categorie

Huid - virale infectie

Vergelijk de ervaringen met medicijnen in de categorie

De laatste ervaringen in de categorie: Huid - virale infectie

03-08-2020 | Man | 39
Genitale wratten
Dit is echt een wonder middel. Bij mij waren ze gelukkig nog van die kleine bultjes. Na drie dagen aanstippen zijn ze gelukkig wel weg. Helaas komen ze naar een paar weken op andere plekken weer terug. Ja, bij de rust dag merk ik wel dat mijn huis brand. Maar dat is hooguit maar 2-3 dagen. Stip echt op de plekken waar nodig is. Niet smeren! Heb geduld in de rust dagen zi[lees meer...]e ik heel duidelijk dat ze langzaam verdwijnen. Suc6 iedereen.

Formule W Wratten

22-06-2020 | Man | 15
salicylzuur
Wratten
Fijn spul

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

23-05-2020 | Man | 26
Genitale wratten
Vorige week dit meegekregen van de huisarts omdat de wratjes die ik had te klein waren om weg te halen. Na het drie dagen twee keer per dag aangebracht te hebben met de bijgeleverde wattenstaafjes zijn inmiddels 5 van de 6 wratjes bijna helemaal verdwenenen! Zoals iedereen al aangeeft ben voorzichtig want het is wel heftig spul. Ik heb geen vaseline gesmeerd en de huid ron[lees meer...]dom de wratjes is nu een klein beetje geïrriteerd en geeft een klein beetje een branderig gevoel maar daar merk ik bijna niks van. Ik heb ook rustig aan gedaan omdat ik had gelezen dat je er pas na de derde dag echt iets van merkt. Uiteindelijk ben ik hier zeer tevreden over en heb spijt dat ik dit niet eerder gebruikt heb!

22-05-2020 | Vrouw | 22
Genitale wratten
Ik had ze eerst nog niet gevoeld en dacht dat het vanzelf verdween tot er na 1 maand nog steeds die 2 bultjes zaten. Had er geen last van toch maar even naar de huisarts geweest helaas genitale wratjes. Gelijk begonnen met condyline en binnen 3 dagen waren ze met amper pijn weg ook geen last van gehad in de rust dagen. Helaas nu na 3 weken zijn er weer 3 kleintjes terug du[lees meer...]s snel weer begonnen met behandelen al brandde het wel wat meer en dit keer ook jeuk er aan gehad maar hopen dat ze weer binnen 3 dagen weg zijn :). Iedereen veel succes met aanstippen,helaas blijft dit virus langer in je lichaam en moeten we allemaal hetzelfde ondergaan! Veel liefs van mij

15-05-2020 | Man | 19
Genitale wratten
Ook ik heb de loterij gewonnen met mn 19 jaar en jawel: Genitale wratten. Eerst waren het nog helemaal geen wratten maar eerder kleine bultjes waarvan ik dacht van goh die zijn zo weer weg, ongeacht wat het was. Door corona weinig seksueel actief en daarom ook niet echt geschoren tot drie weken geleden. Alles begon te bloeden, en toen al het haar weg was trof ik tal van vi[lees meer...]eze grote sponsachtige wratten aan. Na allerlei geklungel met wrat bevries shit heb ik mijzelf behoorlijk verminkt en ben ik naar de huisarts gegaan. Hij schreef mij condyline voor en jawel, net zoals elke andere stakker hier in het rijtje ben ik de eerste week als een 'bezetene' hele gebieden gaan behandelen met die bende. Na 3 dagen nog 0 verschil, niks noppes nada. Totdat mijn 1e rustdag aanbrak. Koleeere wat deed het pijn. En dat tot zeker wel de 4e rustdag. Net als ieder ander niet kunnen zitten, fietsen, lopen, niks. Ik raad aan om (als het je lukt) je gezonde huid echt in te smeren met vaseline, of je bent nog lang niet jarig. STEL jij hebt nu pijn omdat je net zo snugger als ik niet naar je dokter hebt geluisterd om 't in te smeren met vaseline, smeer het dan tijdens je rustdagen en voor het slapengaan in met sudocreme! Het verzacht/verkoeld en repareert je huid. Al met al was ik na 1 week bijna alles kwijt. Inmiddels ben ik aangekomen aan mijn eerste rustdag van week 3 en er zijn nog een stuk of 2/3 plekjes die hardnekkig lekker blijven zitten of telkens terugkomen, maar als die er volgende week nog zitten ga ik die lekker laten wegbranden door mijn huisarts. Ik maak me wel erg zorgen over hoe de rest van mijn leven eruit gaat zien. Ik was voor deze ellende een hele leuke praatgrage jongen maar zit momenteel erg met mezelf. Het lijkt wel alsof ik me vies voel in mijn eigen lichaam. Ik hoop dat ik één van de gelukkigen mag zijn waar het na ongeveer 2 jaar voor altijd weg zal zijn :) Voor iedereen met vragen of dergelijke: De komende weken zal ik af en toe ff kijken of er hier op gereageerd word zodat ik diegene te woord kan staan in geval dat nodig is. Ik ben blij dat ik hier mijn hart heb kunnen luchten :') .

