadat alles weer was opgedroogd en ik weer kleren aan had, was lopen uiterst pijnlijk. Het prikt als een malle. Nu op de laatste rustdag, moest ik van mezelf onder de douche de boel volledig blootleggen. Ik was tenslotte ook best benieuwd hoe het eruit zag en of het z'n werk deed. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld. Extreem gevoelig en zeer pijnlijk. Er was gelukkig ook goed nieuws. De wratjes leken grotendeels al verdwenen. Daar stond ik ook niet van te kijken, want het tast de boel dusdanig aan, dan zelfs het gezonde omliggende slijmvlies wordt aangetast, met enkele open plekken tot gevolg. Ik heb me daarbij netjes gehouden aan de voorschriften. Goed laten drogen na aanbrengen en niet onnodig aanstippen van de omliggende delen. Toch heeft het medicijn ook andere delen aangetast, waardoor ik nu voor m'n gevoel nog verder van huis ben dan voorheen. Ik schrijf nooit dergelijke ervaringen over wat voor onderwerpen dan ook, maar ik wil dit m'n ergste vijand niet eens aandoen. Hele dikke tip (neem die echt ter harte, want ik heb het met mijn eigenwijze karakter niet gedaan): smeer goed vaseline of zinkzalf op de gezonde delen van het slijmvlies. Hopelijk wordt dit dan minimaal aangetast. Ik smeer het er nu alsnog op, maar dat is meer op de boel soepel te houden, zodat de pijn hopelijk wat vermindert. Zo de huisarts maar eens bellen, die was net in gesprek, kijken wat die er allemaal van vindt...
23-07-2019

Genitale wratten

Na 3 dagen aanstippen en 3 dagen rust zijn de meeste weg of zit er een korstje op. Na de rustdagen sloegen ze wit uit. Tip; breng vaseline aan op de gezonde huid en stip de wratjes aan met een eigen wattenstaafje. Deze maakt de wratjes wat beter nat. Zolang het maar niet eraf loopt en op je goede huid komt. Vervolgens 20 min laten drogen. Mijn bijwerkingen waren minimaa[lees meer...]l. Het branderige gevoel kwam overeen met een schaafwondje op mijn arm. Heel goed te doen en sporten etc ging allemaal nog.
22-07-2019

Genitale wratten

Zelf ook vrij roekeloos te werk gegaan omdat ik gewoon zsm wilde weten of het medicijn aan zou slaan. Twee weken gejankt maar het helpt wel! Ik kan iedereen aanraden het te relativeren want het komt echt goed, die weken dat je je ongelukkig voelt krijg je helaas niet meer terug. Na 2 weken zag ik resultaat en was bijna alles weg. Mega veel pijn gehad maar het is het zeker [lees meer...]waard, hou vol!
15-07-2019

Wartec (podofyllotoxine)
Genitale wratten

Was mij opgevallen dat ik bultjes rond de ingang van mijn vagina had zitten. Naar de huisarts gegaan en die bevestigde dat het genitale wratten waren. HA heeft mij Wartec voorgeschreven. Ik moest 2x per dag het aanbrengen op de wratjes, en dit 3 dagen lang. Op de 4e dag merkte ik dat meer dan de helft verdwenen was, er zitten er echt nog maar een paar. Ik ben tot nu toe he[lees meer...]el positief over deze crème, ik ga het nog een keer gebruiken en hopen dat alles dan verdwijnt. Ik had tijdens de behandeling soms een ongemakkelijk gevoel, een beetje brandend. Maar dat betekende dus dat het zou gaan werken
14-07-2019

Aldara (imiquimod)

Gezien alle bijwerken nog steeds in afwachting of dit het is heb al slecht afweer systeem hopend op goed bericht aan het eind van dit proces wat ik nog verder nog moet doorlopen
09-07-2019

Aldara (imiquimod)