12-05-2020 | Man | 25
podofyllotoxine
Zoals voorgeschreven, 3 dagen 2 keer dagelijks aanstippen en 4 dagen rusten.. Eerste dag een beetje extra gedaan omdat ik er niets van voelde en dacht dat t niet echt goed werkt ¿ Tweede dag.. Begin beetje rood te worden en gevoelig te raken, beetje rustig ter werk gegaan.. Derde dag.. Godsamme ik weet niet hoe sommigen geen bijbewerkingen hebben maar lopen/lig[lees meer...]gen/staan als er al iets tegen aan komt doet het onzettend pijn! Het is rood en wit om de wrat zelf heen, waarschijnlijk door dag 1 na het extra aanstippen pff.. Vandaag is het de eerste rustdag, week 1 van de 5, wratten zijn er nog. Wel een klein beetje kleiner. Hoop maar dat het de aankomende weken effect geeft na dat helse pijn!

11-05-2020 | Man | 21
Genitale wratten
Condyline is enorm effectief, maar ook serieus spul. Het is een zuur dat zich door weefsel heen bijt, dus gebruik het ook zo. Stip de condyline zacht aan op de plekjes waar je het wil gebruiken, en smeer het niet over grote oppervlakken. Als je niet meteen resultaat ziet, ga dan niet meer gebruiken - heb geduld. Zelf heb ik het maar 3 dagen hoeven gebruiken, en in de[lees meer...] rustdagen gebeurde de rest van het werk. Ik heb nooit pijn ervaren en na het vervellen waren de plekjes zo goed als weg.

06-05-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
Wat een drama in deze tijd.. Ik was onder behandeling in het ziekenhuis voor mijn gw. Ze werden met stikstof aangestipt. Dit was super effectief en helemaal niet zo pijnlijk. Helaas kwamen ze terug en vermeerderden zich snel. Door de Corona kon ik niet meer in het ziekenhuis terecht en moest ik maar wachten.. Binnen enkele weken zat het daar beneden helemaal onder! Ik was [lees meer...]zo verdrietig en ten einde raad. De ha schreef Veregen crème voor, wat voor geen meter werkte. Inmiddels was ik 2 maanden verder en die dingen bleven groeien. Toen de ha gebeld dat ik Condyline wilde proberen. Ik zag dat het heftig spul was, maar dat het wel effectief was. Ik had het er voor over. Dan maar al die bijwerkingen. Zolang die wratten maar weg gingen. EN ZE ZIJN WEG! Bij dag 3 begon het zeer te doen en de dagen daarna ging m’n huid open en stuk. Ik zacht echter wel de ene wrat na de andere wrat eraf vallen. Na ongeveer een week was mijn huid hersteld en was alles weg. Ik ben daarna nog een keer aan de slag gegaan omdat ik er zoveel had heb ik het in 2 etappes gedaan. Ook de tweede keer was succesvol! Alles is nu weg! Ja het gaat zeer doen en je loopt even moeilijk. Maar dat was het allemaal waard! Heel goed alleen de wratten aanstippen, waar het kan je goede huid beschermen en heel goed laten drogen voor je weer je slipje aantrekt en in beweging komt! Misschien komen ze weer terug. Maar nu kan ik het tenminste op tijd behandelen en wordt het niet zo’n groot oppervlak als voorheen. Ga als je ten einde raad bent voor dit spul! Het is even pijnlijk maar voor mij zeer effectief!

22-04-2020 | Vrouw | 19
Genitale wratten
Top spul, 3 dagen aangestipt en toen pauze genomen. Bij de 3e rustdag waren de wratten weg. Wel had ik er erg weinig en waren ze ook nog redelijk klein. Ik voelde de 1e 2 dagen geen/weinig pijn/branderig gevoel tijdens het aanstippen. Tijdens en na de 3e dag irriteerde het bij het zitten. Ik vond dit niet zeer pijnlijk maar ik heb ook een hoge pijngrens. Zeer effectief en [lees meer...]aan te raden!

10-04-2020 | Vrouw | 37
Huidkanker
Bij mij is eind december vorig jaar tijdens een uitstrijkje een VIN ontdekt, een voorstadium van vulvakanker net buiten mijn vagina. Het was een wit plekje met een doorsnee van 1 centimeter. Ik moest met Aldara beginnen en dat voor 18 weken. Ik werd gelijk gewezen op de bijwerkingen, maar vulvakanker wil je ook niet! Ik ben begonnen met drie keer per week het plekje dun e[lees meer...]n nauwkeuring in te smeren, na de eerste paar keer vernam ik extreme jeuk in de nacht en het werd een wondje, waardoor het pijn begon te doen, maar zoals beschreven hoort dit erbij. Na drie weken gebruik ervaarde ik enorme zere benen en voelde ik mij niet fit. Ik werk fulltime, het was lastig, maar ik heb doorgezet! Wel van 3 keer per week naar 2 keer per week gegaan met aanbrengen. Nu zit ik in de laatste 5 weken en het plekje is aanzienlijk afgenomen, het werkt heel erg goed! Ik denk dat het verdragen van de bijwerkingen per persoon verschillend is, maar houd er op voorhand gewoon rekening mee dat het heftig kan zijn. Ja ik heb slechte dagen gehad dat ik om 20:00 op bed lag, niet kon eten door de misselijkheid en dat fietsen naar werk moeizaam was, maar ik vind het het allemaal wel waard! Over 5 weken ben ik hopelijk klaar en kan ik het voorstadium afstrepen. Het heeft mij heel goed geholpen, dat mag ook gezegd worden over dit product. Als er vragen zijn, ben ik altijd bereid om te helpen.

24-03-2020 | Man | 29
Genitale wratten
Aanbrengen lijkt makkelijk maar de kunst is contact met gezonde huid vermijden. Ik had last van meerdere kleine wratjes waardoor het ondoenlijk was om eerst met vasaline te gaan smeren. Je wil immers niet de wratten zelf beschermen. Na ervaringen gelezen te hebben wel geprobeerd om zo voorzichtig mogelijk aan te stippen. Blijkbaar is dat niet gelukt, heel mijn geslachts[lees meer...]deel heeft vanaf de eerste rustdag zeker 3 tot 4 dagen gezweerd. Ik was blij dat ik vanwege corona al thuis werkte want een onderbroek dragen ging niet. Op advies van een verpleegkundige heb ik de zweren ingesmeert met nestosyl wondgel, dat deed wonderen. Nu is alles weer genezen maar er is vrij veel littekenweefsel ontstaan. Naast dat dit de boel ontsiert merk ik ook dat het tijdens de seks pijnlijk is. Alle wratten zijn weg maar indien ze terugkomen ga ik nooit meer zelf met dit spul aan de slag.

07-03-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
afgelopen woensdag van de huisarts condyline gekregen. Woensdag avond eerste keer aangestipt. Voelde helemaal niks. Dacht dat ik iets fout deed. Dag erna iets harder gedrukt. Morgen eerste rustdag. Heb enorm veel pijn. De grotere wratjes lijken kleiner te worden, terwijl de kleinere wratjes nu juist groter lijken. Heel vreemd. Ik vind de bijsluiter onduidelijk. Moet je bij[lees meer...] elk wratje een nieuw wattenstaafje gebruiken? Hoevaak in de vloeistof dippen? Vaseline op de onaangetaste huid smeren vind ik ook lastig omdat het zo dicht bij elkaar zit en je mag niet op de wratten zelf smeren... hoop dat ik er snel vanaf ben met condyline. Dan zal ik weer mijn verhaal delen.

21-02-2020 | Man | 19
Genitale wratten
Kwam erachter dat ik last had van genitale wratten. Naar de huisarts gegaan en condyline voorgeschreven gekregen. Stip alleen het wratje aan en ga niet enthousiast smeren. Dit voorkomt jeuk, een brandend gevoel, blaren, wondjes die opengaan etc. Erg heftig spul, mee uitkijken dus!