Ik had erge jeuk aan mijn rechter schaamlip bleek dat ik door bevolkingsonderzoek dat het kanker kon worden . Daarom gebruik ik Aldara creme nu al 6 weken ong . IK moet het nu drie keer in de week gebruiken maar als ik erg last hebt twee keer. Maar soms jeukt het te erg ,en de andere keer erg schrijnen en soms ook pijn met plassen Wie heeft er ervaring mee ik moet het [lees meer...]14 weken nog gebruiken maar word ook schraal
03-07-2019

Genitale wratten

Werkte goed, na 3 dagen aanstippen en 2 dagen niks was de wrat al verdwenen. Plekje was wel gevoelig. Voorzichtig aanstippen.
29-06-2019

Genitale wratten

Vorige week begonnen met condyline, ik vond het dood eng om het aan te stippen omdat ik alle reviews hier had gelezen en las over brandwonden; blaren etc Ik begin vandaag met de 2de week en ik heb tot nu toe nergens tot weinig last van gehad. Laat je niet opschrikken door wat hier allemaal staat. Beetje branderig gevoel op sommige plekken maar geen wondjes gehad. Lee[lees meer...]s de gebruiksaanwijzing gewoon goed door en volg het op, smeer je gezonde huid in met die vaseline ( wattenstaafje ervoor gebruiken) en stip dan aan het begin met de bijgeleverde stokjes aan, en geef het een goede droogtijd, ik het 15 a 30 min laten drogen. De laatste dag van de 3 dagen heb ik het met een wattenstaafje gedaan maar toen brandde het wel om sommige wratjes maar dat komt omdat er dan meer vloeistof op komt. In de 4 dagen rust kregen sommige een zwart kopje en van de 6 wratjes heb ik er nog maar een paar over. Gebruik het zorgvuldig, smeer niet de hele wrat in, gebruik het bijgeleverde stokje eerst, en zorg dat je huid niet tegen elkaar aan komt na het aanbrengen.
05-06-2019

Wratten

het is een zeer precies werkje om de wrat aan te stippen, maar ziet meteen resultaat, een keer eerder bij de h. a. geweest voor aanstippen met stikstof dit deed net zo'n pijn., na +/- 5 minuten voelt het weer normaal en verkleurd de wrat, zoals beschreven staat in de bijsluiter heel nauwkeurig gebruiken en als het een moeilijke plek is rondom insmeren met vaseline en ieman[lees meer...]d laten helpen, volg dit op want het is een agressief middel
27-05-2019

Genitale wratten

Naast alle nare berichten hier ook een bericht dat het allemaal mee valt. 3 dagen aanstippen en dan rustig wachten. Huid werd iets rood om de wratjes heen maar stelde weinig voor.
27-05-2019

Genitale wratten

Van mn gynaecoloog aldara crème voorgeschreven gekregen nadat er inwendig en aan de binnenkant van de binnenste schaamlippen genitale wratten waren geconstateerd. Om de dag smeren, (inwendig mbv tampon, die smeer je vol en breng je in) hou je de hele nacht in. Wat ik deed; voor en na behandeling douchen, ondergoed 60 graden wassen, slapen zonder onderbroek maar wel op een [lees meer...]handdoek, handdoeken 60 graden wassen, en door goed consequent smeren (evt met spiegel) waren bij mij de wratjes zo goed als weg. Had nog 3 kleine plekjes uitwendig dus nog 4 weken doorgesmeerd en alles was verdwenen. Scheren maakt je huid kwetsbaar dus doe dat niet tijdens de behandeling. Je kunt jezelf daardoor op andere plekken besmetten.
23-05-2019

Genitale wratten

Ik heb maar 1 wrat. Maar als ik het erop doe brandt het totaal niet. Ik gebruik die kleine watten staafjes. Dienin het doosje zatten. Doe ik iets verkeerd
20-05-2019

Prevner (zinkoxide / titaandioxide / zinksulfaat)
Koortslip

Bij eerste tekenen van koortslip de crème aangebracht. In de meeste gevallen kon ik een uitbraak voorkomen. Soms was ik toch te laat, maar kon ik erger / uitbreiding van de plek beperken door de crème op te brengen. Gebruik bij reeds aanwezige koorstlipblaasjes (bij mij altijd om mijn kin), versnelde de genezing en voorkwam verdere uitbreiding van de blaasjes. Werkt voor[lees meer...] mij dus goed.
09-05-2019