13-01-2020 | Vrouw | 66
imiquimod
Ik heb LS en kreeg vanwege de witte plekken die deze ziekte met zich mee brengt Aldara van de gynaecoloog. Enorme moeheid kreeg ik en vooral de jeuk was niet vol te houden. De avonden (2x in de week) dat ik gesmeerd had waren de nachten niet vol te houden door de enorme jeukaanvallen. Witte plekken wel weg ervoor, dat wel maar ik ben eerder gestopt dan moest.

Zovirax

02-01-2020 | Vrouw | 19
aciclovir
Koortslip
Ik krijg een keer per jaar een koortslip. Maar wat voor. Ik heb hele heftige, pijnlijke, opgeblazen koortslippen. Het verspreidt altijd over mijn gehele bovenlip en het duurt erg lang voordat de zwellig weg is, laat zitten voordat het helemaal geheeld is. Ik vreesde het altijd, want je wilt niet in het openbaar staan met zo'n opgezwollen mond. Zovirax is het enige wat me [lees meer...]helpt. En het werkt uitstekend. Binnen een paar uur merk je al een groot verschil. Als ik op tijd begin met aanbrengen dan verspreidt de koortslip niet eens, en het wordt ook niet met vocht gevuld. Erg tevreden!

17-12-2019 | Man | 21
podofyllotoxine
Wat een gevaarlijke medicijn .... ik begon hier vorige week donderdag mee en het is inmiddels dinsdag. Ik zit dus in mijn 3e rust dag. Maar ik ga dit nooit meer gebruiken.... ik kan al 2 dagen ; niet lopen, niet staan, niet liggen, niet eten, niet slapen kortom ik kan niks ( en dan druk ik het nog zacht uit ) 2x bij de spoedpost geweest 1x bij de huisarts en er word nik[lees meer...]s gedaan... MIj is niet verteld dat ik voor het aanbrengen van dit spul, de rest van mn lichaam eromheen met vaseline moet insmeren. Dus ik heb mn wratjes ingesmeerd 1 voor 1. Dag 3 rust dag : Mn hele huid op paar plekken is helemaal weggebrand en het is helemaal grijs / verbrande plekken ... kortom NIET AAN DIT BEGINNEN . Ik denk dat de dood beter zou voelen

10-12-2019 | Vrouw | 29
Baarmoederhalskanker
Het is nu 1,5 jaar geleden dat ik de crème heb gebruikt. 8 weken lang 3x per week. Vanaf eerste gebruik al de avond erna enorme bonkende koppijn. Ik moest het inwendig gebruiken en kreeg enorme jeuk (moest me inhouden om geen breinaald te pakken en erin te raggen om wat van de jeuk af te komen). In de eerste week ook erge vermoeidheid dat ik zelfs minder moest gaan werken.[lees meer...] Na 4 weken verschoof de koppijn naar de volgende ochtend na gebruik. Ik ben nu 1,5 jaar verder en ben nog steeds erg vermoeid, wel minder als tijdens gebruik. Ik zou achteraf gezien de crème niet meer gebruiken. Heeft gedeeltelijk gewerkt maar moest alsnog geopereerd worden. Na het stoppen na 8 weken ook nog eens heel veel haaruitval gehad en kale plekken gekregen.

20-11-2019 | Man | 20
Genitale wratten
Voor het eerst last van wratjes, had één grote bloemkool wrat deze heb ik laten aanstippen bij de huisarts. Na dit gedaan te hebben kreeg ik er heel veel kleintjes bij, uiteindelijk dit middel voorgeschreven. 1e dag aanstippen helemaal geen last 2e dag licht branderig gevoel 3e dag iets meer branderig gevoel maar niet vervelend. 1e rustdag begon redelijk pijn te doen met [lees meer...]zitten en lopen. 2e rustdag kreeg ik overal witte huid schilfers. Ik neem aan dat dit een reactie is omdat ik misschien iets te fanatiek was met smeren. Ik merk dat na de 2e rustdag de wratjes wat donkerder werden (afsterven) ik hoop dat ik na deze hele behandeling af ben van de wratjes.

Wartec

12-11-2019 | Man | 33
Genitale wratten
Wat een wondermiddel! Na horrorverhalen te hebben gelezen was ik toch wat huiverig om dit Wartec te gebruiken, maar het werkte! Na een periode van verminderde weerstand last van een opvlamming van wratjes rond de anus, zo’n tien a vijftien per zijde. Van de huisarts Wartec crème gekregen met de waarschuwing dat het zeer agressief is en dat het alleen op de wratjes zelf ges[lees meer...]meerd mag worden. De huid om de wratjes heen heb ik beschermd met sudocrem dmv een wattenstaafje, maar vanwege de bereikbaarheid icm spiegel is het erg lastig om dit goed aan te brengen. Volgehouden en na dag 1 werden de wratjes wit en groter. Na dag twee leek het hele gebied wit uitgeslagen en op het einde van dag drie was dit verder verergerd met de wratjes nog steeds intact. Hier en daar wat lichte branderigheid en jeuk gevoeld, maar dat mag geen naam hebben. Op dag vier zag ik al een fikse verbetering en op het einde van dag vijf waren alle wratjes weg! Wel is de huid om die plekken flink rood en gevoelig, maar na een paar dagen verzorging met sudocrem is alles mooi glad en hersteld. Agressief product, maar voor mij een perfecte en snelle oplossing!

06-11-2019 | Vrouw | 25
Genitale wratten
Ik had hele kleine bultjes(3 of 4?) al een aantal weken rondom mijn schaamlippen. Ik wist niet zeker of dit GW waren en ben uiteindelijk naar de huisarts gegaan. Die heeft me dit middel voorgeschreven. 2x per dag 3 dagen aanstippen en dan 4 rustdagen. De eerste dag voelde ik bijna niets en ben ook te fanatiek bezig geweest, omdat de wratten bij mij niet heel zichtbaar wa[lees meer...]ren. Het waren meer kleine bultjes. Dus elk bultje waarvan ik dacht dat het een wrat kon zijn heb ik maar roekeloos aangestipt wat blijkbaar teveel was. Ook lekt het middel naar de anus toe als je het op bed voor een spiegel probeert aan te brengen. Ik heb hierdoor dus ook last van pijn bij mn anus terwijl ik daar geen wratten had. De pijn die ik nu heb is niet te verdragen. Ik kan moeilijk lopen, bewegen, benen wijd open doen, plassen is erg pijnlijk en het afvegen of uberhaupt vagina aanraken gaat niet. Ik kan met moeite deppen met een doekje en daarbij is het al niet te verdragen. Mijn huid is helemaal rood (was eerst wit grijs dikke velletjes achtig iets) , nu zijn het open wonden, blaren, zweertjes en kleine bloedingen in de wondjes. Het is erg pijnlijk. Ik heb gister(1e rustdag) vaseline ingesmeerd zodat het wat verzachtend zou zijn, maar wist niet of dit dan weer nadelig zou zijn voor de behandeling. Overigens heeft vaseline ook niet echt geholpen. Mijn huid is erg pijnlijk, zelfs als je niet beweegt. Ik hoop dat dit snel overgaat. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. En een tip van mij aan de nieuwe gebruikers; gebruik aub niet teveel en niet overal aanstippen. Wees voorzichtig!

02-11-2019 | Man | 36
Genitale wratten
Wat een ellende deze wratten al 2 jaren zijn we er al mee bezig om die krengen uit te roeien. Adara zalf en andere smeerseltjes van de huisarts werken niet. Nu al ruim een jaar bezig met aanstippen met Condyline. Ook dit helpt niet eerst dachten we dat sommige wratten wat losser waren geworden maar komen gewoon weer terug. en het worden er steeds meer. Zelfs weken met app[lees meer...]elazijn bezig geweest om te kijken of dit werkt. We weten het gewoon niet meer. We worden er moedeloos van. Ik zelf heb ze niet mijn partner wel. Al bijna 2.5 jaar geen seks meer vanwege de wratten. Het is de kop komen opsteken toen mijn partner met medicatie is begonnen die de weerstand naar beneden brengt. Mijn partner schaamt zich enorm om weer terug te gaan naar de huisarts. De Condyline wordt overigens wel steeds weer op herhaling uitgeschreven. Ik vraag me af er wordt gesuggereerd dat wratten na 2 jaren uit zichzelf verdwijnen, maar worden alleen maar erger. Ze veranderen ook van kleur van roze rood naar bijna zwart.