Genitale wratten

Ik heb al een half jaar genitale wratten. Toen ik voor het eerst hiervoor naar de huisarts ging kreeg ik Wartec om op de wratten te smeren. Afgelopen 6 maanden werkte het wel, maar dit keer gaan de wratten gewoon niet weg. Ik ben naar de huisarts geweest en kreeg Condyline 0,5% (podophyllotoxine 5 mg per ml). 2 keer per dag aanbregen, 3 dagen per week, max. 5 weken lang. D[lees meer...]e eerste dag merkte ik niks helemaal niks. Geen verschil, geen pijn. De tweede dag deed het zo veel pijn. Het brandde heel erg, maar toch geen verschil qua uiterlijk. Het is mijn derde dag vandaag, laatste dag van de week en het brandde veel erger dan gister. Ik wist niet eens dat het mogelijk was. Vanochtend voordat ik naar stage ging snel, maar zorgvuldig aangestipt. Ik had zoveel pijn dat het lastig was om me verder klaar te maken. Ik bleef maar schelden. Het ziet er ook niet uit. Er zijn nog dezelfde hoeveelheid wratten, maar ze zijn erg groot geworden. Daarnaast zijn ze ook wit-grijs en hard. En nu doen ze ook pijnlijk, niet alleen bij het aanstippen meer. Maar ik heb gehoord dat dit betekend dat de wratten na een tijdje gaan weg vellen, wat een goede teken is. Nauw, ik hoop dat ze zo snel mogelijk weg gaan. Ookal weet ik dat ik de virus voor een tijdje heb, en heb het ook geaccepteerd; elke keer wanneer de wratten terugkomen en ik kijk in de spiegel ernaar moet ik huilen. M'n vagina ziet er dan niet meer aantrekkelijk uit. De wratten komen ook altijd precies bij de vaginale opening. Maar ja, er bestaat (nog) geen geneesmiddel voor deze virus
24-04-2019

Genitale wratten

Bij de huisarts terecht gekomen omdat er enkele bultjes ontstonden bij de anus. Nadat de huisarts gekeken had was de conclusie genitale wratten. Door de hoeveelheid en de grootte van de wratten werd er ook een afspraak gemaakt bij de dermatoloog en liet de huisarts voorzicht doorschemeren dat ze misschien wel operatief verwijderd moeten worden. De huisarts schreef gelijk C[lees meer...]ondyline voor en diezelfde dag mee begonnen. De eerste 2 dagen merkte ik niks. Bij dag 3 werd de pijn al meer en begonnen de eerste wratten ook wit te worden. Tijdens de rustperiode werd de pijn steeds erger en begonnen de wratten nu volledig wit uit te slaan en kwam er ook bloed en vocht uit (Tip: Leg een inlegkruisje in je onderbroek. is wennen, maar helpt wel). Na de eerste rustperiode waren de wratten iets kleiner geworden, maar niet veel. Tijdens de tweede dag van de tweede keer behandelen waren de wratten plots voor de helft al kleiner geworden. Deze behandeling ging wel met meer pijn en meer zweertjes. Nu ik begin met met derde behandelingsweek merk ik dat er alleen nog een paar kleine bultjes zitten. Die operatie is bijna zeker niet nodig. Het is een agressief middel, maar als je het voorzichtig gebruikt is het te doen.
28-03-2019

Condyloma

Beste, ik ben een man 36 jaar en had drie kleine genitale wratten. procedure: week 1: toedining van een zuur - na een week geen reactie week 2: start Aldara creme, dit tot 10 weken. enkel in laatste twee weken lichte verandering dat de wrat minder oppervlak kreeg, maar nog steeds aanwezig. bijwerkingen starten in week 6: brandwonden op balzak... begon met lichte roodhe[lees meer...]id en ging al snel over tot schuurwond en brandwond. week 10: terug naar specialist, meteen moeten stoppen. Nu heeft de specialist de wratten bevroren. zou in 90% van de gevallen de wratten doen verdwijnen. Zeer vermoeiend allemaal. Khad misschien beter voor het laatste gekozen. bij de ene werk Aldara, bij de ander niet...
21-03-2019

Genitale wratten

Laat je niet bang maken door de mensen op deze pagina!! Als je onbenullig je hele vagina vol gaat smeren krijg je inderdaad overal blaren, maar als je het aanbrengt volgens de aanwijzingen dan verdwijnen de wratjes snel. Tenminste, dat is mijn ervaring. Op de laatste dag smeren voelde ik waar de wratjes zaten, niet echt pijn maar eerder lichte irritatie. Ik kon nog lopen, [lees meer...]fietsen en zitten. Na 1x vier dagen smeren waren ze weg. Geef het een kans... EN LEES DE BIJSLUITER!
17-12-2018

Waterwratten

Ik las op internet dat dit ook gebruikt kon worden bij waterwrats Ik heb dit middel in kleine hoeveelheid opgesmeerd in de knieholte van mijn zoontje Gelijk Brande het heeel erg, waardoor hij bukte eb dus de gel oo de gezonde huid kwam. Ik heb dit direct afgewassen met koud water en zeep Er ontstond direct een witte plek op de huis wat smiddags blauw werd en nu helemaa[lees meer...]l rood/bruin is van een brandwond. Er staat dat je gezonde huid moet insmeren met vaseline, dit had ik achteraf beter moeten doen. Maar had dit niet zien aankomen Morgen hiermee naar de huisarts. Dus zeker niet aan te raden
28-10-2018

Genitale wratten

Mijn eerste aanstipweek was de ergste week uit mijn leven. Ik ben vrij roekeloos te werk gegaan en heb alles met agressie ingesmeerd in de hoop dat het z.s.m. Weg zou gaan. Meteen bij mijn eerste rustdag kon ik niet meer lopen, zitten, staan, plassen, douchen of wassen. Alles lag open en ik droeg elke dag dik maandverband omdat alles aan het zweren was. Ik heb 4 dagen lang[lees meer...] overgegeven en gehuild en kon niks meer doen. Deze aanpak raad ik dus absoluut niemand aan. Wel heb ik het zodanig agressief aangepakt dat 70% van de wratjes weg waren (ik had er 40+). De tweede week heb ik het wellicht iets te voorzichtig aangepakt, maar dit kan ik dus wel iedereen aanraden: ik was het 2 keer per dag met unicura antibacterieel (ik stop na behandeling), goed laten drogen, alle gebieden rondom de wratjes insmeren met sudocreme, dan heel voorzichtig aanstippen en daarna een half uur compleet laten drogen. En dit dan bij elk aanstipmoment. Op de rustdagen was ik het nog steeds met unicura, zo’n blok, smeer ik het in met sudocreme en vervang vaak mijn ondergoed. Ik heb geen enkele ongemakkelijkheid gehad en ik kan me bijna niet meer herinneren hoe het de eerste week voelde, echter zie ik op dit moment weinig vooruitgang. Ik ben nu in mijn derde week en ik ben iets secuurder aan het aanbrengen, als in harder aanstippelen en op meer plekken, maar smeer het nog beter in met crème. Mocht je dus huiverig zijn hiervoor, doe dan vooral hoe ik het doe want het scheelt veel wonden en tranen. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat aflopen.
19-10-2018

Actinische keratose

Ik weet nog niet wat het uiteindelijk resultaat is maar in overleg met de specialist ben ik gestopt. Wat kan men in een korte tijd ongelofelijk ziek worden en niet meer toonbaar zijn Omdat mijn lijf er zo heftig op reageerde meende de specialist dat ik direct moest stoppen.
06-10-2018