28-09-2019 | Vrouw | 41
Basaalcelcarcinoom
Ik smeer 1c per dag aldara crème voor huidkanker Ik had een klein plekje bij mm neus piep klein door de zalf is het heel groot geworden....daarna open en korsten ...ik zag er niet uit ..maar ik weet van de eerste keer 2 jaar geleden dat ik het op een andere plek had dat dit goed werkt en er minder litteken overblijft al is het wel volhouden en doorbijten

Formule W Wratten

28-09-2019 | Vrouw | 24
salicylzuur
Wratten
Werkte goed voor de hardnekkige wrat onder de bal van mijn voet. Ik heb het bijna een maand lang om de dag ingesmeerd en steeds een keer per week met een puimsteen de wit geworden huid eraf geschuurd.

27-09-2019 | Vrouw | 24
Genitale wratten
Een half jaar geleden begon ik wratjes te zien bij mijn vagina. Na twijfels toch maar naar de dokter geweest. 2 keer aangestipt maar het verspreide te snel. Aldaar crème gekregen maar ik kreeg hier teveel jeuk van. Ik zal ook totaal geen vooruitgang. De dokter had condyline voorgeschreven. Wat een fantastisch spul! De eerste drie dagen waren echt vreselijk. Ik kon niet zi[lees meer...]tten, fietsen of een onderbroek aan. Het is zoveel beter nu. Zit nu in m’n tweede week en meer dan de helft is al weg. Ik ben hier zo blij om! Je moet wel even door de pijn heen, maar het is het zeker waard! Doorzetten jongens!

12-09-2019 | Vrouw | 31
Genitale wratten
Vorig jaar september voelde ik voor het eerst een bultje tussen mijn schaamlippen. Toen het in de loop van de maanden niet vanzelf weg ging en het er meet werden ging ik naar de huisarts. Dit was in april. Na een weekend aanstippen (had er inmiddels 6) verdwenen ze daarna tijdens de rustdagen. Wel oppassen dat je echt alleen het wratje aan stipt en de huid eromheen bescher[lees meer...]md met vaseline oid. Na dat weekend aanstippen werd het wel pijnlijk (branderig, jeuk, pijn bij het zitten en lopen) maar dat had ik er voor over. Ongeveer twee maanden later voelde ik opnieuw 2 kleine wratjes nu aan de andere kant van mijn schaamlip. Meteen weer 2 dagen aangestipt en binnen 3 dagen waren ze weg. Helaas in augustus nog 1 wratje. Na 1 dag aanstippen weer binnen 3 dagen weg. Hopelijk blijft het nu voorgoed weg en ruimt mijn lichaam het virus op. En verder zorg ik dat ik washandjes/handdoeken was op 90 graden, gooi ik scheermesjes na 1 keer gebruiken weg.

12-09-2019 | Man | 32
Genitale wratten
Van mijn kant een positief bericht over dit geneesmiddel. Ik liep al een tijdje rond met wratten omdat mijn oude huisarts had gezegd dat t niks was. Mn nieuwe huisarts constateerde meteen geniatle wratten. Eerst kreeg ik Aldara crème voorgeschreven maar dit hielp helemaal niks. Ik werd er alleen erg moe van elke dag. Na wat zoeken op internet kwam ik op Condyline uit. Aan [lees meer...]mijn huisarts gevraagd of hij dit kon voorschrijven. Ik moet zeggen dat de wratten niet na 1 week verdwenen waren, maar dat het wel 4-5 weken heeft geduurd. Nog steeds zijn er een paar wratten die hardnekkig zijn, maar de meeste zijn verdwenen. Het middel heb in gebruikt zoals in de bijsluiter aangegeven en heb er geen enkele bijwerking van gehad. De wratten verschrompelden en verdwenen daarna vanzelf. Tip is om de wratten heel nauwkeurig aan te stippen, maar wel goed nat te maken met de vloeistof. Dit werkt veel effectiever. Overigens heb ik geen vaseline of iets gebruikt om de huid eromheen te beschermen. Tot slot wil ik iedereen in dezelfde situatie adviseren om direct voor dit middel te gaan.

01-09-2019 | Man | 21
podofyllotoxine
Ik heb ongeveer sinds een anderhalf jaar last van genitale wratten. Bij de huisarts had ik eerst wartec voorgeschreven gekregen (2x per dag 3 dagen achter elkaar aanbrengen). De eerste 2 a 3 weken had ik zoals sommige mensen heel veel last van pijn, jeuk en een kapotte huid. Het deed zelfs zo veel pijn dat ik niet comfortabel meer kon zitten, lopen, slapen exct. Maar dat[lees meer...] kwam ook omdat ik het middel een beetje roekeloos gebruikt had om er snel vanaf te komen. Na 5 weken gebruikt te hebben was er nog niks veranderd. Toen het medicijn op was had ik weer een nieuwe dosis gekregen en toen was na de tweede week 2 vd 8 wratten weg. En dat ging vreemd genoeg geheel pijnloos. En weer 2 weken verder gingen de overige wratjes niet weg waardoor ik geirriteert werd en de zalf elke dag ongeveer 5 keer aanbracht en vreemd genoeg weer pijnloos maar het werkte nogsteeds niet. Na 2 maanden heb ik condyline voorgeschreven gekregen ( een middel dat sterker dan wartec zou zijn). Dit middel heb ik voledig volgens de bijsluiter gebruikt. Ik zit nu in de 2e rustdag van de eerste week en 5 van de 6 wratten zijn al weg! Het ene wratje dat er nog zit was een stuk groter dan de andere maar die zal na volgende week wel weg zijn. Bij dit middeltje heb ik ook wat bijwerkingen gehad zoals kapotte huid (lijkt inderdaad beetje op brand/schaafwondjes). De wratjes en de huid eromheen werden een beetje korsterig waardaar de wratjes er zo van af kwamen en de pijn valt hartstikke mee. Wat ik nog even kwijt wil is dat de horror verhalen van andere die je hier ook leest zijn helemaal waar, want dat is wat ik de eerste 2 weken ook heb meegemaakt, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn. Lees vooral goed de bijsluiter en bescherm de huid rondom de wratjes. Veel succes allemaal,

19-08-2019 | Vrouw | 39
Basaalcelcarcinoom
Misselijk, hoofdpijn, slechte smaak in mijn mond, vermoeidheid, soms gezwollen gezicht

14-08-2019 | Vrouw | 19
Genitale wratten
Nadat ik enkele bobbeltjes heb ontdekt bij m’n vagina verspreidde de bobbeltjes in een korte naar meerdere bobbeltjes. Het zag er niet uit en het waren er hartstikke veel. Al snel kwam ik uit na wat zoekwerk op het internet dat ik genitale wratten had. Ik heb contact opgenomen met de huisarts en zij heeft bevestigd dat het inderdaad genitale wratten zijn. Ik heb dit middel[lees meer...] gekregen die ik 2x op een dag 3 dagen achterelkaar moest gebruiken gedurende 5 weken. Na de 1e dag had ik al een brandende gevoel en deed het pijn. Na de 2e dag was mijn hele vagina rood en brandde het maar ik ben verder gegaan. Na de 3e dag merkte ik al dat de wratten kleiner werden en na dag 4/5 (rustdagen) waren de wratten al helemaal verdwenen. Het is inmiddels dag 6 en de schaafwondjes die ik had zijn weg. Het huid is van donkerrood naar lichtroze gegaan dus dat herstelt ook. Het brand en het doe pijn, maar hij doet wat ‘ie moet doen. Het is zeer effectief en ik heb het geluk gehad dat ik snel resultaat merkte. Ik ga nog wel contact opnemen met de huisarts omdat ik dus niet weet of ik verder moet met de behandeling, want alle wratten zijn al verdwenen na de 1e week.

Categorieën met de meeste ervaringen

Depressie - antidepressiva SSRI (5115)
Anticonceptie - overig (3744)
Cholesterol (2889)
Depressie - antidepressiva overig (2715)
Psychose / schizofrenie - antipsychotica (2333)
Pijn - morfine-achtigen (2190)
ADHD - psychostimulantia (2060)
Pijn (1981)
Verslavingsziekten (1934)
Bloeddruk - betablokkers (1673)
Maagzuur - protonpompremmers (1560)
Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend) (1513)
Anticonceptie - eenfase (1386)
Angststoornissen (1208)
Bloed / stolling - thrombose (bloedstolsels) (1150)
Diabetes (suikerziekte) - orale middelen (1129)
Depressie - antidepressiva TCA (1039)
Antibiotica - penicillines breedspectrum (955)