Huidkanker

Ter voorbereiding op grote operatie drie maanden gebruikt om laesie kleiner te maken. Ontzettend pijnlijk in gebruik in de schaamstreek. Toiletbezoek na gebruik was gruwelijk. Verder griepverschijnselen en beven. Wel effectief, daarom kunnen volhouden.
27-09-2018

Genitale wratten

Dit is nu de tweede keer dat ik dit medicijn probeer. De eerste keer mocht ik van mijn huisarts niet langer dan 6 weken aanstippen. Toen ik toendertijd klaar was met mijn kuur bleef er 1 klein wratje over; die volgens de arts vanzelf weg zou gaan. Ik had de eerste keer maar een aantal wratjes, vrij overzichtelijk, nog steeds erg ongemakkelijk. Na een tijd kwamen ze INE[lees meer...]ENS terug. En ditmaal; 10x zoveel. En ik heb het idee dat het telkens door bleef gaan en er steeds maar nieuwe bijkwamen. Dus een nieuwe huisarts verder; ben ik weer opnieuw begonnen met dit vreselijke middel. Ik zou dit mijn ergste vijand niet aandoen. De vorige keer was het niet "Heel" erg, maar nog steeds zwaar kut. Maar ditmaal.... Ik zit in mijn derde week van max. 8 weken. En ik ga KAPOT. Ik ben net een opa die slecht ter been is. Ik kan niet normaal meer lopen, zitten, liggen of slapen van de constante, vervelende, irritante pijn! Elke seconde van elke dag heb ik steken en staat alles in brand! De grootschaaligheid van de pijn wordt gekenmerkt door zijn frequentie. Alles is aan het zweren; alles is kapot, alles is pijnlijk en alle huid is weggegbrand...BEHALVE DE WRATTEN. Ik wens de gebruikers (mijn lotgenoten) van dit middel onwijs veel sterkte en succes. Het breken van mijn neus, knie, arm en mijn hersenschudding, longontsteking en niersteen BIJ ELKAAR was NIKS vergeleken bij dit achterlijke middel. Ik word gek... Een SOA die je kunt krijgen ookal heb je veilige sex...moet ik net hebben....
17-09-2018

Genitale wratten

Geweldig middel! Met wattenstaafje om de dag heel dun op de wratjes inwrijven. Ik had er behoorlijk wat en ze verdwijnen als sneeuw voor de zon binnen twee weken. Geen enge wonden of bijwerkingen. Gebruik het middel zoals het recept zegt om de dag: de dag dat je niets gebruikt is je huid ook met het aanvallen van de wratjes bezig. In de kantlijn: Ik begrijp niet waaro[lees meer...]m artsen het slopende condolyne nog voorschrijven. Aldara is 1. effectiever, 2. de kans op terugkomst wratjes is vele malen kleiner en 3. Aldara sloopt je huid niet!
31-08-2018

Wratten

Gebruik het nu een kleine week. Keurig zoals gemeld alleen op de juiste plek. Wrat krijgt wit laagje, maar er gebeurd verder weinig. Wratje zit onder aan mijn wijsvinger boven mijn handpalm.
30-08-2018

Huidkanker

Plek BCC (doorsnee net iets kleiner dan 1 cm) op mijn kuit behandeld. Geen enkele bijwerking. Plekje na 6 weken smeren, 6 weken rust, goed genezen.
16-08-2018

Duofilm (salicylzuur/ melkzuur)
Wratten

Al 3,5 jaar had ik een wrat op mn vinger vlak naast mn nagel. Ook had ik er een onder mn voet die er nog veel langer zat. Ik heb hiervoor alle middeltjes van de drogist geprobeerd en ook meer dan een half jaar bij de huisarts gelopen om ze elke 2 weken te laten aanstippen met stikstof. Deze behandeling was ontzettend pijnlijk, vooral doordat de wrat op mn vinger bij de nag[lees meer...]el zat. Hier was ik dus echt klaar mee en vond op internet goede recencies over duofilm. Het middel belooft niet direct resultaat, maar als je blijft doorzetten en het middel elke dag 's avonds blijft aanbrengen voor ongeveer 6-12 weken verdwijnen de wratten. Zelf was ik erg sceptisch door eerdere ervaringen met andere behandelingen en was ik bang dat ik voor altijd met die wratten zou blijven lopen. Maar het tegendeel is bewezen! Elke avond duofilm op mijn hardnekkige wratten heeft er toch voor gezorgd dat ik nu al een paar weken met gezonde en schone huid rondloop. Hier ben ik zo blij mee! Tip: blijf doorzetten, ookal lijkt het de eerste weken nog niet te helpen. Breng het 's avonds aan zodat het lang de tijd heeft om in te werken en doe er desnoods 2 lagen overheen. In het begin voelt het middel wat branderig aan maar dit verdwijnt na een paar keer gebruiken. De huid gaat schilferen en soms vallen er hele stukjes wrat af. Blijf doorzetten totdat de laatste zwarte puntjes in de huid weg zijn.
07-08-2018

Wratten

Als je de bijsluiter goed volgt is het een fluitje van een cent. Zowel voor wratjes als likdoorns erg prettig in het gebruik. Geen enkel ander middel is voor ons zo effectief gebleken als dit. Het mag niet op de gezonde huid komen, dit staat duidelijk in de bijsluiter. Dus zorg dat dit niet gebeurt. Zo wel geen ramp maar je voelt het wel.
14-07-2018

Wratten

Dit werkt geweldig het iss al weg en niks ging op de huid! Want je moet om de wrat huid beschermmiddel doen!
24-06-2018

Genitale wratten

Ik kwam erachter dat ik last had van wratjes op mijn binnenste schaamlip. Naar de dokter gegaan.. en wat bleek.. Jup.. een soa, HPV. Ik kreeg het aanstipmiddeltje en moest 2x daags, gedurende 3 dagen per week de wratjes aanstippen. Ik ben gelijk dezelfde dag nog begonnen. Indien lenigheid ontbreekt was het lastig aanbrengen. Het is de bedoeling dat je het alleen op het wra[lees meer...]tje aanbrengt omdat je de huid eromheen anders ‘wegbrand’. Dat gebeurde dus ook.. ik kreeg veel wonden en blaren, welke leken op brand en schaafwonden.. erg pijnlijk.. zo pijnlijk dat ik er op dag 2 aan dacht om te stoppen. Uiteindelijk de 3e dag toch maar afgemaakt, waarna de wratjes weg bleken (na 3 dagen, super fijn!!) ik heb de dagen erop dagelijks gespoeld met lauw water, wat ook pijnlijk was vanwege de ontsteking die ontstaan was in de open wondjes. Het spoelen was gevoelig, maar hielp wel. Daarna heb ik het ingesmeerd met vaseline om het genezingsproces te bevorderen en de wondjes ‘dicht te metselen’ als bescherming tegen bacteriën. Nu, 3 dagen later zijn bijna alle wondjes dicht en heb ik geen pijn meer. Kortom: super middel, doet wat het moet doen.. werkt super snel.. maar wel een pijnlijke ervaring Denk vooral in het begin niet om er extra op te doen, omdat je niks merkt. Daar krijg je spijt van. Je voelt effect en pijn op dag 2. Je huid slaat wit uit door dit middel.. naar gezicht maar dat hoort erbij.. dit verdwijnt met vaseline < tip. Succes voor iedereen die het gaat gebruiken. Het is even heel naar en pijnlijk.. maar het helpt!

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (4743)
Anticonceptie - overig (3492)
Cholesterol (2742)
Depressie - antidepressiva overig (2550)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2174)
Pijn - morfine-achtigen (2078)
Pijn (1881)
Verslavingsziekten (1786)
ADHD - psychostimulantia (1764)
Bloeddruk - betablokkers (1571)
Maagzuur - protonpompremmers (1490)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1425)
Anticonceptie - eenfase (1299)
Angststoornissen (1094)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1050)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1045)
Depressie - antidepressiva TCA (978)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (912)